Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:31 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
chicken schreef:
Anonymous schreef:
Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???

Route38. Aardige vent en zeer goede instructeur. In één keer geslaagd bij hem, net als meerdere vrienden van me. Zeker een aanrader.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij je ook leert hoe je onder een boete uitkomt, als je meer als 40 kilometer te hard hebt gereden.

i can neither deny nor confirm that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:51 

Route 38 en van Buuren ga ik kiezen denk ik :thumbsup:

zien er wel goed uit, heb zelf ook nog Nikautorijschool gevonden, die is het goedkoopst die ik heb gezien(met en zonder studentenkorting) rond de 800€ incl examen(-10% alsje student ben) :D maar qua instructeurs weet ik vrij weinig van die
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:33 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

zien er wel goed uit, heb zelf ook nog Nikautorijschool gevonden, die is het goedkoopst die ik heb gezien(met en zonder studentenkorting) rond de 800€ incl examen(-10% alsje student ben) :D maar qua instructeurs weet ik vrij weinig van die

en hoeveel lessen/tijd heb je dan voor die 800??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:38 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 4 instructeurs gehad om diverse redenen, maar nooit problemen gehad met 1 van allen. Ook was het wijzigingen van me lessen nooit een probleem. Ik heb me examen drie keer moeten doen omdat ik zelf me zenuwen wat slecht in bedwang kon houden dus daarom al 3 verschillende. Ook was een keer me eigen instructeur ziek dus een vervanging voor 1 les gehad. Daarom 4 instructeurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:41 

Hardtraxx Veteran

ik heb alles met 1 rij instructeur gedaan

wel verschillende examinators natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 20:13 

Hardtraxx Elite

Ik bij een eenmans autorijles bedrijfje gelest bij mij in t dorp, hele vriendengroep bij gelest en een vrij netjes slagingspercentage, bovendien was het ook nog een wereldgozer en dat maakt het rijlessen een stuk prettiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 21:46 

AniThing schreef:
Anonymous schreef:

20! Snap het ook niet helemaal, lijkt wel erg goedkoop :P Kosten van de auto bij het examen er nog wel bij en theorie, maar dat zit bij meeste niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:20 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel rekent ie voor "kosten voor de auto" bij examen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:32 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
AniThing schreef:
Anonymous schreef:

20! Snap het ook niet helemaal, lijkt wel erg goedkoop :P Kosten van de auto bij het examen er nog wel bij en theorie, maar dat zit bij meeste niet

Ben zelf ook rij-instructeur. Waar je erg op moet letten met die prijzen is of het wel lessen zijn van 60 minuten en niet 50 of 45 minuten. Z'n pakket ziet er meestal verleidelijk uit maar je word meestal verrast door bijvoorbeeld nog lessen die erbij omdat je er nog niet klaar voor bent. En ze je daardoor evengoed nog de vollen mep laten betalen. En heb ook het idee(vooral in mijn regio) dat ze het meer zien als massaproductie en weinig individuele aandacht en begeleiding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 16:08 

Hardtraxx Veteran

Mensen hier die ervaring hebben met de Adidas Duramo 6 schoenen? En dan vooral qua duurzaamheid? Heb nodig nieuwe sport / werk (veel lopen) / feestschoenen nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 12:18 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben interactieve tv van Telfort, maar Telfort ondersteunt mijn tv ontvanger (Amino A110) niet meer. Wij hebben maar 1 nieuwe (Amino A140) gekregen van Telfort. Nu kan ik op mn kamer alleen de basis zenders maar ontvangen en geen HD en geen Fox Sports. Dus ik moet ook een nieuwe ontvanger hebben.

