Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:38 

Hardtraxx Veteran

edit: goed, als jij het niet wilt snappen is dat jouw probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 15:11 

Het is al gelukt :) Wel op een ietsjes andere manier maar ook met een ingebouwde microfoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 17:01 

Kraak... Piep...

sandervanbruggen schreef:
Ventrue schreef:
Is er iemand die weet of je ook een playlist van soundcloud kunt rippen? Zo ja hoe?

Dit is een serieuze vraag dus laat je flauwe trol andwoorden maar gwn achterwege.

Een aux kabeltje van je koptelefoon output naar je microfoon input en dan opnemen in Audacity door helemaal af te spelen.

Thank you! Hier heb ik wat aan :)

@Qlown: Nee ik hoef namelijk de tracks niet los te hebben meneer Qlown. En ik vroeg om een serieus andwoord zoals dat van Ventrue en niet weer z'n nutteloos andwoordt als dat van jou. Je leest mijn vraag toch, geef daar dan andwoord op en anders gwn niet. Ben jou wel een beetje zat aan het worden met je opmerkingen naar mij toe. Want ook dit is weer niet behulpzaam bedoeld.

Wat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:03 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Wad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:08 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
Broken Balance schreef:
Wad...

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:45 

Broken Balance schreef:
Wat...

Komt door woordenboek. Dacht dat ik die t'tjes er allemaal vanaf had gehaald maar blijkbaar niet dus :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 20:32 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wat...

Komt door woordenboek. Dacht dat ik die t'tjes er allemaal vanaf had gehaald maar blijkbaar niet dus :$

Wat andwoord overhoudt.. Tja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 20:33 

Kraak... Piep...

STAN- schreef:
Broken Balance schreef:
Wat...

Wat andwoord overhoudt.. Tja.

Dat is inderdaad het correcte antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:04 

Iemand had ooit de ringtones van qbase anthem gemaakt voor de iphone en een qdance tone voor de sms.

Heeft diegene ze nog???
Een update van Iphone verneukte mn ringtonesettings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:38 

Hardtraxx Addict

Ik heb een probleem met mn internet op mijn laptop. Mijn browser doet het gewoon, maar bijvoorbeeld Steam, Planetside 2 en League of Legends kunnen geen verbinding maken met internet.
Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:57 

Hardtraxx Veteran

Misschien zijn de instellingen van je firewall veranderd? Zou daar eens naar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:23 

Hardtraxx Elite

Ik kan m'n abonnement verlengen. Ik weet echter niet wat voor toestel ik nu zou moeten kiezen. Iemand een aanrader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:53 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Ik kan m'n abonnement verlengen. Ik weet echter niet wat voor toestel ik nu zou moeten kiezen. Iemand een aanrader?

Wat doe je zoal dagelijks met je telefoon, en wat ben je van plan ermee te gaan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 10:10 

Hardtraxx Elite

Het bijhouden van social media (met name FB pagina's), ik maak veel gebruik van de agenda/email, veel bellen/whatsappen en zo nu en dan een game ter ontspanning. Ook luister ik er veel muziek mee en internetbankier ik er mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 11:45 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Ook luister ik er veel muziek mee

Zou je aanraden een iPod Classic aan te schaffen. 160gb, lange batterijduur. Heb de mijne nu al 4 jaar, geweldig apparaat :love: . Scheelt ook veel voor de batterijduur van je telefoon :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Is Techno echt zó vet? Bij veel (oud)leden en bekenden van mij is het nu ineens allemaal Techno wat de klok slaat, is dit ook een soort hype? :P Als ik een Technoset luister kan ik niet echt mijn draai erin vinden, en heb er in ieder geval thuis snel genoeg van. Moet ik gewoon een keer naar een Technofissa gaan, of zou ik het daar ook niks aan vinden (omdat ik het thuis dus ook niet echt kan luisteren)?

Hoorde overigens wel dat je net als bij Industrial, het moet leren luisteren, klopt dit ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:27 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:

LG G3 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:29 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Is Techno echt zó vet? Bij veel (oud)leden en bekenden van mij is het nu ineens allemaal Techno wat de klok slaat, is dit ook een soort hype? :P Als ik een Technoset luister kan ik niet echt mijn draai erin vinden, en heb er in ieder geval thuis snel genoeg van. Moet ik gewoon een keer naar een Technofissa gaan, of zou ik het daar ook niks aan vinden (omdat ik het thuis dus ook niet echt kan luisteren).

Hoorde overigens wel dat je net als bij Industrial, het moet leren luisteren, klopt dit ook?

Dat heb ik inderdaad ook. Heb er meerdere keren naar geluisterd maar het veranderd niks.
Heb er ook erg veel moeite mee om 1 liedje helemaal af te luisteren..
Zou ook echt niet weten hoe ik op dit muziek moet bewegen als ik naar een feest zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:34 

Hardtraxx Veteran

als ik op een defqon sta, sta ik vaak wel even bij techno stage om ff 30/60 mee te pakken.

langer hoeft voor mij niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:37 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Is Techno echt zó vet? Bij veel (oud)leden en bekenden van mij is het nu ineens allemaal Techno wat de klok slaat, is dit ook een soort hype? :P Als ik een Technoset luister kan ik niet echt mijn draai erin vinden, en heb er in ieder geval thuis snel genoeg van. Moet ik gewoon een keer naar een Technofissa gaan, of zou ik het daar ook niks aan vinden (omdat ik het thuis dus ook niet echt kan luisteren).

Ik ga wel is naar een techno feestje, thuis kan ik er geen 5 minuten naar luister maar op een feestje lukt het me aardig. Wat voor mij techno leuk maakt is het sfeertje dat er is op z'n feestje. Als je echt wil weten hoe het is zoek een feestje in de buurt en ga met gezellige mensen! Vermaak je je altijd wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:37 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
als ik op een defqon sta, sta ik vaak wel even bij techno stage om ff 30/60 mee te pakken.

langer hoeft voor mij niet :P

Hoe bewegen die mensen daar dan? Ik zie namelijk allemaal gekke hippie bewegingen voor me..
Die konijnen shuffle vind ik ook niks. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:44 

Hardtraxx Veteran

Brmn schreef:
Raven schreef:

Ik ga wel is naar een techno feestje, thuis kan ik er geen 5 minuten naar luister maar op een feestje lukt het me aardig. Wat voor mij techno leuk maakt is het sfeertje dat er is op z'n feestje. Als je echt wil weten hoe het is zoek een feestje in de buurt en ga met gezellige mensen! Vermaak je je altijd wel!

Zat Technofeesten rond Arnhem/Nijmegen en zat bekenden die met regelmaat gaan, dat komt wel goed. Volgens mij is Pleinvrees binnenkort in Nijmegen. Misschien daar eens kijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:45 

Hardtraxxer

Lees ik vast wel terug hoe je het hebt gehad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:45 

Donateur

Raven schreef:
Is Techno echt zó vet?

Nope!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

Had ik op Q-Base ook, ging ik twee keer 30 minuten naar de Abstract, wat best vet was, maar na dat halve uurtje heb ik er ook wel weer genoeg van gehad en loop ik weer verder. Ik zou zelf niet zo snel naar een volledig techno feest gaan. Wat jammer is, aangezien dat zo'n beetje het enige is wat ze in de Gashouder geven, wat wel een briljante locatie is.
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic