Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 48 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
1.16, maar er zijn nog nieuwere versies :P Ik kwam van 1.00
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
2 VRAAGJES. Mijn microfoon op toestel neemt heel zacht op, ook tijdens bellen ben ik lastig verstaanbaar tenzij ik schreeuw. Kan dit ergens aan instellingen liggen?

Ten tweede, als ik hem moet opsturen iemand enig idee hoelang die dna kwijt is? Zit bij tmobile
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
teupie wrote:2 VRAAGJES. Mijn microfoon op toestel neemt heel zacht op, ook tijdens bellen ben ik lastig verstaanbaar tenzij ik schreeuw. Kan dit ergens aan instellingen liggen?

Ten tweede, als ik hem moet opsturen iemand enig idee hoelang die dna kwijt is? Zit bij tmobile
Welk toestel heb je dan?
Neem aan dat je je toestel niet naar je provider hoeft op te sturen toch?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
gaat via hun neem ik aan

samsungv s3
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ahaa, telefoon van hun gekregen bij een abonnement?
Dan zou het kunnen dat je het daar heen moet sturen, gewoon even vragen via twitter ofzo?
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
edit; verkeerde toppa
Last edited by Bas on 12 Sep 2013 21:59, edited 1 time in total.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Heeft Randy Marsh van South Park een andere stem in de versie die op TV is in NL? Als ik zo filmpjes kijk vind ik het anders klinken xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Lenny wrote:Heeft Randy Marsh van South Park een andere stem in de versie die op TV is in NL? Als ik zo filmpjes kijk vind ik het anders klinken xd

welk seizoen kijk je?
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
AniThing wrote:
Lenny wrote:Heeft Randy Marsh van South Park een andere stem in de versie die op TV is in NL? Als ik zo filmpjes kijk vind ik het anders klinken xd

welk seizoen kijk je?
Alles xd
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Lenny wrote:
AniThing wrote:

welk seizoen kijk je?
Alles xd
Randy wordt ingesproken door Trey Parker zelf, heeft geen andere serie ingesproken voor zover ik weet.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
wat me wel opviel is dat veel stemmen na seizoen 2 of 3 een flink stuk anders zijn geworden
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ik vond dat altijd bij Pokemon zo ergelijk. :lol: In de films opeens hele andere stemmen dan in de serie.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Iemand die weet of het mogelijk is om draadloos digitale tv te kijken? Zodat ik niet een netwerkkabel van 20 meter hoef aan te leggen? Ik moet dus iets hebben wat ik in de meterkast aansluit op het tv kastje en boven aansluit op de settopbox.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Parvuz wrote:Iemand die weet of het mogelijk is om draadloos digitale tv te kijken? Zodat ik niet een netwerkkabel van 20 meter hoef aan te leggen? Ik moet dus iets hebben wat ik in de meterkast aansluit op het tv kastje en boven aansluit op de settopbox.
Welke provider heb je? Volgens mij is het zo dat je bij KPN/UPC een draadloze ontvanger kan kopen/huren. Is volgens mij wel iets van 150 euro :P

Weet het niet helemaal zeker. 1 keer gezien een tijd terug
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ik heb een vrij onbekende provider. Concepts. Valt onder glashart.

Denk toch dat het kabeltje trekken wordt. Zo snel mogelijk maar even een lange netwerkkabel, stekkertjes en een tang halen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
hee hallo, mn lptop valt de laatste tijd vaak uit. Nou hoorde ik laatst dat dit te maken kan hebben met wat errors binnen windows en verholpen kan worden door windows er opnieuw op te zetten. Iemand hiet verstand vand?
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
teupie wrote:hee hallo, mn lptop valt de laatste tijd vaak uit. Nou hoorde ik laatst dat dit te maken kan hebben met wat errors binnen windows en verholpen kan worden door windows er opnieuw op te zetten. Iemand hiet verstand vand?
Hoeft niet perse Windows te zijn. Kan meerdere oorzaken hebben. Hardwarematig en software matig.

Je weet me te vinden als je hulp nodig hebt!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
teupie wrote:hee hallo, mn lptop valt de laatste tijd vaak uit. Nou hoorde ik laatst dat dit te maken kan hebben met wat errors binnen windows en verholpen kan worden door windows er opnieuw op te zetten. Iemand hiet verstand vand?
Wordt de laptop erg heet? Hem stofvrij maken wil dan wel eens helpen.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Lyst wrote:
Wordt de laptop erg heet? Hem stofvrij maken wil dan wel eens helpen.
lijkt mij ook een oververhittingsprobleem ja
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
Ik heb gekeken, z'n heatsink maakt geen contact meer met z'n CPU. Met Prime95 zit de processor binnen 2 seconden van 50 naar 80+ graden.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Stofvrij maken, soms werkt een ventilator van buiten af tegen de warmte, zie ik op school veel, anders nieuwe koeler nieuwe koelpasta en misschien een andere CPU. Of een nieuwe laptop kopen.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
Image
Alsjeblieft. Gooi hier je laptop maar door.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wat hebben davey en Jur als avatar? :$
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Een Jurheinen die de kickrolls van Brutal 3.0 meedoet. Als je het originele filmpje ziet ga je stuk xd
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
linken dan!