Maar de Amino A140, die mn ouders nu hebben, die kan ik nergens via internet bestellen, alleen via Telfort zelf. Ik vroeg mij af of ik ook andere ontvangers zou kunnen gebruiken, of worden deze niet ondersteunt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 13:12 

Hardtraxx Veteran

Elke Amino A140 zal werken, op marktplaats staan er een paar. En sowieso elke hogere decoder (luxere modelen) zal werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 17:23 

Hardtraxx Veteran

Oke, dus het is zo dat of ik er 1 van marktplaats moet halen of bij Telfort bestellen. Er zijn namelijk geen normale winkels te vinden waar die te koop zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 18:07 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Oke, dus het is zo dat of ik er 1 van marktplaats moet halen of bij Telfort bestellen. Er zijn namelijk geen normale winkels te vinden waar die te koop zijn.

moet je naar een normale stad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 18:41 

Hardtraxx Veteran

Internet is geen stad. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 22:07 

Hardtraxx Veteran

Is er eigenlijk een term voor mensen die zich afzetten van commerciële bedoelingen? En dan heb ik het hoofdzakelijk over de muziekindustrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 22:10 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Is er eigenlijk een term voor mensen die zich afzetten van commerciële bedoelingen? En dan heb ik het hoofdzakelijk over de muziekindustrie

Underground wordt het meestal genoemd. Maar of er echt een woord voor is...durf ik niet te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 22:19 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Destination schreef:

Underground wordt het meestal genoemd. Maar of er echt een woord voor is...durf ik niet te zeggen

Zo ver was ik ook, kan er ook bijzonder weinig over vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 04:14 

Hardtraxx Veteran

Wat een onzin. Elk feest wordt toch met commerciële doeleinden opgezet? Iedereen die ene feest organiseert wil er winst aan maken, of in ieder geval geen verlies draaien. Bedoel je muziek die niet gemaakt is om aan te slaan bij 'de massa'? Dan inderdaad 'underground'. Maar zelfs die feestjes willen uitverkopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 07:22 

Hardtraxx Veteran

Alleen Beter Kom Je Niet Events wil dat niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 08:57 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Wat een onzin. Elk feest wordt toch met commerciële doeleinden opgezet? Iedereen die ene feest organiseert wil er winst aan maken, of in ieder geval geen verlies draaien. Bedoel je muziek die niet gemaakt is om aan te slaan bij 'de massa'? Dan inderdaad 'underground'. Maar zelfs die feestjes willen uitverkopen xd

Je hebt de Freeparty scene :P Maar verder weet ik het ook niet nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:29 

Hardtraxx Veteran

Ik ben opzoek naar een nieuwe computer voor het Internetten en Produceren zonder het gezeik van in elkaar zetten. Ik game niet dus een onboard videokaart is genoeg en voor het produceren is een I5 voldoende. Nu vond ik deze aanbieding voor €395,-

-Intel Core i5 4570 3.2GHz (Haswell) Quad Core Processor
-ASRock H81M-HDS Moederbord
-8GB DDR3 1600MHz Geheugen
-1000GB S-ATAIII 3,5" Harddisk
-DVD±ReWriter Dual Layer
-Netwerk en 5.1 HD Geluid onboard
-Intel® HD Graphics 4600 onboard
-Supports Microsoft® DirectX® 11
-PCI-express aansluiting voor uitbreiding videokaart
-1x VGA, 1x DVI, 1x HDMI
-2x USB2.0 voor, 4x USB2.0 + 2x USB3.0 achter
-M-ATX Minitower Behuizing (zwart)
-exclusief besturingssysteem
-2 jaar Carry-in Hardware Garantie

LINK

Nu is mijn vraag, is dit wat voor deze prijs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:32 

Aan het typen...

The Skribbler schreef:

Als je doel is break-even te draaien, dan ben je toch niet commercieel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 16:05 

Hardtraxx Elite

@Destination
Ziet er zeker goed uit voor die prijs, maar denk er wel aan dat je eventueel nog Windows er bij moet kopen van +- 100 euries ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 16:08 

Hardtraxx Veteran

Hou ik inderdaad rekening mee! :)
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic