Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
:lol: :lol:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Haha, moet je maar niet op HT zitten tijdens je werk :whistle:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Vraagje! Simpel: e-mail die ik verstuur vanaf m'n zakelijk e-mailadres (info@domeintje.nl) komt bij hotmail/outlook gebruikers bijna altijd in de map 'Ongewenst' terecht. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe los ik dit in hemelsnaam op? Overige e-mailproviders ontvangen mijn e-mail wel gewoon in Postvak IN.
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Bas wrote:http://help.internettoday.nl/e-mail/spam-blacklists/hoe-voorkom-ik-dat-mijn-e-mail-als-spam-wordt-gezien.html

Misschien heb je er wat aan!
Helaas is dit te algemeen. Ik kamp namelijk alleen met het probleem als ik een mail stuur naar een hotmail/outlook adres. Dus ik denk dat het toch een wat technischer probleem is.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
Je spf / mx records zijn goed ingesteld?
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Bas wrote:Je spf / mx records zijn goed ingesteld?
Waar kan ik dat zien? :P
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
Bij je dns instellingen van je domein :P
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Volgens mij heeft het te maken met de nieuwe policy van Microsoft Smartscreen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
iemand verstand van rookmelders?
vanacht begon ie te piepen...om de minuut.....batterij leeg

koop k vandaag nieuwe batterijen en plaats ze in de rookmelder....blijft alleen maar piepen en stopt niet

nu maar weer de batterij eruit gehaald
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Is er brand?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
ErikZ wrote:Is er brand?
vast wel ergens maar niet hier xd
E
AniThing wrote:iemand verstand van rookmelders?
vanacht begon ie te piepen...om de minuut.....batterij leeg

koop k vandaag nieuwe batterijen en plaats ze in de rookmelder....blijft alleen maar piepen en stopt niet

nu maar weer de batterij eruit gehaald
Printje naar de gort,
Is dr ooit overheen geverfd? is ie wel eens getest of schoongemaakt?

Vervang m maar helemaal...
JeftaElachouri wrote:Volgens mij heeft het te maken met de nieuwe policy van Microsoft Smartscreen.

Microsoft moet lepra krijgen met die onzin. Bij mijn mailinstellingen heb ik mijn mailadres geunblockt bij MS.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Aangezien mijn huidige Optimus L7 zwaar outdated is en het bijna begeeft heb ik mijn toekomstige telefoon al uitgezocht, de Ascend P7. Heeft iemand verstand van wanneer de prijs van deze telefoon omlaag gaat? Ik heb het geld uiteraard wel maar niet dat ik 'm aanschaf en 4 weken later issie €50-70 goedkoper..
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Heb zo een beetje zitten rond kijken naar een degelijke powerbank, heb er al een voor mijn telefoon, maar straks moet ik 24 uur in de bus zitten, en ga wat films en series kijken op me tablet (galaxy tab 3). nu weet ik dat de powerbank die ik nu heb niet voldoende is om hem 1x volledig op te laden, dus ben aan het kijken naar een krachtigere powerbank waarmee ik mijn tablet 1x/1,5x/2x kan opladen. Hoeveel MaH ampere zal ik nodig moeten hebben.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
RemcoM. wrote:Heb zo een beetje zitten rond kijken naar een degelijke powerbank, heb er al een voor mijn telefoon, maar straks moet ik 24 uur in de bus zitten, en ga wat films en series kijken op me tablet (galaxy tab 3). nu weet ik dat de powerbank die ik nu heb niet voldoende is om hem 1x volledig op te laden, dus ben aan het kijken naar een krachtigere powerbank waarmee ik mijn tablet 1x/1,5x/2x kan opladen. Hoeveel MaH ampere zal ik nodig moeten hebben.
Zoveel mogelijk.
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Destination wrote:Aangezien mijn huidige Optimus L7 zwaar outdated is en het bijna begeeft heb ik mijn toekomstige telefoon al uitgezocht, de Ascend P7. Heeft iemand verstand van wanneer de prijs van deze telefoon omlaag gaat? Ik heb het geld uiteraard wel maar niet dat ik 'm aanschaf en 4 weken later issie €50-70 goedkoper..
http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=383749

Is niet altijd een touw aan vast te knopen, maar reken er maar op dat er na de zomervakantie een prijsdaling komt. Tegenwoordig gaat dat wel wat geleidelijker, dus geen grote dalingen van 50-100 euro. Niet echt waard om te wachten ;)
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
ik heb een pdf bestand waar 2 tickets inzitten, weet iemand hoe je er 2 lossen van kan maken? moet er namelijk eentje versturen per mail. :P
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
tijntjuh120 wrote:ik heb een pdf bestand waar 2 tickets inzitten, weet iemand hoe je er 2 lossen van kan maken? moet er namelijk eentje versturen per mail. :P
Afdrukken als PDF. Dan alleen kiezen om een bepaalde pagina op te slaan als PDF.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Iemand ervaring met een canvas laten maken?
Wil een canvas van ong. 80x60 laten maken, maar geen idee welke de beste is. Lees wel dingen dat je bij de ene last hebt van kleurverschillen, scheef geknipte canvassen enz, dus als iemand een aanrader heeft, graag :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
En weer een probleempje van mijn kant. Sinds een paar dagen geeft Chrome deze melding: Kan Shockwave Flash. niet laden. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Chrome opnieuw installeren is in ieder geval geen oplossing.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Misschien je Adobe upgraden?
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Magnetron wrote:Misschien je Adobe upgraden?
Dat is het probleem niet. Adobe Flash zit bij Chrome al geïntegreerd.