Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:28 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Project 141 schreef:
patrickjeb schreef:
Weet iemand een plek vlakbij de efteling/waalwijk waar je lekker kan eten? Wokken/Shoarma/restaurant-achtig iets

Valt tilburg ook onder vlakbij de efteling? :P

Dan ken ik in Antwerpen ook nog wel wat leuke adresjes.

Wat een rare opmerking, Tilburg ligt echt vlakbij de Efteling, dus ik weet niet jij nou loopt te bazelen... :x

In Tilburg zit wel een goeie Sushizaak trouwens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:34 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Weet iemand een plek vlakbij de efteling/waalwijk waar je lekker kan eten? Wokken/Shoarma/restaurant-achtig iets

Best vreemd eigenlijk, je vraagt waar je lekker kan eten en dan zeg je daarna wokken/shoarma. Das gewoon vreten geen eten. Elke plaats kun je wel shoarma krijgen ergens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:37 

Hardtraxx Veteran

Patrick lust niks, dus dan kom je al snel uit op shoarma. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:52 

Hardtraxx Veteran

Nou nou nou. Sommige in de groep wouden het niet te duur maken en met shoarma bedoel ik wel een zaak waar je rustig kan zitten en niet dat het een afhaalding is :P
Maargoed, de keuze is gevallen op wokken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:56 

Hardtraxx Veteran

Wokken vind ik toch wel zo overschat. Ja leuk onbeperkt vreten maar je gaat altijd te hard van start en na een uur ben je klaar. En t eten is niet eens zo heel lekker omdat je alles maar bij elkaar pleurt. Die indo koks zullen wel vaak denken: wtf is dat voor combinatie dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:22 

Hardtraxx Newbie

Ik heb op het moment de logitech z-5500 speakerset aangesloten op mijn laptop. Nu zat ik te denken om een extra subwoofer hierop aan te sluiten, het liefst ook van logitech en dan het liefst nog dezelfde. Mijn vraag is of dit mogelijk is? En hoe kan ik dit dan het beste aansluiten zonder dat er geluid of iets vervormd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:25 

Hardtraxx Veteran

Ik denk niet op de normale manier. Misschien open maken en extra subwoofer verbinden aan het punt waar de huidige subwoofer aan verbonden is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:55 

RooieLoeloe schreef:
Mijn vraag is of dit mogelijk is?

Is niet mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:32 

Hardtraxx Veteran

Is het woord 'uitpoepen' een nieuwe trend op Hardtraxx? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:47 

Hardtraxx Veteran

Waarom zegt Frontliner op Facebook "There you go, I'm The Melodyman Hardcore Edit https://api.soundcloud.com/tracks/128649119/download?client_id=b45b1aa10f1ac2941910a7f0d10f8e28&oauth_token=1-16343-2292993-9e264cba17499ce1"

Terwijl ie er 2 weken geleden ofzo al was? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 15:47 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Waarom zegt Frontliner op Facebook "There you go, I'm The Melodyman Hardcore Edit https://api.soundcloud.com/tracks/128649119/download?client_id=b45b1aa10f1ac2941910a7f0d10f8e28&oauth_token=1-16343-2292993-9e264cba17499ce1"

Terwijl ie er 2 weken geleden ofzo al was? :huh:

Omdat 'ie waarschijnlijk vond dat er nog niet genoeg plays en/of downloads waren waar hij zo op geilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:10 

Hardtraxx Elite

Denk omdat hij nu gewoon te downloaden is, eerst moest je via twitmusic en dan moet je een acc hebben en hem volgen ofzoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:11 

Hardtraxx Veteran

Ah oké, dan had ik 'm via Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 12:52 

Hardtraxx Veteran

RooieLoeloe schreef:
Ik heb op het moment de logitech z-5500 speakerset aangesloten op mijn laptop. Nu zat ik te denken om een extra subwoofer hierop aan te sluiten, het liefst ook van logitech en dan het liefst nog dezelfde. Mijn vraag is of dit mogelijk is? En hoe kan ik dit dan het beste aansluiten zonder dat er geluid of iets vervormd?

3,5 mm splitter kopen:

Afbeelding

Subwoofer naar keuze kopen. Aansluiten met 3,5 mm naar tullipkabel.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:26 

Hardtraxx Veteran

Hoe random is de shuffle functie in WMP precies?

