Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Is er iemand die weet waar ik wat goedkoper Air Max 1 kan halen?
Via Nike zelf zijn ze 135 en op verschillende (vage) sites zijn ze 55 maar dat vertrouw ik dan weer voor geen meter.

Iemand?

Die site van 55 ben ik ook wel eens tegengekomen, maar als je daar verder op sneupt merk je wel dat het niet heel erg veel soeps is. Ik ben bang dat je Nike Air Max niet veel goedkoper kunt vinden, op de sale na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 21:12 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Via Nike zelf zijn ze 135 en op verschillende (vage) sites zijn ze 55 maar dat vertrouw ik dan weer voor geen meter.

Iemand?

Moeten ze per se echt zijn? Ik kan wel effe aan een maat van me vragen waar hij ze besteld, die koopt ze voor (ik geloof) een euro of €50,- en daar doet ie toch wel altijd anderhalfjaar mee of zo. Zien er ook gewoon echt uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 23:44 

Hardtraxx Addict

D-Ruz schreef:
Iemand een idee hoe ik YouTube filmpjes op hardtraxx, op mijn mobiel of iPad kan afspelen? Na te hebben geklikt gebeurt er niks...

Zorgen dat je een flashplayer hebt. Google Chrome op je telefoon [android] werkt iig goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 09:09 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Iemand?

Heb twee keer op zo'n goedkope site Airmax gehaald, zien er in het begin nog prima uit maar slijten extreem snel. Volle mep betalen is sowieso beter, ze gaan toch ongelooflijk lang mee (mits je er normaal mee om gaat natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 17:05 

Hardtraxx Veteran

Ff vraagje, hoe kon je ook alweer de plugin bij facebook verwijderen waarbij je de vind ik niet leuk knop had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 20:13 

Hardtraxx Elite

Iemand een lijstje met tracks die in het straatje Break Down Low en XY passen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:44 

Ik ga studio monitoren aanschaffen, ben niet echt een producer... Ik werk soms wel aan mashups in Logic, maar wil me in de toekomst wel wat met producen amuseren.
Krk's zijn goed, maar wat zijn nog andere alternatieven? Bugdet ligt rond de 300 euro, de krk rp 5 zijn wel goed, maar misschien zijn er nog andere merken met een goed product in deze prijsklasse?

Liefst serieuze antwoorden, niet zo van 'zoek lekker zelf op Google man', want dat doe ik ook, misschien zijn hier gewoon nog kenners die mij kunnen helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:53 

Spablauw schreef:
Ik ga studio monitoren aanschaffen, ben niet echt een producer... Ik werk soms wel aan mashups in Logic, maar wil me in de toekomst wel wat met producen amuseren.
Krk's zijn goed, maar wat zijn nog andere alternatieven? Bugdet ligt rond de 300 euro, de krk rp 5 zijn wel goed, maar misschien zijn er nog andere merken met een goed product in deze prijsklasse?

Liefst serieuze antwoorden, niet zo van 'zoek lekker zelf op Google man', want dat doe ik ook, misschien zijn hier gewoon nog kenners die mij kunnen helpen.

hey :)

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... &limit2=30

hier heb ik wat voor je opgezocht. ik heb toch maar even tot 200 euro aangehouden en weet uit ervaring dat de KRK`s idd goed zijn maar ook de behringers zijn voor een studio goed.
als monitor of topspeaker in een geluidssysteem is het meuk.

zelf heb ik uit nood m-audio gekocht maar daar heb ik geen laag in.

dus die mogen eruit binnenkort en ik haal andere speakertjes van dap-audio.
http://highlite.nl/Shop/Products/DAP-Au ... _id=114491
deze zijn wel een stukje lomp groter maar ook passief(dus je moet een versterker hebben.)
maar ik zoek nog eventjes verder maar voorkeur bij mij gaat uit naar dap-audio. Ik zeg maar zo: Doe je iets, doe t dan gelijk in 1 keer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:06 

Jaja bax shop heb ik ook al afgezocht :) ik zoek gewoon mensen met ervaring...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:58 

Hardtraxxer

Hopelijk is dit de juiste plek voor deze vraag

Heeft iemand enig idee hoe je met een samsung galaxy s4 het automatisch aanvullen aan zet? Ik bedoel dan wanneer je een woord half verkeerd typt het apparaat toch "snapt" wat je bedoeld en het corrigeert. Momenteel geeft hij wel een suggestie voor het woord maar als ik op spatie druk corrigeert hij niet. Ik moet dus elke keer als ik een woord verkeerd type de suggestie aantikken.

Nou zou je zeggen typ het woord in 1 keer goed maar mijn vorige telefoon corrigeerde wel uit zich zelf waardoor ik dus niet echt meer zorgvuldig type :P

Hoop dat het duidelijk is en dat iemand mij kan helpen met dit "probleem" :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 20:11 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:

Tipje; geen Behringer nemen in iedergeval. Deze Alesis is denk ik wat je zoekt.

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html

Hebben een flink laag, gaan hard en geven een lekker geluidje! Chicken zal je er wat meer over kunnen vertellen, hij heeft ze thuis staan. :) Zelf pak ik binnenkort de Yamaha HS7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 20:14 

Hardtraxx Veteran

Als je niet echt produceert zo ik idd voor de Alesis gaan. Vind het een veel mooier geluid dan dat van de RP5's. Misschien iets minder eerlijk, maar voor normaal muziek luisteren is een iets sterkere bass alleen maar beter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:10 

Hardtraxxer

Weet niet goed waar ik het moet vragen, dus dan hier maar.

Ik zoek tracks die vergelijkbaar zijn met

Geck-e - Dead Awake
Geck-e - Exoticus
Geck-e - With Ease

Dus hele spacende rustige muziek, het liefst zonder beat.

Misschien dat iemand iets weet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:18 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Basss27 schreef:
Tipje; geen Behringer nemen in iedergeval.

Waarom dan niet? Ik heb ze weleens gehoord, prima dingen als je niet teveel geld uit wilt geven.

Je kunt voor hetzelfde geld beter krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 22:25 

Hardtraxxer

Davalize schreef:

Geck-e - Dead Awake
Geck-e - Exoticus
Geck-e - With Ease

Het genre heet 'ambient', als ik me niet vergis :)
Geck-o - The Word Is Out (Ambient Mix) is ook lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:40 

Basss27 schreef:
Spablauw schreef:

Tipje; geen Behringer nemen in iedergeval. Deze Alesis is denk ik wat je zoekt.

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html

Hebben een flink laag, gaan hard en geven een lekker geluidje! Chicken zal je er wat meer over kunnen vertellen, hij heeft ze thuis staan. :) Zelf pak ik binnenkort de Yamaha HS7.

Thanks voor de tips :)! Ik ga echter nog wachten op de G3 uitvoering van de Krk's die onderweg is. Misschien die Alesis toch maar overwegen, zien ook lekker strak uit...

Nu heb ik een andere vraag, ik heb Avicii geliked op Facebook en heel vaak zie ik een bericht voorbij komen over een nieuwe preview of iets dergelijks, en altijd is dat precies gericht aan België, omdat hij voor het bericht altijd 'BELGIUM!' heeft staan, waarom doet hij dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:27 

Hardtraxxer

Tomhoekstra schreef:
Davalize schreef:

Geck-e - Dead Awake
Geck-e - Exoticus
Geck-e - With Ease

Het genre heet 'ambient', als ik me niet vergis :)
Geck-o - The Word Is Out (Ambient Mix) is ook lekker!

:thumbsup:

Lekker nummer ja, ik ga verder zoeken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:05 

Aan het typen...

Ik krijg telkens een handje als ik met mijn muis bovenin het scherm ga staan in windows 8. Hoe kan ik dit uitschakelen? Normaal gesloten kun je er apps mee resizen, maar aangezien ik dat hele metro gebeuren niet gebruik en het binnen de desktop omgeving 0,0 toegevoegde waarde heeft... Het is echt ongelooflijk irritant als ik van tabblad verwissel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:10 

Hardtraxx Addict

Dat is bedoeld op Apps naar beneden te slepen en zo te sluiten.

- Start8 installeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:14 

Aan het typen...

Ik heb start8, en binnen de desktop omgeving draaien geen apps, dus wat is het nut ervan?
Met start8 kan ik alleen de linkerbovenhoek en charmbar uitschakelen. Misschien dat een update helpt.. even proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:34 

Hardtraxx Addict

Als je dat hele metrogebeuren niet gebruikt kun je Start8 zo instellen dat je al die meuk niet hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:44 

Aan het typen...

Update did the trick, had nog een oude versie van start8, daar had je die opties nog niet. Bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

Windows 7 installeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 14:01 

Aan het typen...

Het was even werk om windows 8 naar mijn hand te zetten, maar ik vind het nu wel fijner werken dan windows 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 14:11 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Update did the trick, had nog een oude versie van start8, daar had je die opties nog niet. Bedankt :thumbup:

Welke versie gebruik je nu? Dan ga ik ook even "updaten" :P
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic