Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:31 

Aan het typen...

1.16, maar er zijn nog nieuwere versies :P Ik kwam van 1.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

2 VRAAGJES. Mijn microfoon op toestel neemt heel zacht op, ook tijdens bellen ben ik lastig verstaanbaar tenzij ik schreeuw. Kan dit ergens aan instellingen liggen?

Ten tweede, als ik hem moet opsturen iemand enig idee hoelang die dna kwijt is? Zit bij tmobile
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:01 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
2 VRAAGJES. Mijn microfoon op toestel neemt heel zacht op, ook tijdens bellen ben ik lastig verstaanbaar tenzij ik schreeuw. Kan dit ergens aan instellingen liggen?

Ten tweede, als ik hem moet opsturen iemand enig idee hoelang die dna kwijt is? Zit bij tmobile

Welk toestel heb je dan?
Neem aan dat je je toestel niet naar je provider hoeft op te sturen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:03 

Hardtraxx Veteran

gaat via hun neem ik aan

samsungv s3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:08 

Hardtraxx Veteran

Ahaa, telefoon van hun gekregen bij een abonnement?
Dan zou het kunnen dat je het daar heen moet sturen, gewoon even vragen via twitter ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:33 

Hardtraxx Addict

edit; verkeerde toppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

Heeft Randy Marsh van South Park een andere stem in de versie die op TV is in NL? Als ik zo filmpjes kijk vind ik het anders klinken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Heeft Randy Marsh van South Park een andere stem in de versie die op TV is in NL? Als ik zo filmpjes kijk vind ik het anders klinken xd

welk seizoen kijk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 22:25 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Lenny schreef:

welk seizoen kijk je?

Alles xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 00:03 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
AniThing schreef:
Lenny schreef:

welk seizoen kijk je?

Alles xd

Randy wordt ingesproken door Trey Parker zelf, heeft geen andere serie ingesproken voor zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:35 

Hardtraxx Veteran

wat me wel opviel is dat veel stemmen na seizoen 2 of 3 een flink stuk anders zijn geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 09:38 

Hardtraxx Veteran

Ik vond dat altijd bij Pokemon zo ergelijk. :lol: In de films opeens hele andere stemmen dan in de serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:58 

Hardtraxx Veteran

Iemand die weet of het mogelijk is om draadloos digitale tv te kijken? Zodat ik niet een netwerkkabel van 20 meter hoef aan te leggen? Ik moet dus iets hebben wat ik in de meterkast aansluit op het tv kastje en boven aansluit op de settopbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Iemand die weet of het mogelijk is om draadloos digitale tv te kijken? Zodat ik niet een netwerkkabel van 20 meter hoef aan te leggen? Ik moet dus iets hebben wat ik in de meterkast aansluit op het tv kastje en boven aansluit op de settopbox.

Welke provider heb je? Volgens mij is het zo dat je bij KPN/UPC een draadloze ontvanger kan kopen/huren. Is volgens mij wel iets van 150 euro :P

Weet het niet helemaal zeker. 1 keer gezien een tijd terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 13:40 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een vrij onbekende provider. Concepts. Valt onder glashart.

Denk toch dat het kabeltje trekken wordt. Zo snel mogelijk maar even een lange netwerkkabel, stekkertjes en een tang halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 20:17 

Hardtraxx Veteran

hee hallo, mn lptop valt de laatste tijd vaak uit. Nou hoorde ik laatst dat dit te maken kan hebben met wat errors binnen windows en verholpen kan worden door windows er opnieuw op te zetten. Iemand hiet verstand vand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 20:24 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
hee hallo, mn lptop valt de laatste tijd vaak uit. Nou hoorde ik laatst dat dit te maken kan hebben met wat errors binnen windows en verholpen kan worden door windows er opnieuw op te zetten. Iemand hiet verstand vand?

Hoeft niet perse Windows te zijn. Kan meerdere oorzaken hebben. Hardwarematig en software matig.

Je weet me te vinden als je hulp nodig hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:50 

Aan het typen...

teupie schreef:

Wordt de laptop erg heet? Hem stofvrij maken wil dan wel eens helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 09:21 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
teupie schreef:

Wordt de laptop erg heet? Hem stofvrij maken wil dan wel eens helpen.

lijkt mij ook een oververhittingsprobleem ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 09:33 

Hardtraxx Addict

Ik heb gekeken, z'n heatsink maakt geen contact meer met z'n CPU. Met Prime95 zit de processor binnen 2 seconden van 50 naar 80+ graden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 20:18 

Hardtraxx Elite

Stofvrij maken, soms werkt een ventilator van buiten af tegen de warmte, zie ik op school veel, anders nieuwe koeler nieuwe koelpasta en misschien een andere CPU. Of een nieuwe laptop kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:11 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Alsjeblieft. Gooi hier je laptop maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 08:43 

Hardtraxx Veteran

Wat hebben davey en Jur als avatar? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:09 

Hardtraxx Veteran

Een Jurheinen die de kickrolls van Brutal 3.0 meedoet. Als je het originele filmpje ziet ga je stuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:16 

Hardtraxx Veteran

linken dan!
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic