Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 10:00 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
2 nichten van +/- 20 jaar

Pics van je nichten, wellicht kunnen we je dan beter helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 10:04 

Donateur

Fuzzylogic schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 11:28 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Flikker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

Taam doe eens niet zo vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, zit gvd nog steeds te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

Lui, ik ben opzoek naar een leuk afstudeerbedrijf waar ik interesses in heb. Nou is dat voornamelijk dus muziek en dergelijke. Echter zitten bedrijven als Pioneer enzo allemaal in het westen van het land. Ik woon zelf dus in Overijssel. Iemand die een soort bedrijf als Pioneer ofzo kent uit Overijssel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:24 

Parvuz schreef:
Lui, ik ben opzoek naar een leuk afstudeerbedrijf waar ik interesses in heb. Nou is dat voornamelijk dus muziek en dergelijke. Echter zitten bedrijven als Pioneer enzo allemaal in het westen van het land. Ik woon zelf dus in Overijssel. Iemand die een soort bedrijf als Pioneer ofzo kent uit Overijssel?

Je kan/wil niet op kamers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:26 

Donateur

KSwoosh schreef:
Parvuz schreef:

Dafaq kasper

Citaat:
Totaal aantal berichten: 24000
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:27 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Parvuz schreef:

Nope, liefste blijf ik gewoon thuis wonen en dan bedrijf in Overijssel of Gelderland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:49 

Hardtraxx Veteran

Is dit nou serieus, of...? :

http://www.hardtraxx.nl/forum/producers-corner/hardstyle-toolbox-vst-au-plugin-t40669.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:14 

Hardtraxx Veteran

denk t
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:15 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:

Ik dacht ook al van wtf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:07 

Donateur

Project 141 schreef:
Kan iemand me vertellen wat ik met deze kabel kan?

Buttplugge
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:16 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Kan iemand me vertellen wat ik met deze kabel kan?

Afbeelding

Er zat er een bij mijn tv. Ik kan hem wel op de kabel van mijn xbox 360 aansluiten, maar zie niet goed wat de kabel doet. Dacht namelijk dat die rood groen blauwe RCA's ook voor video waren dus waarom dan naar een audio plug?

Door die 3,5mm komt ook video ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:08 

Hardtraxx Addict

Wat is een leuk progamma om een beetje simpel te beginnen en te leren setjes in elkaar te zetten? Ik verveel me de laatste tijd nogal stierlijk en lijkt me wel leuk om zelf eens wat setjes in elkaar te zetten.. vriend van mij gebruikte Adobe Audition maar dat is er niet voor de Mac volgens mij :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:27 

Hardtraxx Elite

Riichard schreef:
Wat is een leuk progamma om een beetje simpel te beginnen en te leren setjes in elkaar te zetten? Ik verveel me de laatste tijd nogal stierlijk en lijkt me wel leuk om zelf eens wat setjes in elkaar te zetten.. vriend van mij gebruikte Adobe Audition maar dat is er niet voor de Mac volgens mij :) .

Dat programma is er wel degelijk voor de Mac ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:20 

Is Split Second een track van Rebourne, ja of nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:23 

Hardtraxx Beheerder

Spablauw schreef:
Is Split Second een track van Rebourne, ja of nee?

Technisch gezien wel ja. Alleen is hij als release van Profite, wat tevens dezelfde persoon is.

Heb ik je hier genoeg mee geinformeerd. Ja of Nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:24 

Maat wist ik wel, ik hoopte dat iemand ja antwoordde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:32 

Hardtraxx Beheerder

Spablauw schreef:

Ik wist wel dat jij dat al wist, ik hoopte dat je ja zou zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:55 

The Venator schreef:
Spablauw schreef:

Ik wist wel dat jij dat al wist, ik hoopte dat je ja zou zeggen.

Top dat we mekaar begrijpen man, ik weet ook helemaal niet waarom ik dit postte ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:47 

Hardtraxxer

Ik ben op zoek naar de best mogelijke koptelefoon voor gebruik voor onderweg.
Zelf ben ik geïnteresseerd in deze: http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtele ... tails.html
Hebben jullie nog tips ? Wat ik belangrijk vind is dat ik gewoon loei zuiver geluid heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 22:06 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik heb een laptop, en die is de laatste jaar eigenlijk altijd al traag geweest, maar ik kon er nog goed mee werken, dus heb hem gewoon nog gebruikt. Maar de laatste weken werd het veel erger, het duurt vaak 2 minuten voordat google chrome is opgestart, als ik dan naar bijv. hardtraxx wil, duurt het echt heeel lang voordat hij geladen is, als ie geladen is is de rest gewoon op redelijk normaal tempo. Als ik dan een nieuw tabblad open en ergens naar toe wilde, had ik hetzelfde, en moest ik zelfs vaak de internetverbinding herstellen >.< Gisteravond werd ik gek en heb ik paar keer op het toetsenbord geramd (niet heel hard), waardoor hij helemaal niet meer reageerde. Echt helemaal niks, geen CTRL+ALT+DELETE, en hij maakte zelfs geen geluid meer. Dus maar uitgezet. Half minuutje later weer opgestart, kreeg ik de volgende melding:

Windows kan niet worden gestart omdat het volgend bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
blablablabla.System32.blablablabla.
Installeer het beschadigde bestand opnieuw.

Nou, ik kan het bestand dus niet opnieuw installeren, want ik krijg dat ding niet meer opgestart, krijg echt alleen deze melding dan, en als ik op een bepaalde toets druk, gaat hij opnieuw opstarten en krijg ik hetzelfde xd

Iemand die hier meer van weet? Het is best een oude laptop, windows xp, maar ik wil hem nog wel ff gebruiken. En is al een keer kapot geweest (toen gerepareerd en helemaal opnieuw geinstalleerd) alleen weet niet wat er kapot was, in die tijd was de laptop nog van de ex-vriend van mam :P

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 22:10 

Hardtraxx Addict

Virus of een kapotte harddisk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 01:53 

Hardtraxx Addict

Gezien de traagheid denk ik idd ook kapotte harddisk
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic