Ah, ik dacht al dat ik de enige was...echt tergend ja. Is (tijdelijk) op te lossen door het venster iets kleiner te maken en hem dan weer full screen zetten.wrote:Weet iemand waarom mijn iTunes niet meer mooi over het scherm verdeelt wordt? Heel irritant. Ik kan nergens vinden hoe ik de resolutie ofzo kan bijstellen in iTunes.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja maar dat werkt ook kut. Ik heb nu dat die taakbalk verdwijnt en weer om hoog komt als je met je muis er heen gaat. Dan kan je iTunes wel helemaal zien. Maar das wel ff wennen.
Ze hebben iTunes gewoon hard verneukt, zoals gewoonlijk. Jammer dat het in de basis voor mij persoonlijk de fijnste muziekspeler is.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Het is inderdaad de fijnste muziekspeler. Ik heb hem al een half jaar niet meer ge-update omdat ik knettergek werd van die updates.
-
G
het zal wel aan mij liggen als ik zeg dat ik vind dat er de afgelopen jaren echt geen zak veranderd is aan dat dingwrote:Ze hebben iTunes gewoon hard verneukt, zoals gewoonlijk. Jammer dat het in de basis voor mij persoonlijk de fijnste muziekspeler is.
-
B
Hallo, iemand enig idee hoe ik permanent een standaard programma voor muziek instel? telkens als ik mijn laptop opnieuw opstart moet ik opnieuw een programma instellen voor muziek...
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Weet iemand nog goede sites waar je een studietest kan doen?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Prima! hoest daar dan?wrote:Ja, Hoest.wrote:Prima! Hoest?wrote:Hoest
-
G
https://www.studiekeuze123.nl/wrote:Weet iemand nog goede sites waar je een studietest kan doen?
http://www.tkmst.nl/
http://studiekeuze.qompas.nl/
https://www.google.com/search?q=studie+ ... z:official}
gaat naar 1gabba.org
Your ip is blocked!
IP listed in ht-systems.ru black list.
Follow the link below to delist ip and get access within 5 minutes.
Uuhm whaaat...?!? Meer mensen last van?
Your ip is blocked!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:gaat naar 1gabba.org
Your ip is blocked!
!!!!!!!wrote:1gabba heeft een virus op de website... dus niet op die link klikken. (zogenaamd je ip adres geblokkeerd)
Das niet best.. Wat kan er gebeuren als je wel op de link klinkt..?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Je hebt er op geklikt dus?
Ik heb geen idee wat de gevolgen zijn.
Ik heb er inderdaad met me stomme kop op geklikt..wrote:Je hebt er op geklikt dus?
-
G
zal wel niks gebeuren als je mac heb 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Kut fanboy.

-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Hahahahwrote:zal wel niks gebeuren als je mac heb
Godsamme manwrote:zal wel niks gebeuren als je mac heb
-
G
tis toch echt zo 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Iemand een idee welk type Carrera zonnebril Pepijn hier draagt? kan hem nergens vinden

-
G
heb je het hem al probere te vragne/wrote:Iemand een idee welk type Carrera zonnebril Pepijn hier draagt? kan hem nergens vinden![]()
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
wrote:heb je het hem al probere te vragne/wrote:Iemand een idee welk type Carrera zonnebril Pepijn hier draagt? kan hem nergens vinden![]()
-
G
worth a shot right?wrote:![]()
![]()
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Ja hallo als dat Where The Freq Are We?! zo makkelijk zou zijn hewrote:Iemand een idee welk type Carrera zonnebril Pepijn hier draagt? kan hem nergens vinden![]()