Als je profiel leeftijd klopt (17) moet je eens kijken of je het niet via school kunt krijgen. Dan kost het je nog maar 60 euro.
Bron
Bron
Alleen met dingen opstarten toch? (plug-ins, Windows zelf?)Ramirez wrote:Ik zou voor de zekerheid nog een SSD erbij nemen. Scheelt echt teveel qua snelheid namelijk.
Ook in algemeen gebruik.tijntjuh120 wrote:Alleen met dingen opstarten toch? (plug-ins, Windows zelf?)Ramirez wrote:Ik zou voor de zekerheid nog een SSD erbij nemen. Scheelt echt teveel qua snelheid namelijk.
Ben ondernemer, dus een illegaal verkregen product kan ik niet gebruiken.Jolle wrote:Sinds wanneer kopen mensen die Windows licenties daadwerkelijk?
Maar als meneer desti hem zonder besturingsysteem kan kopen en windows misschien via gratis wegen kan verkrijgen kan die €100 weer aan hardware worden uitbesteed.Grim wrote:Als je een kant en klare PC koopt in een (fysieke) winkel staat hier vaak al een besturingssysteem op geïnstalleerd en je betaald er ook gewoon voor want het is verrekent in de prijs.
Werd die avond niet de Defqon line up bekend gemaakt?Distinctive wrote:Het grootst aantal gebruikers online was 353 op 20-03-2013, 23:33
waarom waren er op die dag zoveel mensen online?
Jawohl http://www.hardtraxx.nl/nieuws/defqon-1 ... nthem.htmlLenny wrote:Werd die avond niet de Defqon line up bekend gemaakt?Distinctive wrote:Het grootst aantal gebruikers online was 353 op 20-03-2013, 23:33
waarom waren er op die dag zoveel mensen online?
Paultheone wrote:Wtf is dit dan weer voor random shit![]()
![]()