Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:03 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Ik heb een paar weken geleden een brief van de belastingsdienst gekregen met daarin wat ik terugkrijg van de belastingsdienst, een week later kreeg ik dit geld op mijn rekening gestort, dit ging over de aangifte van 2011 maar ik heb ook 2012 aangevraagd, zelfs eerder dan 2011 maar hier heb ik nog geen brief noch het geld van ontvangen. Iemand enig idee wanneer je hier bericht over krijgt? Ik heb namelijk wel een bevestiging dat de aangifte gelukt is.

Ik geloof dat dat meestal eind mei/ergens in juni gebeurt. Weet niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:05 

had et laatst opgezocht, en ik vond: voor juli
dus we hebben nog ff
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:33 

Hardtraxxer

Nieuwe in-ears nodig. Welke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:03 

Hardtraxx Veteran

ligt een beetje aan hoeveel je uit wil geven natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:

Niks mis met mijn huidige Philips, heb ook nog nooit zo lang met een paar gedaan. Sennheiser is ook altijd dikke prima, alle Sony's die ik heb gehad waren huilen met de pet op. Wanne kutgeluid komt daar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 17:36 

Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:

Ik ga binnenkort de Sennheiser CX 400-ii halen, misschien ook iets voor jou :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 19:03 

Hardtraxxer

Thanks! De CX-400ii gaat hem worden denk ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me een prima keuze. Laat je even weten hoe ze je bevallen? Maatje van me is ook dringend op zoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:16 

Ik ben toe aan een nieuwe headphone. Heb al redelijk wat gezocht.
Nu zie ik de Pioneer HDJ2000 op bax-shop.nl. Deze staat specifiek bij DJ-headphones ipv bijvoorbeeld ook bij de producer-headphones(ik ben geen DJ). Is het feit dat ie alleen bij de DJ-headphones staat verwaarloosbaar en is het ook gewoon een topding voor de gewone luisteraar?
Suggesties voor andere geweldige headphones in dezelfde prijsklasse zijn ook welkom! ;)
Dank! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:48 

Hardtraxx Veteran

Pidewi schreef:
Nu zie ik de Pioneer HDJ2000 op bax-shop.nl. Deze staat specifiek bij DJ-headphones ipv bijvoorbeeld ook bij de producer-headphones(ik ben geen DJ). Is het feit dat ie alleen bij de DJ-headphones staat verwaarloosbaar en is het ook gewoon een topding voor de gewone luisteraar?
Suggesties voor andere geweldige headphones in dezelfde prijsklasse zijn ook welkom! ;)

Een DJ Headphone is sowieso goed genoeg om alleen meer te luisteren ;) daarnaast is de HDJ2000 gewoon een prima ding. Ik zou zeggen doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:10 

Hardtraxx Veteran

Pidewi schreef:

Ik heb zelf de HDJ1500 en ben geen dj, maar gebruik het puur om te luisteren. Prijstechnisch misschien nog wel aantrekkelijker dan de 2000!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:56 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Pidewi schreef:

Ik heb zelf de HDJ1500 en ben geen dj, maar gebruik het puur om te luisteren. Prijstechnisch misschien nog wel aantrekkelijker dan de 2000!

Ik heb de HDJ 2000, Sennheiser 25 II en de HDJ 1500.
De HDJ 2000 heeft als minpunt dat er niet erg veel bass te bekennen is tenzij je het instelt via pc/versterker. Voor de rest blijft hij op hoog niveau prima functioneren en worden de hoge tonen niet schel.

Sennheiser, Minste design (vind ik) maar er komt voor dat geld heel wat moois uit. Lekkere bass niet te overdreven en goede hogen tonen.

HDJ 1500, de opvolger van de 1000. Bass is beter dan bij de HDJ 2000. Alhoewel hier de sub-bass minder is.
Hoog wordt hier wel iets scheller op hoge volumes.

Draaien: HDJ 2000 > HDJ 1500 > Sennheiser
Muziek + instellingen: HDJ 2000 > Senheiser > HDJ 1500
Muziek op ipod > Sennheiser > HDJ 1500 > 2000 (mist toch wat bass in de kicks voor de rest op alle vlakken beter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:39 

Bedankt voor jullie ervaringen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:28 

Hardtraxx Addict

Ik hoorde van dit nummer laatste een versie waarin die gezongen tekst op het einde tijdens de qlimax ook nog wordt gezongen, weet iemand of dit dan een edit is ofzo, want in het orginal zit die tekst alleen in de break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Ik hoorde van dit nummer laatste een versie waarin die gezongen tekst op het einde tijdens de qlimax ook nog wordt gezongen, weet iemand of dit dan een edit is ofzo, want in het orginal zit die tekst alleen in de break.

Ik gok de radio edit? Is meestal bij dat soort platen. Heb overigens niet gechecked of het ook echt zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:22 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
qlimax

Begint steeds vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:52 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Riichard schreef:

Ik gok de radio edit? Is meestal bij dat soort platen. Heb overigens niet gechecked of het ook echt zo is.

thx voor de tip, heb hem gevonden :)

Dakpan schreef:
Riichard schreef:
qlimax

Begint steeds vroeger.

jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:47 

Hardtraxx Veteran

Zucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:44 

Hoest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:47 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoest

Prima! Hoest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:21 

Hardtraxx Veteran

Hoeissie is de bom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:43 

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
Hoest

Prima! Hoest?

Ja, Hoest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

Zou iemand die A-lusion clip kunnen uploaden ergens? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:36 

Hardtraxxer

Wie speelt hier Clash Of Clans?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 11:55 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand waarom mijn iTunes niet meer mooi over het scherm verdeelt wordt? Heel irritant. Ik kan nergens vinden hoe ik de resolutie ofzo kan bijstellen in iTunes.
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic