Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
HardstyleForEvah wrote:2 nichten van +/- 20 jaar
Pics van je nichten, wellicht kunnen we je dan beter helpen.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Fuzzylogic wrote:
:lol:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Fuzzylogic wrote:
Flikker xd
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Taam doe eens niet zo vervelend.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Inderdaad, zit gvd nog steeds te wachten
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Lui, ik ben opzoek naar een leuk afstudeerbedrijf waar ik interesses in heb. Nou is dat voornamelijk dus muziek en dergelijke. Echter zitten bedrijven als Pioneer enzo allemaal in het westen van het land. Ik woon zelf dus in Overijssel. Iemand die een soort bedrijf als Pioneer ofzo kent uit Overijssel?
G
Parvuz wrote:Lui, ik ben opzoek naar een leuk afstudeerbedrijf waar ik interesses in heb. Nou is dat voornamelijk dus muziek en dergelijke. Echter zitten bedrijven als Pioneer enzo allemaal in het westen van het land. Ik woon zelf dus in Overijssel. Iemand die een soort bedrijf als Pioneer ofzo kent uit Overijssel?
Je kan/wil niet op kamers?
Donateur
last seen Oct 2023
KSwoosh wrote:
Parvuz wrote:Lui, ik ben opzoek naar een leuk afstudeerbedrijf waar ik interesses in heb. Nou is dat voornamelijk dus muziek en dergelijke. Echter zitten bedrijven als Pioneer enzo allemaal in het westen van het land. Ik woon zelf dus in Overijssel. Iemand die een soort bedrijf als Pioneer ofzo kent uit Overijssel?
Dafaq kasper
Totaal aantal berichten: 24000
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
KSwoosh wrote:
Nope, liefste blijf ik gewoon thuis wonen en dan bedrijf in Overijssel of Gelderland.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 20 hours ago
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
denk t
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Delt-A wrote:Is dit nou serieus, of...? :

https://hardtraxx.com/producers ... 40669.html
Ik dacht ook al van wtf..
Donateur
last seen Oct 2023
Project 141 wrote:Kan iemand me vertellen wat ik met deze kabel kan?
Buttplugge
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Project 141 wrote:Kan iemand me vertellen wat ik met deze kabel kan?

Image

Er zat er een bij mijn tv. Ik kan hem wel op de kabel van mijn xbox 360 aansluiten, maar zie niet goed wat de kabel doet. Dacht namelijk dat die rood groen blauwe RCA's ook voor video waren dus waarom dan naar een audio plug?
Door die 3,5mm komt ook video ;)
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wat is een leuk progamma om een beetje simpel te beginnen en te leren setjes in elkaar te zetten? Ik verveel me de laatste tijd nogal stierlijk en lijkt me wel leuk om zelf eens wat setjes in elkaar te zetten.. vriend van mij gebruikte Adobe Audition maar dat is er niet voor de Mac volgens mij :) .
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Riichard wrote:Wat is een leuk progamma om een beetje simpel te beginnen en te leren setjes in elkaar te zetten? Ik verveel me de laatste tijd nogal stierlijk en lijkt me wel leuk om zelf eens wat setjes in elkaar te zetten.. vriend van mij gebruikte Adobe Audition maar dat is er niet voor de Mac volgens mij :) .
Dat programma is er wel degelijk voor de Mac ;)
S
Is Split Second een track van Rebourne, ja of nee?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Spablauw wrote:Is Split Second een track van Rebourne, ja of nee?
Technisch gezien wel ja. Alleen is hij als release van Profite, wat tevens dezelfde persoon is.

Heb ik je hier genoeg mee geinformeerd. Ja of Nee?
S
Maat wist ik wel, ik hoopte dat iemand ja antwoordde.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Spablauw wrote:Maat wist ik wel, ik hoopte dat iemand ja antwoordde.
Ik wist wel dat jij dat al wist, ik hoopte dat je ja zou zeggen.
S
The Venator wrote:
Spablauw wrote:Maat wist ik wel, ik hoopte dat iemand ja antwoordde.
Ik wist wel dat jij dat al wist, ik hoopte dat je ja zou zeggen.
Top dat we mekaar begrijpen man, ik weet ook helemaal niet waarom ik dit postte ofzo.
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Ik ben op zoek naar de best mogelijke koptelefoon voor gebruik voor onderweg.
Zelf ben ik geïnteresseerd in deze: http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtele ... tails.html
Hebben jullie nog tips ? Wat ik belangrijk vind is dat ik gewoon loei zuiver geluid heb.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Nou, ik heb een laptop, en die is de laatste jaar eigenlijk altijd al traag geweest, maar ik kon er nog goed mee werken, dus heb hem gewoon nog gebruikt. Maar de laatste weken werd het veel erger, het duurt vaak 2 minuten voordat google chrome is opgestart, als ik dan naar bijv. hardtraxx wil, duurt het echt heeel lang voordat hij geladen is, als ie geladen is is de rest gewoon op redelijk normaal tempo. Als ik dan een nieuw tabblad open en ergens naar toe wilde, had ik hetzelfde, en moest ik zelfs vaak de internetverbinding herstellen >.< Gisteravond werd ik gek en heb ik paar keer op het toetsenbord geramd (niet heel hard), waardoor hij helemaal niet meer reageerde. Echt helemaal niks, geen CTRL+ALT+DELETE, en hij maakte zelfs geen geluid meer. Dus maar uitgezet. Half minuutje later weer opgestart, kreeg ik de volgende melding:

Windows kan niet worden gestart omdat het volgend bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
blablablabla.System32.blablablabla.
Installeer het beschadigde bestand opnieuw.

Nou, ik kan het bestand dus niet opnieuw installeren, want ik krijg dat ding niet meer opgestart, krijg echt alleen deze melding dan, en als ik op een bepaalde toets druk, gaat hij opnieuw opstarten en krijg ik hetzelfde xd

Iemand die hier meer van weet? Het is best een oude laptop, windows xp, maar ik wil hem nog wel ff gebruiken. En is al een keer kapot geweest (toen gerepareerd en helemaal opnieuw geinstalleerd) alleen weet niet wat er kapot was, in die tijd was de laptop nog van de ex-vriend van mam :P

Alvast bedankt :)
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Virus of een kapotte harddisk.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Gezien de traagheid denk ik idd ook kapotte harddisk