Ik heb een playlist van 925 mp3 bestanden, had 'm eerder op de dag aangezet, ik heb denk ik een uurtje muziek geluisterd, toen is WMP een tijdje uit geweest. Nu heb ik dezelfde playlist weer opgezet maar binnen 20 minuten kwamen G.T.F.O., Lightning Seems Dark en Sky High remix voorbij, die dus ook al eerder op de dag kwamen.

Heel toevallig of...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:50 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Heb een probleempje met mijn brander van de laptop. Als ik een cd brand via iTunes, zoals ik al mijn cd's brand, dan gaat hij gewoon bezig. Duurt het alleen heel lang voor dat hij klaar is met "schijf branden... voltooien" en als ik hem dan in mn cd speler doe, dan geeft hij disc error aan. En als ik t zo bekijk is de cd daarna nog gewoon leeg. Iemand die weet hoe ik dit oplos?

Ik heb geen oplossing voor je maar ik ken het probleem, had ik op mijn oude computer ook, niet lang nadat dit probleem af en toe voorkwam heeft mijn cd speler/brander het helemaal begeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 20:39 

Hardtraxx Veteran

Hoop niet dat die van mij het begeeft, lijkt me niet :P

Ik weet wel dat complete randomness moeilijk te krijgen is voor een computer, maar dan heb je het over echt héél kleine verschillen als je een bepaald iets een miljard keer uitvoert ofzo. Dat heb ik ooit gehoord iig.
Maar dit is veel extremer, het lijkt of ie de voorkeur geeft aan sommige tracks, en ik heb nu juist zo'n grote map met singles aangemaakt zodat ik niet vaak dezelfde nummers hoef te horen.

Eens kijken of ie het blijft doen, en zo ja, 'fn+>' is niet zoveel moeite om in te drukken dus een groot probleem is het tot nu toe niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 12:49 

Hardtraxx Veteran

Winamp..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 12:45 

Hardtraxx Newbie

Ramirez schreef:
RooieLoeloe schreef:

3,5 mm splitter kopen:

Afbeelding

Subwoofer naar keuze kopen. Aansluiten met 3,5 mm naar tullipkabel.

Afbeelding

Bedankt, het kan dus wel zonder dat er iets raar gaat klinken?
Maar ik snap dan nog niet helemaal hoe ik het aan moet sluiten eerlijk gezegd. Heb nu de speakerset via een optische kabel en externe geluidskaart aangesloten op mijn laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:04 

Hardtraxx Veteran

laptop<-- 3,5 mm splitter <-- 2 x 3,5 mm jack voor je geluid <-- van 3,5 mm naar tullip voor je versterkers.

Of je moet een optische splitter zien te vinden ergens. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:29 

Hardtraxx Newbie

Ramirez schreef:
laptop<-- 3,5 mm splitter <-- 2 x 3,5 mm jack voor je geluid <-- van 3,5 mm naar tullip voor je versterkers.

Of je moet een optische splitter zien te vinden ergens. Succes!

ga het proberen. Bedankt man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:44 

Toevallig op het nummer Sun and Moon van Above and Beyond uitgelopen...
Weten jullie zo nog plaatjes in die stijl (weet wel dat het Trance is :) )... Ik bedoel zo'n 'emotionele' zang en dan zo'n heerlijke trance... Thx!

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:14 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand hoe ik een podcast of een cd kan branden, maar met hoofdstukken? Zodat ik dan bepaalde tracks kan skippe ipv door te moeten spoelen.

Of moet je dan de track zelf in stukken knippen? zo ja; hoe moet dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:49 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Weet iemand hoe ik een podcast of een cd kan branden, maar met hoofdstukken? Zodat ik dan bepaalde tracks kan skippe ipv door te moeten spoelen.

Of moet je dan de track zelf in stukken knippen? zo ja; hoe moet dat?

Cue file splitter moet je volgens mij hebben, maar ik weet zelf ook niet precies hoe het moet. Misschien ff cue file splitter opzoeken op google of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

Moet er wel een .cue file gemaakt zijn. Dan kan het inderdaad, met Medieval Cue Splitter bijvoorbeeld.
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic