Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:34 

Hardtraxx Elite

5panels for the win.
Perfecte pasvorm en 10x zo mooi dan een snapback o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:39 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Die vind ik dus zo afschuwelijk hè, zo'n visnetje op je achterhoofd :P Ach, smaken verschillen en met die krijg je het niet zo heel snel warm

Ik draag petten altijd andersom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:43 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Rawbin schreef:
Die vind ik dus zo afschuwelijk hè, zo'n visnetje op je achterhoofd :P Ach, smaken verschillen en met die krijg je het niet zo heel snel warm

Retweet. :P
Echt vette sites voor petten heb ik nog niet gevonden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:45 

Hardtraxx Elite

Gewoon freshcotton ofzo toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:48 

Hardtraxx Veteran

Ik ben godverdomme geen hippie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:49 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik ben godverdomme geen hippie :P

Weer retweet.
Niet echt mijn ding. :P

Edit:
Davey, is dit iets? http://www.blue-tomato.com/nl-NL/produc ... rucker+cap
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:33 

Hardtraxx Addict

Ik zoek een free-release met een harde gated kick, die makkelijk te rippen is, voor een mashup. Iemand die er zo eentje weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:25 

Hardtraxx Veteran

Zirkum - Visionaire
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:33 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Zirkum - Visionaire

Thnx! is idd makkelijk uit de outro te samplen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:45 

Bierkoning

Ik ga vannacht naar Praag en zat met de volgende vraag:

Kun je gewoon je dataverbinding uitzetten en wel Spotify luisteren? Ik heb premium en als het goed is moet je offline kunnen luisteren, alleen vraag ik me af hoe ze dan die nummers streamen.

Alvast bedankt :)

Edit: Never mind, ik moet de afspeellijsten downloaden via de app.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 23:56 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Kun je gewoon je dataverbinding uitzetten en wel Spotify luisteren? Ik heb premium en als het goed is moet je offline kunnen luisteren, alleen vraag ik me af hoe ze dan die nummers streamen.

Klopt!

Ik vertrek zondag avond naar Praag. Is het goedkoper om daar te pinnen of om van te voren te wisselen bij een bank?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 00:17 

Hardtraxx Veteran

Afhankelijk bij welke bank je zit en welk pakket je hebt. Zou even checken of je een wereldpas hebt, zo ja, dan worden er geen extra kosten berekend. Je kan in de meeste winkels pinnen daar, maar of daar transactiekosten aan zijn verbonden weet ik niet. Je kan trouwens vrijwel overal wel met euro's betalen, maar dat raad ik je niet aan, want dan ben je wel duurder uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 11:17 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Rawbin schreef:

Swag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 22:33 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand een goed (gratis) programma om muziek van Ipod naar Itunes over te zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 17:44 

Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 17:59 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???

ik zat bij meerzicht en van maanen in zoetermeer
maar das denk te ver weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 08:31 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

In Den Haag kun je een rijbewijs vast wel ergens kopen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 09:45 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ik ben godverdomme een hippie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:43 

Parvuz schreef:
Anonymous schreef:

In Den Haag kun je een rijbewijs vast wel ergens kopen. :lol:

haha zo erg is Den Haag toch niet xd

Schilderswijk is niet DH :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 17:35 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

Ik heb me rijbewijs gehaald bij rijschool van Buuren, moet je maar even kijken of het niet te duur is. Ik was in ieder geval zeer tevreden over alle instructeurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 17:49 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Anonymous schreef:

Ik heb me rijbewijs gehaald bij rijschool van Buuren, moet je maar even kijken of het niet te duur is. Ik was in ieder geval zeer tevreden over alle instructeurs.

Had je elke week een andere instructeur dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 18:07 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Paultheone schreef:
Anonymous schreef:

Had je elke week een andere instructeur dan? :P

haha dat was ook echt t eerste waar k aan dacht :D

heb er maar 1 gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 21:32 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

Route38. Aardige vent en zeer goede instructeur. In één keer geslaagd bij hem, net als meerdere vrienden van me. Zeker een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Anonymous schreef:

Route38. Aardige vent en zeer goede instructeur. In één keer geslaagd bij hem, net als meerdere vrienden van me. Zeker een aanrader.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij je ook leert hoe je onder een boete uitkomt, als je meer als 40 kilometer te hard hebt gereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 00:00 

Bierkoning

phoenix schreef:
Pommer schreef:

Klopt!

Ik vertrek zondag avond naar Praag. Is het goedkoper om daar te pinnen of om van te voren te wisselen bij een bank?

Sorry ik lees het nu pas, maar je kunt gewoon kronen pinnen bij de ATM's, er zijn dan geen extra kosten aan verbonden.
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic