Nou, ik heb een laptop, en die is de laatste jaar eigenlijk altijd al traag geweest, maar ik kon er nog goed mee werken, dus heb hem gewoon nog gebruikt. Maar de laatste weken werd het veel erger, het duurt vaak 2 minuten voordat google chrome is opgestart, als ik dan naar bijv. hardtraxx wil, duurt het echt heeel lang voordat hij geladen is, als ie geladen is is de rest gewoon op redelijk normaal tempo. Als ik dan een nieuw tabblad open en ergens naar toe wilde, had ik hetzelfde, en moest ik zelfs vaak de internetverbinding herstellen

Gisteravond werd ik gek en heb ik paar keer op het toetsenbord geramd (niet heel hard), waardoor hij helemaal niet meer reageerde. Echt helemaal niks, geen CTRL+ALT+DELETE, en hij maakte zelfs geen geluid meer. Dus maar uitgezet. Half minuutje later weer opgestart, kreeg ik de volgende melding:
Windows kan niet worden gestart omdat het volgend bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
blablablabla.System32.blablablabla.
Installeer het beschadigde bestand opnieuw.
Nou, ik kan het bestand dus niet opnieuw installeren, want ik krijg dat ding niet meer opgestart, krijg echt alleen deze melding dan, en als ik op een bepaalde toets druk, gaat hij opnieuw opstarten en krijg ik hetzelfde

Iemand die hier meer van weet? Het is best een oude laptop, windows xp, maar ik wil hem nog wel ff gebruiken. En is al een keer kapot geweest (toen gerepareerd en helemaal opnieuw geinstalleerd) alleen weet niet wat er kapot was, in die tijd was de laptop nog van de ex-vriend van mam

Alvast bedankt