Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 265  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:18 

Steffnov schreef:
wat wel een briljante locatie is.

Zeg dat wel :love: Denk je dat hardstyle daar ook werkt? Ik hoop van harte dat dit ooit gaat gebeuren namelijk :)
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:20 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Brmn schreef:
Raven schreef:
Is Techno echt zó vet? Bij veel (oud)leden en bekenden van mij is het nu ineens allemaal Techno wat de klok slaat, is dit ook een soort hype? :P Als ik een Technoset luister kan ik niet echt mijn draai erin vinden, en heb er in ieder geval thuis snel genoeg van. Moet ik gewoon een keer naar een Technofissa gaan, of zou ik het daar ook niks aan vinden (omdat ik het thuis dus ook niet echt kan luisteren).

Hoorde overigens wel dat je net als bij Industrial, het moet leren luisteren, klopt dit ook?

Ik ga wel is naar een techno feestje, thuis kan ik er geen 5 minuten naar luister maar op een feestje lukt het me aardig. Wat voor mij techno leuk maakt is het sfeertje dat er is op z'n feestje. Als je echt wil weten hoe het is zoek een feestje in de buurt en ga met gezellige mensen! Vermaak je je altijd wel!

Zat Technofeesten rond Arnhem/Nijmegen en zat bekenden die met regelmaat gaan, dat komt wel goed. Volgens mij is Pleinvrees binnenkort in Nijmegen. Misschien daar eens kijken..

Pleinvrees is niet zo leuk.. Ik zou echt ergens heen gaan waar ziek wordt gebeukt! Ik luisterde eerst ook niet zoveel setjes Raven, maar wanneer je meer feestjes gaat bezoeken en de feeling krijgt wordt dat ook leuker en krijg je er meer plezier in. Voor mij is vooral een plus dat bij ons niet iedereen houdt van de hardere muziek en eigenlijk iedereen wel techno kan waarderen, waardoor we altijd wel met een grote en gezellige groep gaan.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:25 

Hardtraxx Veteran

Noem is een feest/dj die/waar smerig ranzige harde techno draait/gedraaid wordt. :)
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:30 

Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:35 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Noem is een feest/dj die/waar smerig ranzige harde techno draait/gedraaid wordt. :)

Era ging wel lekker hard afgelopen donderdag (benieuwd of daar een vervolg op komt). Reaktor is altijd ziek, al gaat dat wat hard voor de eerste keer misschien. Beukplaten is ook goeie. Soenda ook. Awakenings, hangt daar wel van de line up af en wat voor stijl je chiller vindt.

Dikke line-up bijvoorbeeld: http://partyflock.nl/party/278298:Rotterdamse-Rave

Karenn, Speedy J, ROD zijn altijd vet. Joseph Capriati als hij zin heeft om te beuken is leuk om te checken als je voor de eerste keer een feestje bezoekt. Ben zelf ook wel fan van Perc, Gary Beck, Marcel Fengler, AnD, Tommy Four Seven, J Tijn en vele anderen.

https://soundcloud.com/awakenings/gary- ... 19-04-2014 opzich wel een leuk setje om mee te beginnen, de kwaliteit laat alleen een beetje te wensen over.

Ook een dikke plus aan techno is dat de shows vaak veel visuals hebben en minder lasers. Dat is mijn ervaring tot nu toe althans.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:45 

Hardtraxx Veteran

Thanks!
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:05 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Steffnov schreef:
wat wel een briljante locatie is.

Zeg dat wel :love: Denk je dat hardstyle daar ook werkt? Ik hoop van harte dat dit ooit gaat gebeuren namelijk :)

Persoonlijk denk ik van niet. De acoustiek met een klein beetje galm werkt perfect voor (hard)techno (was daar met een hardtechno feest, vandaar), maar ik denk niet dat dit in combinatie met hardstyle of hardcore werkt.

Als zou ik wel een keer graag een smerig industrial feest er zien.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:40 

Hardtraxx Elite

-RiiANNE schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ik kan m'n abonnement verlengen. Ik weet echter niet wat voor toestel ik nu zou moeten kiezen. Iemand een aanrader?

LG G3 :loving:

Absoluut geen LG.
Ik waag een gok en wacht wel op de S6. Contract loopt 11 april af...
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:26 

Hardtraxx Newbie

HTC One (M8) of OnePlus One. Zijn beide trouwens wel groot.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 02:57 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Misschien zijn de instellingen van je firewall veranderd? Zou daar eens naar kijken.

