iMark schreef:
Pidewi schreef:
Ik ben toe aan een nieuwe headphone. Heb al redelijk wat gezocht.
Nu zie ik de Pioneer HDJ2000 op bax-shop.nl. Deze staat specifiek bij DJ-headphones ipv bijvoorbeeld ook bij de producer-headphones(ik ben geen DJ). Is het feit dat ie alleen bij de DJ-headphones staat verwaarloosbaar en is het ook gewoon een topding voor de gewone luisteraar?
Suggesties voor andere geweldige headphones in dezelfde prijsklasse zijn ook welkom!
Dank!

Ik heb zelf de HDJ1500 en ben geen dj, maar gebruik het puur om te luisteren. Prijstechnisch misschien nog wel aantrekkelijker dan de 2000!
Ik heb de HDJ 2000, Sennheiser 25 II en de HDJ 1500.
De HDJ 2000 heeft als minpunt dat er niet erg veel bass te bekennen is tenzij je het instelt via pc/versterker. Voor de rest blijft hij op hoog niveau prima functioneren en worden de hoge tonen niet schel.
Sennheiser, Minste design (vind ik) maar er komt voor dat geld heel wat moois uit. Lekkere bass niet te overdreven en goede hogen tonen.
HDJ 1500, de opvolger van de 1000. Bass is beter dan bij de HDJ 2000. Alhoewel hier de sub-bass minder is.
Hoog wordt hier wel iets scheller op hoge volumes.
Draaien: HDJ 2000 > HDJ 1500 > Sennheiser
Muziek + instellingen: HDJ 2000 > Senheiser > HDJ 1500
Muziek op ipod > Sennheiser > HDJ 1500 > 2000 (mist toch wat bass in de kicks voor de rest op alle vlakken beter)