Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 16:24 

Hardtraxx Elite

Bleek ook dat ik Flash Player al geïnstalleerd had op de harde schijf. Verwijderd, helpt niet. Niemand anders last van dat probleempje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:30 

Hardtraxx Addict

JeftaElachouri schreef:
Bleek ook dat ik Flash Player al geïnstalleerd had op de harde schijf. Verwijderd, helpt niet. Niemand anders last van dat probleempje?

1. Exit chrome, make sure it is not running

2. Using Windows explorer go to C:\users\[user name]\AppData\local\Google\Chrome\User data\Pepperflash

3. Delete the folders you see there

4. Start chrome again.

Notes:

[user name] is your logon name.

In order to access the AppData folder, you need to "Show Hidden Files and Folders" in your Folder Options.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 12:36 

Hardtraxx Veteran

Ik zoek een leuke game voor op me HTC one M8, dus android, iemand tips? Zelf had ik een tijdje een soort tower defense maar werd helemaal gek van de ads dus maar weer verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:00 

Hardtraxx Addict

Geometry Dash :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:23 

Donateur

Paultheone schreef:
Ik zoek een leuke game voor op me HTC one M8, dus android, iemand tips? Zelf had ik een tijdje een soort tower defense maar werd helemaal gek van de ads dus maar weer verwijderd.

Worms Armaggedon (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:37 

Hardtraxx Veteran

toffee schreef:

Hij vroeg toch leuk, niet fucking frustrerend.. ;)

Qua RPG is Honorbound een leuke

Kevin-Raw schreef:
Worms Armaggedon (L)

€ 4 euro betalen voor een app..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:46 

Hardtraxx Veteran

Ja wel gratis xd aub. Geomerty Dash is wel grappig opzich maar idd erg frustrerend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:50 

Donateur

ErikZ schreef:
toffee schreef:

Kevin-Raw schreef:
Worms Armaggedon (L)

Heb een speciale app waardoor ik alles in de app store gratis kan downloaden, Blackmart heet het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:07 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
ErikZ schreef:
toffee schreef:

Kevin-Raw schreef:
Worms Armaggedon (L)

Heb een speciale app waardoor ik alles in de app store gratis kan downloaden, Blackmart heet het.

Alsof je andere apps nodig hebt :P met Android gewoon lekker los .apk bestandjes downloaden, stuk chiller imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:09 

Donateur

Nee dat niet, maar vond het wel handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:36 

Hardtraxx Elite

Bas schreef:
JeftaElachouri schreef:

1. Exit chrome, make sure it is not running

2. Using Windows explorer go to C:\users\[user name]\AppData\local\Google\Chrome\User data\Pepperflash

3. Delete the folders you see there

4. Start chrome again.

Notes:

[user name] is your logon name.

In order to access the AppData folder, you need to "Show Hidden Files and Folders" in your Folder Options.

Heeft even geholpen maar probleem komt daarna gewoon weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:26 

Hardtraxx Veteran

Vraag over Hardcore en Rekordbox, hoop op hulp:

Wil voor Dominator een Warm Up set maken maar veel platen worden niet goed weergegeven qua BPM in Rekordbox. Het lijkt alsof alle platen boven de 180 bpm de fout in gaan.

Voorbeeld: The Playah - My Misery geeft ie als 100 BPM, verwacht hem eerder rond de 200.

Aangezien ik nog niet heel erg thuis ben in de HC en graag weet hoeveel BPM het is in plaats van te luisteren zoek ik naar een oplossing, iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:27 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=A01E0SKNfKM[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:33 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

family guy: quest for stuff
opdrachten die op tijd gaan..dus hoef je niet fulltime in je spelletje te zitten maar kan je af en toe gewoon wat opdrachten laten uitvoeren door je personages

en k speel trials frontier: zoals je het gewend bent alleen wel wat makkelijker tov console/pc versie

angry birds epic is een turn-based game (dus geen vogeltjes afschieten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 23:13 

Hardtraxx Veteran

Ik heb al een aantal spellen geïnstalleerd, zitten paar leuke tussen dus bedankt voor de tips! Als je er nog meer weet, laat het me dan nog even weten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:32 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Wil voor Dominator een Warm Up set maken maar veel platen worden niet goed weergegeven qua BPM in Rekordbox. Het lijkt alsof alle platen boven de 180 bpm de fout in gaan.

Voorbeeld: The Playah - My Misery geeft ie als 100 BPM, verwacht hem eerder rond de 200.

Aangezien ik nog niet heel erg thuis ben in de HC en graag weet hoeveel BPM het is in plaats van te luisteren zoek ik naar een oplossing, iemand?

Vaak geeft ie bij hardcore de helft aan, 100 is dus 200....86 bpm is dus 172 bpm etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 02:03 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
ErikZ schreef:

Vaak geeft ie bij hardcore de helft aan, 100 is dus 200....86 bpm is dus 172 bpm etc.

Wat mijn naamgenootje zegt inderdaad, boven de 165 bpm gaan dat soort programma's vaak de fout in. Vanaf dat punt is een x2 vaak simpelweg de oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand nog een goede/betrouwbare/Nederlandse site waar je trucker caps kan halen? Moet wel geleverd zijn binnen 2-3 werkdagen.

En anders misschien een winkelketen die die petten verkoopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 15:02 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Weet iemand nog een goede/betrouwbare/Nederlandse site waar je trucker caps kan halen? Moet wel geleverd zijn binnen 2-3 werkdagen.

www.capkopen.nl

Zeer fijne webshop voor petten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:31 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

http://www.hoedshop.nl/Caps-Baseball-caps.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:34 

Hardtraxx Veteran

Davey faka met die gouden swagpet dan? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 22:28 

Hardtraxx Veteran

Dankje jongens :) Ik zal eens kijken.

Rawbin schreef:

Die was te groot man. Heb nu wel een andere, maar die is eigenlijk net te warm voor in de zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 22:48 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dankje jongens :) Ik zal eens kijken.

Rawbin schreef:

Die was te groot man. Heb nu wel een andere, maar die is eigenlijk net te warm voor in de zomer.

True, ik draag die baseball caps ook niet meer, krijg je toch een ontiegelijke zweetkop van :P
Waarom kijk je niet voor een 5 panel, ik vind die vrij luchtig zeg maar en het is gewoon nog meer swag. Zou je wel staan volgens mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 22:56 

Hardtraxx Veteran

Hmm, dat vind ik niet zo vet eerlijk gezegd. Ik wil gewoon een lekker simpele trucker cap met een rechte achterkant.

Afbeelding

Deze vind ik erg mooi maar die leveren pas binnen 4 tot 7 dagen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 09:14 

Hardtraxx Veteran

Die vind ik dus zo afschuwelijk hè, zo'n visnetje op je achterhoofd :P Ach, smaken verschillen en met die krijg je het niet zo heel snel warm
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic