Die site van 55 ben ik ook wel eens tegengekomen, maar als je daar verder op sneupt merk je wel dat het niet heel erg veel soeps is. Ik ben bang dat je Nike Air Max niet veel goedkoper kunt vinden, op de sale na.wrote:Is er iemand die weet waar ik wat goedkoper Air Max 1 kan halen?
Via Nike zelf zijn ze 135 en op verschillende (vage) sites zijn ze 55 maar dat vertrouw ik dan weer voor geen meter.
Iemand?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Moeten ze per se echt zijn? Ik kan wel effe aan een maat van me vragen waar hij ze besteld, die koopt ze voor (ik geloof) een euro of €50,- en daar doet ie toch wel altijd anderhalfjaar mee of zo. Zien er ook gewoon echt uit.wrote:Is er iemand die weet waar ik wat goedkoper Air Max 1 kan halen?
Via Nike zelf zijn ze 135 en op verschillende (vage) sites zijn ze 55 maar dat vertrouw ik dan weer voor geen meter.
Iemand?
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Zorgen dat je een flashplayer hebt. Google Chrome op je telefoon [android] werkt iig goed!wrote:Iemand een idee hoe ik YouTube filmpjes op hardtraxx, op mijn mobiel of iPad kan afspelen? Na te hebben geklikt gebeurt er niks...
Heb twee keer op zo'n goedkope site Airmax gehaald, zien er in het begin nog prima uit maar slijten extreem snel. Volle mep betalen is sowieso beter, ze gaan toch ongelooflijk lang mee (mits je er normaal mee om gaat natuurlijk).wrote:Is er iemand die weet waar ik wat goedkoper Air Max 1 kan halen?
Iemand?
Ff vraagje, hoe kon je ook alweer de plugin bij facebook verwijderen waarbij je de vind ik niet leuk knop had?
Iemand een lijstje met tracks die in het straatje Break Down Low en XY passen?
-
S
Ik ga studio monitoren aanschaffen, ben niet echt een producer... Ik werk soms wel aan mashups in Logic, maar wil me in de toekomst wel wat met producen amuseren.
Krk's zijn goed, maar wat zijn nog andere alternatieven? Bugdet ligt rond de 300 euro, de krk rp 5 zijn wel goed, maar misschien zijn er nog andere merken met een goed product in deze prijsklasse?
Liefst serieuze antwoorden, niet zo van 'zoek lekker zelf op Google man', want dat doe ik ook, misschien zijn hier gewoon nog kenners die mij kunnen helpen.
Krk's zijn goed, maar wat zijn nog andere alternatieven? Bugdet ligt rond de 300 euro, de krk rp 5 zijn wel goed, maar misschien zijn er nog andere merken met een goed product in deze prijsklasse?
Liefst serieuze antwoorden, niet zo van 'zoek lekker zelf op Google man', want dat doe ik ook, misschien zijn hier gewoon nog kenners die mij kunnen helpen.
-
E
heywrote:Ik ga studio monitoren aanschaffen, ben niet echt een producer... Ik werk soms wel aan mashups in Logic, maar wil me in de toekomst wel wat met producen amuseren.
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... &limit2=30
hier heb ik wat voor je opgezocht. ik heb toch maar even tot 200 euro aangehouden en weet uit ervaring dat de KRK`s idd goed zijn maar ook de behringers zijn voor een studio goed.
als monitor of topspeaker in een geluidssysteem is het meuk.
zelf heb ik uit nood m-audio gekocht maar daar heb ik geen laag in.
dus die mogen eruit binnenkort en ik haal andere speakertjes van dap-audio.
http://highlite.nl/Shop/Products/DAP-Au ... _id=114491
deze zijn wel een stukje lomp groter maar ook passief(dus je moet een versterker hebben.)
maar ik zoek nog eventjes verder maar voorkeur bij mij gaat uit naar dap-audio. Ik zeg maar zo: Doe je iets, doe t dan gelijk in 1 keer goed.
-
S
Jaja bax shop heb ik ook al afgezocht
ik zoek gewoon mensen met ervaring...
Hopelijk is dit de juiste plek voor deze vraag
Heeft iemand enig idee hoe je met een samsung galaxy s4 het automatisch aanvullen aan zet? Ik bedoel dan wanneer je een woord half verkeerd typt het apparaat toch "snapt" wat je bedoeld en het corrigeert. Momenteel geeft hij wel een suggestie voor het woord maar als ik op spatie druk corrigeert hij niet. Ik moet dus elke keer als ik een woord verkeerd type de suggestie aantikken.
Nou zou je zeggen typ het woord in 1 keer goed maar mijn vorige telefoon corrigeerde wel uit zich zelf waardoor ik dus niet echt meer zorgvuldig type
Hoop dat het duidelijk is en dat iemand mij kan helpen met dit "probleem"
Heeft iemand enig idee hoe je met een samsung galaxy s4 het automatisch aanvullen aan zet? Ik bedoel dan wanneer je een woord half verkeerd typt het apparaat toch "snapt" wat je bedoeld en het corrigeert. Momenteel geeft hij wel een suggestie voor het woord maar als ik op spatie druk corrigeert hij niet. Ik moet dus elke keer als ik een woord verkeerd type de suggestie aantikken.
Nou zou je zeggen typ het woord in 1 keer goed maar mijn vorige telefoon corrigeerde wel uit zich zelf waardoor ik dus niet echt meer zorgvuldig type
Hoop dat het duidelijk is en dat iemand mij kan helpen met dit "probleem"
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Tipje; geen Behringer nemen in iedergeval. Deze Alesis is denk ik wat je zoekt.wrote:Jaja bax shop heb ik ook al afgezochtik zoek gewoon mensen met ervaring...
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html
Hebben een flink laag, gaan hard en geven een lekker geluidje! Chicken zal je er wat meer over kunnen vertellen, hij heeft ze thuis staan.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Als je niet echt produceert zo ik idd voor de Alesis gaan. Vind het een veel mooier geluid dan dat van de RP5's. Misschien iets minder eerlijk, maar voor normaal muziek luisteren is een iets sterkere bass alleen maar beter. 
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Weet niet goed waar ik het moet vragen, dus dan hier maar.
Ik zoek tracks die vergelijkbaar zijn met
Geck-e - Dead Awake
Geck-e - Exoticus
Geck-e - With Ease
Dus hele spacende rustige muziek, het liefst zonder beat.
Misschien dat iemand iets weet?
Geck-e - Dead Awake
Geck-e - Exoticus
Geck-e - With Ease
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Je kunt voor hetzelfde geld beter krijgen.wrote:Waarom dan niet? Ik heb ze weleens gehoord, prima dingen als je niet teveel geld uit wilt geven.wrote: Tipje; geen Behringer nemen in iedergeval.
Het genre heet 'ambient', als ik me niet vergiswrote:Weet niet goed waar ik het moet vragen, dus dan hier maar.
Geck-e - Dead Awake
Geck-e - Exoticus
Geck-e - With Ease
Geck-o - The Word Is Out (Ambient Mix) is ook lekker!
-
S
Thanks voor de tipswrote:Tipje; geen Behringer nemen in iedergeval. Deze Alesis is denk ik wat je zoekt.wrote:Jaja bax shop heb ik ook al afgezochtik zoek gewoon mensen met ervaring...
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html
Hebben een flink laag, gaan hard en geven een lekker geluidje! Chicken zal je er wat meer over kunnen vertellen, hij heeft ze thuis staan.Zelf pak ik binnenkort de Yamaha HS7.
Nu heb ik een andere vraag, ik heb Avicii geliked op Facebook en heel vaak zie ik een bericht voorbij komen over een nieuwe preview of iets dergelijks, en altijd is dat precies gericht aan België, omdat hij voor het bericht altijd 'BELGIUM!' heeft staan, waarom doet hij dit?
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
wrote:Het genre heet 'ambient', als ik me niet vergiswrote:Weet niet goed waar ik het moet vragen, dus dan hier maar.
Geck-e - Dead Awake
Geck-e - Exoticus
Geck-e - With Ease
Geck-o - The Word Is Out (Ambient Mix) is ook lekker!
Lekker nummer ja, ik ga verder zoeken
Ik krijg telkens een handje als ik met mijn muis bovenin het scherm ga staan in windows 8. Hoe kan ik dit uitschakelen? Normaal gesloten kun je er apps mee resizen, maar aangezien ik dat hele metro gebeuren niet gebruik en het binnen de desktop omgeving 0,0 toegevoegde waarde heeft... Het is echt ongelooflijk irritant als ik van tabblad verwissel.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Dat is bedoeld op Apps naar beneden te slepen en zo te sluiten.
- Start8 installeren
- Start8 installeren
Ik heb start8, en binnen de desktop omgeving draaien geen apps, dus wat is het nut ervan?
Met start8 kan ik alleen de linkerbovenhoek en charmbar uitschakelen. Misschien dat een update helpt.. even proberen.
Met start8 kan ik alleen de linkerbovenhoek en charmbar uitschakelen. Misschien dat een update helpt.. even proberen.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Als je dat hele metrogebeuren niet gebruikt kun je Start8 zo instellen dat je al die meuk niet hebt.
Update did the trick, had nog een oude versie van start8, daar had je die opties nog niet. Bedankt 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Windows 7 installeren.
Het was even werk om windows 8 naar mijn hand te zetten, maar ik vind het nu wel fijner werken dan windows 7.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Welke versie gebruik je nu? Dan ga ik ook even "updaten"wrote:Update did the trick, had nog een oude versie van start8, daar had je die opties nog niet. Bedankt