5panels for the win.
Perfecte pasvorm en 10x zo mooi dan een snapback o.i.d.
Perfecte pasvorm en 10x zo mooi dan een snapback o.i.d.
Ik draag petten altijd andersomRawbin wrote:Die vind ik dus zo afschuwelijk hè, zo'n visnetje op je achterhoofdAch, smaken verschillen en met die krijg je het niet zo heel snel warm
Retweet.Daveytl wrote:Ik draag petten altijd andersomRawbin wrote:Die vind ik dus zo afschuwelijk hè, zo'n visnetje op je achterhoofdAch, smaken verschillen en met die krijg je het niet zo heel snel warm
Weer retweet.Daveytl wrote:Ik ben godverdomme geen hippie
Thnx! is idd makkelijk uit de outro te samplen!Rawbin wrote:Zirkum - Visionaire
Klopt!Pommer wrote:Ik ga vannacht naar Praag en zat met de volgende vraag:
Kun je gewoon je dataverbinding uitzetten en wel Spotify luisteren? Ik heb premium en als het goed is moet je offline kunnen luisteren, alleen vraag ik me af hoe ze dan die nummers streamen.
Alvast bedankt
Edit: Never mind, ik moet de afspeellijsten downloaden via de app.
SwagDaveytl wrote:Ik draag petten altijd andersomRawbin wrote:Die vind ik dus zo afschuwelijk hè, zo'n visnetje op je achterhoofdAch, smaken verschillen en met die krijg je het niet zo heel snel warm
ik zat bij meerzicht en van maanen in zoetermeerAnonymous wrote:Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???
In Den Haag kun je een rijbewijs vast wel ergens kopen.Anonymous wrote:Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???
Daveytl wrote:Ik ben godverdomme een hippie
haha zo erg is Den Haag toch nietParvuz wrote:In Den Haag kun je een rijbewijs vast wel ergens kopen.Anonymous wrote:Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???
Ik heb me rijbewijs gehaald bij rijschool van Buuren, moet je maar even kijken of het niet te duur is. Ik was in ieder geval zeer tevreden over alle instructeurs.Anonymous wrote:Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???
Had je elke week een andere instructeur dan?Paultheone wrote:Ik heb me rijbewijs gehaald bij rijschool van Buuren, moet je maar even kijken of het niet te duur is. Ik was in ieder geval zeer tevreden over alle instructeurs.Anonymous wrote:Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???
Rawbin wrote:Had je elke week een andere instructeur dan?Paultheone wrote:Ik heb me rijbewijs gehaald bij rijschool van Buuren, moet je maar even kijken of het niet te duur is. Ik was in ieder geval zeer tevreden over alle instructeurs.Anonymous wrote:Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???
Route38. Aardige vent en zeer goede instructeur. In één keer geslaagd bij hem, net als meerdere vrienden van me. Zeker een aanrader.Anonymous wrote:Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij je ook leert hoe je onder een boete uitkomt, als je meer als 40 kilometer te hard hebt gereden.chicken wrote:Route38. Aardige vent en zeer goede instructeur. In één keer geslaagd bij hem, net als meerdere vrienden van me. Zeker een aanrader.Anonymous wrote:Ik wil mijn rijbewijs halen en zoek een rijschool regio Den Haag/Delft. Wat is de beste manier om dit te zoeken(niet te duur) of heeft iemand suggesties???
Sorry ik lees het nu pas, maar je kunt gewoon kronen pinnen bij de ATM's, er zijn dan geen extra kosten aan verbonden.phoenix wrote:Klopt!Pommer wrote:Ik ga vannacht naar Praag en zat met de volgende vraag:
Kun je gewoon je dataverbinding uitzetten en wel Spotify luisteren? Ik heb premium en als het goed is moet je offline kunnen luisteren, alleen vraag ik me af hoe ze dan die nummers streamen.
Alvast bedankt
Edit: Never mind, ik moet de afspeellijsten downloaden via de app.
Ik vertrek zondag avond naar Praag. Is het goedkoper om daar te pinnen of om van te voren te wisselen bij een bank?