edit: goed, als jij het niet wilt snappen is dat jouw probleem.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
S
Het is al gelukt
Wel op een ietsjes andere manier maar ook met een ingebouwde microfoon.
Wat...sandervanbruggen wrote:Thank you! Hier heb ik wat aanVentrue wrote:Een aux kabeltje van je koptelefoon output naar je microfoon input en dan opnemen in Audacity door helemaal af te spelen.sandervanbruggen wrote:Is er iemand die weet of je ook een playlist van soundcloud kunt rippen? Zo ja hoe?
Dit is een serieuze vraag dus laat je flauwe trol andwoorden maar gwn achterwege.![]()
@Qlown: Nee ik hoef namelijk de tracks niet los te hebben meneer Qlown. En ik vroeg om een serieus andwoord zoals dat van Ventrue en niet weer z'n nutteloos andwoordt als dat van jou. Je leest mijn vraag toch, geef daar dan andwoord op en anders gwn niet. Ben jou wel een beetje zat aan het worden met je opmerkingen naar mij toe. Want ook dit is weer niet behulpzaam bedoeld.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Broken Balance wrote: Wad...
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
View on YouTubetijntjuh120 wrote:Broken Balance wrote: Wad...
-
S
Komt door woordenboek. Dacht dat ik die t'tjes er allemaal vanaf had gehaald maar blijkbaar niet dusBroken Balance wrote:Wat...
Wat andwoord overhoudt.. Tja.sandervanbruggen wrote:Komt door woordenboek. Dacht dat ik die t'tjes er allemaal vanaf had gehaald maar blijkbaar niet dusBroken Balance wrote:Wat...
Dat is inderdaad het correcte antwoord.STAN- wrote:Wat andwoord overhoudt.. Tja.sandervanbruggen wrote:Komt door woordenboek. Dacht dat ik die t'tjes er allemaal vanaf had gehaald maar blijkbaar niet dusBroken Balance wrote:Wat...
-
E
Iemand had ooit de ringtones van qbase anthem gemaakt voor de iphone en een qdance tone voor de sms.
Heeft diegene ze nog???
Een update van Iphone verneukte mn ringtonesettings.
Heeft diegene ze nog???
Een update van Iphone verneukte mn ringtonesettings.
Ik heb een probleem met mn internet op mijn laptop. Mijn browser doet het gewoon, maar bijvoorbeeld Steam, Planetside 2 en League of Legends kunnen geen verbinding maken met internet.
Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Misschien zijn de instellingen van je firewall veranderd? Zou daar eens naar kijken.
Ik kan m'n abonnement verlengen. Ik weet echter niet wat voor toestel ik nu zou moeten kiezen. Iemand een aanrader?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wat doe je zoal dagelijks met je telefoon, en wat ben je van plan ermee te gaan doen?JeftaElachouri wrote:Ik kan m'n abonnement verlengen. Ik weet echter niet wat voor toestel ik nu zou moeten kiezen. Iemand een aanrader?
Het bijhouden van social media (met name FB pagina's), ik maak veel gebruik van de agenda/email, veel bellen/whatsappen en zo nu en dan een game ter ontspanning. Ook luister ik er veel muziek mee en internetbankier ik er mee.
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Zou je aanraden een iPod Classic aan te schaffen. 160gb, lange batterijduur. Heb de mijne nu al 4 jaar, geweldig apparaatJeftaElachouri wrote: Ook luister ik er veel muziek mee
Is Techno echt zó vet? Bij veel (oud)leden en bekenden van mij is het nu ineens allemaal Techno wat de klok slaat, is dit ook een soort hype?
Als ik een Technoset luister kan ik niet echt mijn draai erin vinden, en heb er in ieder geval thuis snel genoeg van. Moet ik gewoon een keer naar een Technofissa gaan, of zou ik het daar ook niks aan vinden (omdat ik het thuis dus ook niet echt kan luisteren)?
Hoorde overigens wel dat je net als bij Industrial, het moet leren luisteren, klopt dit ook?
Hoorde overigens wel dat je net als bij Industrial, het moet leren luisteren, klopt dit ook?
Last edited by Alm1ghty on 06 Jan 2015 14:36, edited 1 time in total.
-
-Hardtraxxer
- 273 posts member since 2011
- last seen Dec 2017
LG G3JeftaElachouri wrote:Ik kan m'n abonnement verlengen. Ik weet echter niet wat voor toestel ik nu zou moeten kiezen. Iemand een aanrader?
-
-Hardtraxxer
- last seen Dec 2017
Dat heb ik inderdaad ook. Heb er meerdere keren naar geluisterd maar het veranderd niks.Raven wrote:Is Techno echt zó vet? Bij veel (oud)leden en bekenden van mij is het nu ineens allemaal Techno wat de klok slaat, is dit ook een soort hype?Als ik een Technoset luister kan ik niet echt mijn draai erin vinden, en heb er in ieder geval thuis snel genoeg van. Moet ik gewoon een keer naar een Technofissa gaan, of zou ik het daar ook niks aan vinden (omdat ik het thuis dus ook niet echt kan luisteren).
Heb er ook erg veel moeite mee om 1 liedje helemaal af te luisteren..
Zou ook echt niet weten hoe ik op dit muziek moet bewegen als ik naar een feest zou gaan.
als ik op een defqon sta, sta ik vaak wel even bij techno stage om ff 30/60 mee te pakken.
langer hoeft voor mij niet
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Ik ga wel is naar een techno feestje, thuis kan ik er geen 5 minuten naar luister maar op een feestje lukt het me aardig. Wat voor mij techno leuk maakt is het sfeertje dat er is op z'n feestje. Als je echt wil weten hoe het is zoek een feestje in de buurt en ga met gezellige mensen! Vermaak je je altijd wel!Raven wrote:Is Techno echt zó vet? Bij veel (oud)leden en bekenden van mij is het nu ineens allemaal Techno wat de klok slaat, is dit ook een soort hype?Als ik een Technoset luister kan ik niet echt mijn draai erin vinden, en heb er in ieder geval thuis snel genoeg van. Moet ik gewoon een keer naar een Technofissa gaan, of zou ik het daar ook niks aan vinden (omdat ik het thuis dus ook niet echt kan luisteren).
-
-Hardtraxxer
- last seen Dec 2017
Hoe bewegen die mensen daar dan? Ik zie namelijk allemaal gekke hippie bewegingen voor me..AniThing wrote:als ik op een defqon sta, sta ik vaak wel even bij techno stage om ff 30/60 mee te pakken.
Die konijnen shuffle vind ik ook niks.
Zat Technofeesten rond Arnhem/Nijmegen en zat bekenden die met regelmaat gaan, dat komt wel goed. Volgens mij is Pleinvrees binnenkort in Nijmegen. Misschien daar eens kijken..Brmn wrote:Ik ga wel is naar een techno feestje, thuis kan ik er geen 5 minuten naar luister maar op een feestje lukt het me aardig. Wat voor mij techno leuk maakt is het sfeertje dat er is op z'n feestje. Als je echt wil weten hoe het is zoek een feestje in de buurt en ga met gezellige mensen! Vermaak je je altijd wel!Raven wrote:Is Techno echt zó vet? Bij veel (oud)leden en bekenden van mij is het nu ineens allemaal Techno wat de klok slaat, is dit ook een soort hype?Als ik een Technoset luister kan ik niet echt mijn draai erin vinden, en heb er in ieder geval thuis snel genoeg van. Moet ik gewoon een keer naar een Technofissa gaan, of zou ik het daar ook niks aan vinden (omdat ik het thuis dus ook niet echt kan luisteren).
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Lees ik vast wel terug hoe je het hebt gehad 
Had ik op Q-Base ook, ging ik twee keer 30 minuten naar de Abstract, wat best vet was, maar na dat halve uurtje heb ik er ook wel weer genoeg van gehad en loop ik weer verder. Ik zou zelf niet zo snel naar een volledig techno feest gaan. Wat jammer is, aangezien dat zo'n beetje het enige is wat ze in de Gashouder geven, wat wel een briljante locatie is.