Ik ben daar gestopt met lezen, want daar zit je probleem al.SL8492 wrote:ik heb een laptop
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
chicken wrote:Ik ben daar gestopt met lezen, want daar zit je probleem al.SL8492 wrote:ik heb een laptop
-
E
SL8492 wrote:chicken wrote:Ik ben daar gestopt met lezen, want daar zit je probleem al.SL8492 wrote:ik heb een laptop
Als iedereen zo'n tafellamp had als jou, zou niemand problemen hebbenchicken wrote:Ik ben daar gestopt met lezen, want daar zit je probleem al.SL8492 wrote:ik heb een laptop
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Nee precies. En daarom: koop een pc en gooi hem vol met LED-verlichting!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Waar komt Guido's avatar vandaan? 
Internet-> Jessica NigriJVDM wrote:Waar komt Guido's avatar vandaan?
Probeer deze site:SL8492 wrote: Windows kan niet worden gestart omdat het volgend bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
blablablabla.System32.blablablabla.
Installeer het beschadigde bestand opnieuw.
Iemand die hier meer van weet?
Alvast bedankt
http://www.myfixes.com/articles/system
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Even een vraagje voor de audio-technisch begaafde mensen onder ons.
Ik wil wat meer bas in mijn kamer, ik heb nu Altec Lansing VS2721, maar die gaan toch niet zo laag als ik gehoopt had. En met wat meer bas, bedoel ik ook meer bas. Vandaar dat ik mijn zinnen heb gezet op DEZE subwoofer. Ééntje maar. Nu komt mijn daadwerkelijk vraag: Is het mogelijk om één XLR-stekker om te pluggen naar RCA (zoals HIER), en om tegelijkertijd ook stereo te behouden? Is een enkele XLR stekker dus stereo?
Ik wil wat meer bas in mijn kamer, ik heb nu Altec Lansing VS2721, maar die gaan toch niet zo laag als ik gehoopt had. En met wat meer bas, bedoel ik ook meer bas. Vandaar dat ik mijn zinnen heb gezet op DEZE subwoofer. Ééntje maar. Nu komt mijn daadwerkelijk vraag: Is het mogelijk om één XLR-stekker om te pluggen naar RCA (zoals HIER), en om tegelijkertijd ook stereo te behouden? Is een enkele XLR stekker dus stereo?
Een subwoofer hoeft toch niet stereo te zijn? Is het ook nooit geloof ik, grote systemen op feesten zijn ook mono, allene heb je er dan uiteraard 2 waardoor het stereo wordt. Maar voor 1 subwoofer hoef je ook maar een enkele kabel denk ik.Nijidik wrote:Even een vraagje voor de audio-technisch begaafde mensen onder ons.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Nee lage frequenties zijn omnidirectionaal. De subwoofer zelf zend nog een signaal uit door de filter voor de topkasten. Vraag is dus of dat signaal stereo isThe Venator wrote:Een subwoofer hoeft toch niet stereo te zijn? Is het ook nooit geloof ik, grote systemen op feesten zijn ook mono, allene heb je er dan uiteraard 2 waardoor het stereo wordt. Maar voor 1 subwoofer hoef je ook maar een enkele kabel denk ik.Nijidik wrote:Even een vraagje voor de audio-technisch begaafde mensen onder ons.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Weet iemand hoe je een video uit een app krijgt op de ipad?
Als bestand of URL, zodat ik hem op de PC kan kijken
: Heb het al gevonden
Als bestand of URL, zodat ik hem op de PC kan kijken
: Heb het al gevonden
Heb een probleempje met mijn brander van de laptop. Als ik een cd brand via iTunes, zoals ik al mijn cd's brand, dan gaat hij gewoon bezig. Duurt het alleen heel lang voor dat hij klaar is met "schijf branden... voltooien" en als ik hem dan in mn cd speler doe, dan geeft hij disc error aan. En als ik t zo bekijk is de cd daarna nog gewoon leeg. Iemand die weet hoe ik dit oplos?
Misschien een ander brand programma. Nero Burning Rom werkt altijd voor mij.
Maar iTunes zal t toch gewoon moeten doen? Vooral omdat de 100 andere cd's ook zo gebrand heb. 
Misschien ligt het aan die CD?
Ik heb er hier ook een liggen waar allebei m'n laptops niks op gebrand krijgen.
Ik heb er hier ook een liggen waar allebei m'n laptops niks op gebrand krijgen.
Net deed hij het opeens wel weer met een cd waarmee ik het eerder geprobeerd heb. Lekker vaag weer allemaal.
Voor nu is t probleem in ieder geval opgelost, mijn cd is gebrand.
Wie zit er op dit account?
bramversluis129

bramversluis129
Weet iemand een plek vlakbij de efteling/waalwijk waar je lekker kan eten? Wokken/Shoarma/restaurant-achtig iets
-
S
Dan ken ik in Antwerpen ook nog wel wat leuke adresjes.Project 141 wrote:Valt tilburg ook onder vlakbij de efteling?patrickjeb wrote:Weet iemand een plek vlakbij de efteling/waalwijk waar je lekker kan eten? Wokken/Shoarma/restaurant-achtig iets
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Er zit een McDonald's en een Burger King in Waalwijk.
Weet iemand goedkope maar wel goeie oordopjes met veel bass?
Wat is goedkoop? Ik heb voor 35 euro. Van die Pioneer dingen van Mediamarkt. Heel fijn geluid.Oranje wrote:Weet iemand goedkope maar wel goeie oordopjes met veel bass?