Pics van je nichten, wellicht kunnen we je dan beter helpen.HardstyleForEvah wrote:2 nichten van +/- 20 jaar
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Fuzzylogic wrote:Pics van je nichten, wellicht kunnen we je dan beter helpen.HardstyleForEvah wrote:2 nichten van +/- 20 jaar
FlikkerFuzzylogic wrote:Pics van je nichten, wellicht kunnen we je dan beter helpen.HardstyleForEvah wrote:2 nichten van +/- 20 jaar
Inderdaad, zit gvd nog steeds te wachten
Lui, ik ben opzoek naar een leuk afstudeerbedrijf waar ik interesses in heb. Nou is dat voornamelijk dus muziek en dergelijke. Echter zitten bedrijven als Pioneer enzo allemaal in het westen van het land. Ik woon zelf dus in Overijssel. Iemand die een soort bedrijf als Pioneer ofzo kent uit Overijssel?
-
G
Je kan/wil niet op kamers?Parvuz wrote:Lui, ik ben opzoek naar een leuk afstudeerbedrijf waar ik interesses in heb. Nou is dat voornamelijk dus muziek en dergelijke. Echter zitten bedrijven als Pioneer enzo allemaal in het westen van het land. Ik woon zelf dus in Overijssel. Iemand die een soort bedrijf als Pioneer ofzo kent uit Overijssel?
Dafaq kasperKSwoosh wrote:Je kan/wil niet op kamers?Parvuz wrote:Lui, ik ben opzoek naar een leuk afstudeerbedrijf waar ik interesses in heb. Nou is dat voornamelijk dus muziek en dergelijke. Echter zitten bedrijven als Pioneer enzo allemaal in het westen van het land. Ik woon zelf dus in Overijssel. Iemand die een soort bedrijf als Pioneer ofzo kent uit Overijssel?
Totaal aantal berichten: 24000
Nope, liefste blijf ik gewoon thuis wonen en dan bedrijf in Overijssel of Gelderland.KSwoosh wrote:Je kan/wil niet op kamers?Parvuz wrote:Lui, ik ben opzoek naar een leuk afstudeerbedrijf waar ik interesses in heb. Nou is dat voornamelijk dus muziek en dergelijke. Echter zitten bedrijven als Pioneer enzo allemaal in het westen van het land. Ik woon zelf dus in Overijssel. Iemand die een soort bedrijf als Pioneer ofzo kent uit Overijssel?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik dacht ook al van wtf..
ButtpluggeProject 141 wrote:Kan iemand me vertellen wat ik met deze kabel kan?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Door die 3,5mm komt ook videoProject 141 wrote:Kan iemand me vertellen wat ik met deze kabel kan?
Er zat er een bij mijn tv. Ik kan hem wel op de kabel van mijn xbox 360 aansluiten, maar zie niet goed wat de kabel doet. Dacht namelijk dat die rood groen blauwe RCA's ook voor video waren dus waarom dan naar een audio plug?
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wat is een leuk progamma om een beetje simpel te beginnen en te leren setjes in elkaar te zetten? Ik verveel me de laatste tijd nogal stierlijk en lijkt me wel leuk om zelf eens wat setjes in elkaar te zetten.. vriend van mij gebruikte Adobe Audition maar dat is er niet voor de Mac volgens mij
.
Dat programma is er wel degelijk voor de MacRiichard wrote:Wat is een leuk progamma om een beetje simpel te beginnen en te leren setjes in elkaar te zetten? Ik verveel me de laatste tijd nogal stierlijk en lijkt me wel leuk om zelf eens wat setjes in elkaar te zetten.. vriend van mij gebruikte Adobe Audition maar dat is er niet voor de Mac volgens mij.
-
S
Is Split Second een track van Rebourne, ja of nee?
Technisch gezien wel ja. Alleen is hij als release van Profite, wat tevens dezelfde persoon is.Spablauw wrote:Is Split Second een track van Rebourne, ja of nee?
Heb ik je hier genoeg mee geinformeerd. Ja of Nee?
-
S
Maat wist ik wel, ik hoopte dat iemand ja antwoordde.
Ik wist wel dat jij dat al wist, ik hoopte dat je ja zou zeggen.Spablauw wrote:Maat wist ik wel, ik hoopte dat iemand ja antwoordde.
-
S
Top dat we mekaar begrijpen man, ik weet ook helemaal niet waarom ik dit postte ofzo.The Venator wrote:Ik wist wel dat jij dat al wist, ik hoopte dat je ja zou zeggen.Spablauw wrote:Maat wist ik wel, ik hoopte dat iemand ja antwoordde.
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Ik ben op zoek naar de best mogelijke koptelefoon voor gebruik voor onderweg.
Zelf ben ik geïnteresseerd in deze: http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtele ... tails.html
Hebben jullie nog tips ? Wat ik belangrijk vind is dat ik gewoon loei zuiver geluid heb.
Zelf ben ik geïnteresseerd in deze: http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtele ... tails.html
Hebben jullie nog tips ? Wat ik belangrijk vind is dat ik gewoon loei zuiver geluid heb.
Nou, ik heb een laptop, en die is de laatste jaar eigenlijk altijd al traag geweest, maar ik kon er nog goed mee werken, dus heb hem gewoon nog gebruikt. Maar de laatste weken werd het veel erger, het duurt vaak 2 minuten voordat google chrome is opgestart, als ik dan naar bijv. hardtraxx wil, duurt het echt heeel lang voordat hij geladen is, als ie geladen is is de rest gewoon op redelijk normaal tempo. Als ik dan een nieuw tabblad open en ergens naar toe wilde, had ik hetzelfde, en moest ik zelfs vaak de internetverbinding herstellen
Gisteravond werd ik gek en heb ik paar keer op het toetsenbord geramd (niet heel hard), waardoor hij helemaal niet meer reageerde. Echt helemaal niks, geen CTRL+ALT+DELETE, en hij maakte zelfs geen geluid meer. Dus maar uitgezet. Half minuutje later weer opgestart, kreeg ik de volgende melding:
Windows kan niet worden gestart omdat het volgend bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
blablablabla.System32.blablablabla.
Installeer het beschadigde bestand opnieuw.
Nou, ik kan het bestand dus niet opnieuw installeren, want ik krijg dat ding niet meer opgestart, krijg echt alleen deze melding dan, en als ik op een bepaalde toets druk, gaat hij opnieuw opstarten en krijg ik hetzelfde
Iemand die hier meer van weet? Het is best een oude laptop, windows xp, maar ik wil hem nog wel ff gebruiken. En is al een keer kapot geweest (toen gerepareerd en helemaal opnieuw geinstalleerd) alleen weet niet wat er kapot was, in die tijd was de laptop nog van de ex-vriend van mam
Alvast bedankt
Windows kan niet worden gestart omdat het volgend bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
blablablabla.System32.blablablabla.
Installeer het beschadigde bestand opnieuw.
Nou, ik kan het bestand dus niet opnieuw installeren, want ik krijg dat ding niet meer opgestart, krijg echt alleen deze melding dan, en als ik op een bepaalde toets druk, gaat hij opnieuw opstarten en krijg ik hetzelfde
Iemand die hier meer van weet? Het is best een oude laptop, windows xp, maar ik wil hem nog wel ff gebruiken. En is al een keer kapot geweest (toen gerepareerd en helemaal opnieuw geinstalleerd) alleen weet niet wat er kapot was, in die tijd was de laptop nog van de ex-vriend van mam
Alvast bedankt
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Virus of een kapotte harddisk.