Gewoon mn firewall gereset en nu doet alles het weer. Bedankt :D
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 09:21 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Thanks!

ga mee Awake dan sahbi. Als je echt het volledige plaatje van techno wilt krijgen, moet je gewoon naar de ultieme technolocatie de gashouder.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 12:50 

ik heb net de frequencerz old tracks gedownload en daar heb ik een vraagje over

heeft iemand problemen met de map die uit het rar bestand komt, ik kan de map verplaatsen, ik kan de naam wijzigen maar zodra ik de (lege) map wil verwijderen is de map niet meer te vinden.
overschrijven kan ook maar zodra ik dat doe word de nieuwe map ook onvindbaar.a
Bericht Geplaatst op 02 feb 2015 21:04 

Hardtraxx Crew

Iemand die weet waar je in MijnUPC een abbonement stop kunt zetten (moet kunnen), maar krijg het niet gevonden?
Bericht Geplaatst op 02 feb 2015 21:59 

Hardtraxx Veteran

Wil een nieuwe laptop kopen, suggesties?
Wil graag ssd, 17/15 inch, rond de 700 euro
Bericht Geplaatst op 07 feb 2015 13:40 

Hardtraxx Addict

Ik heb nu 2 maanden Toshiba Satellite L50-B-1U4, die is erg fijn. Hij heeft 256 GB ssd, i7, 8 gb werkgeheugen en 15,6 inch scherm. Die is wel €800.
Uit dezelfde productielijn heb je ook de Satellite L50-B-1XQ, die is €700, maar heeft dan een i5 processor en 12 GB werkheugen. Wel met 256 GD ssd.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:57 

Hardtraxx Veteran

Teup heeft al nieuwe. Aangezien hij het zelf vergeet te melden en anders leden helemaal shit voor hem gaan uitzoeken zeg ik het voor hem :P
Bericht Geplaatst op 07 feb 2015 16:30 

Hardtraxx Veteran

Zal helaas niet meer aanwezig zijn op Hard Bass wegens griep en ben dus van plan om de youtube livestream op te nemen net zoals vorig jaar iemand had gedaan. Maar wel in goede 1080p kwaliteit indien b2s dit ook zo streamed.

Nu heb ik zojuist OBS gedownload en wat mee aan het testen geweest. Ik heb met onderstaande settings een DQ1 video opgenomen van +-26 minuten. Kwaliteit van de opgenomen video in VLC was hetzelfde als op YT in 1080p.

Afbeelding

De hele opname is 26.44m lang en 620MB groot. Wat afgerond dus ongeveer komt op 700MB/half uur (1.4GB/uur).

Zou ik voor de HB livestream de bitrate verhogen naar 5000kb/s, laten staan op 3000kb/s of een andere bitrate? Ik wil goede kwaliteit maar het is niet de bedoeling dat het bestand 100GB+ groot is natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2015 16:47 

Hardtraxx Veteran

Als je de ruimte hebt, gewoon RAW zo groot mogelijk opnemen. Met handbrake naderhand converteren naar gewenste bitrate of kwaliteit.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:36 

Hardtraxx Veteran

Ik heb +-850GB vrij op mijn E partitie. :$

Werkt die handbrake goed zoals je omschrijft? Heb er immers nog nooit van gehoord, maar ben ook niet thuis in het het wereldje video opname en dergelijke.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:00 

Hardtraxx Addict

https://support.google.com/youtube/answer/2853702?hl=en

Youtube heeft voor 1080p een maximum van 6000Kbps

Ik ga er van uit dat ze voor Recommended 4500 Kbps kiezen.
Met ze bedoel ik de registratie mannen.

Super dat je dit wilt doen trouwens! :D
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:56 

Hardtraxx Veteran

???
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:47 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een vraag over mijn internet, mijn browser vooral. Ik gebruikte eerst Opera en nu Chrome. Beiden hebben hetzelfde probleem: Na een minuutje of 15 internetten neemt het al het RAM geheugen in beslag. Ik heb Chrome nu helemaal uitgekleed (niet dat er heel veel op stond. Java/Flash/Silverlight en wat klein grut) en zelfs nu heeft hij dit probleem bij een tab Hardtraxx en een tab Soundcloud. Hoe kan ik hier omheen? Is er misschien een "light-browser" die dit niet heeft? Ik vind het nogal storend.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 23:20 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand hoe ik van een mp3 (of aif?) bestand een downloadlink kan maken?
Ik heb zippyshare geprobeerd, maar dat gaat niet omdat het bestand meer dan 1 GB is...
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 08:26 

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Weet iemand hoe ik van een mp3 (of aif?) bestand een downloadlink kan maken?
Ik heb zippyshare geprobeerd, maar dat gaat niet omdat het bestand meer dan 1 GB is...

Weshare/dropbox/copy
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 16:34 

Hardtraxx Veteran

Waarom willen sommige hier dat élke track die uitkomt een muzikale revolutie is?
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic