Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 263  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 21:48 

QnalQut schreef:
hoe is het met biscuits date afgelopen :P? ik heb hem er niet meer over gehoord :$

:loving:
great.

ze wil me niet kwijt. maar ik moest haar ouders nog overtuigen dat ik t haar waard ben. (zij 16, ik 19=ouders van vriendin vinden dat niet prettig. ze dachten dat ik een pedopas nodig had :nono: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 22:16 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
QnalQut schreef:
hoe is het met biscuits date afgelopen :P? ik heb hem er niet meer over gehoord :$

great.

ze wil me niet kwijt. maar ik moest haar ouders nog overtuigen dat ik t haar waard ben. (zij 16, ik 19=ouders van vriendin vinden dat niet prettig. ze dachten dat ik een pedopas nodig had :nono: )

Chill man.

Dat zal vooral lukken met dat onderschrift van je haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:05 

Bierkoning

Weet iemand waar ik de vorige versie van msn kan downloaden? me moeder heeft die nieuwe geinstalleerd maar die vin ik dus zwaar kut :P en op google vind ik alleen maar van die kutsites
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:10 

Pommer schreef:
Weet iemand waar ik de vorige versie van msn kan downloaden? me moeder heeft die nieuwe geinstalleerd maar die vin ik dus zwaar kut :P en op google vind ik alleen maar van die kutsites

deze? http://download.cnet.com/Windows-Live-M ... 50926.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:18 

Bierkoning

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:

deze? http://download.cnet.com/Windows-Live-M ... 50926.html

Dank u :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
QnalQut schreef:

great.

chill je mag die van mij wel lenen, aanvragen kost een maand bij de gemeente.. en ik pak tegenwoordig liever milfs, dus dan vraag je hem aan, en dan gebruik je die van mij ff een maandje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Als ik mijn map met films wil delen via het netwerk zodat ik hem op mijn tv kan streamen komt er te staan: Uw map kan niet worden gedeeld, u bent niet bevoegd om deze map te delen of het delen evan te stoppen.

Iemand die weet hoe dit kan en hoe je het oplost? Ik ben de enige gebruiker op deze pc en ben gewoon administrator. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

Maar dan moet ik meer dan 400 gb naar een andere map kopieren, dat duurt wel erg lang en knippen werkt niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
En als je kijkt bij eigenschappen van de map, en dan (bij mij 2de tab) sharing? Staat ie daar niet beschermd ofzo?

Geen idee waar dat staat, maar als ik op geavanceerd delen druk dan staat er wel dat ie gedeeld is dus ik zal nu ff kijken of het werkt. :)

Edit: Yop ik kan nu gewoon streamen :) Bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:15 

Donateur

Project 141 schreef:
Vraag: Is het verboden om alcohol te drinken tijdens je examens?

geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:06 

Project 141 schreef:

nope, je mag op de dagen dat je examen heb niet gedronken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Project 141 schreef:

Ja want je zult vast moeten blazen als je de gymzaal in gaat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
biscuit schreef:
Project 141 schreef:

Ja want je zult vast moeten blazen als je de gymzaal in gaat :')

Slaat nergens op, je mag ook niet drinken in t verkeer, maar je hoeft ook niet te blazen als je de deur uit gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Je mag je helemaal de tering in drinken als je wil voor de examens, maakt ze echt niks uit hoor (zolang de anderen er maar geen last van hebben). Is alleen bewezen dat je minder goed kan concentreren/presteren met alcohol op, dus je bent een fool als je het doet. :D

Je moest eens weten hoeveel studenten voor hun tentames ritalin en dat soort ''prestatie verbeterende'' pillen slikken. Moeten ze allemaal lekker zelf weten, kans op een blackout wordt ook alleen maar groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, overschatte boel die examens en die pillen ook. Het is gewoon een blaadje met vragen, niet moeilijker dan wat je het laatste jaar van je opleiding gehad hebt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 20:43 

PierrePruuk schreef:
Inderdaad, overschatte boel die examens en die pillen ook. Het is gewoon een blaadje met vragen, niet moeilijker dan wat je het laatste jaar van je opleiding gehad hebt..

enigste verschil is dat je alles in 1x krijgt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

mijn geluid doen het niet meeeeeeeeeeeeer
snap er niks van als ik een liedje wil afspelen komt er

Windows Media Player kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidsapparaat is geconstateerd. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet op de juiste wijze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 17:32 

Protoss schreef:

Windows Media Player kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidsapparaat is geconstateerd. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet op de juiste wijze.

rechtsonderin op het geluidsicoontjes rechtsklik: Afspeelapparaten
en dan ff checken of je je boxen geselecteerd hebt als standaard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Beetje domme vraag maar bestaat er eigenlijk ook een reverse bass voor Hardcore? :$
Zo ja, 1 nummer ter voorbeeld aub :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Protoss schreef:

rechtsonderin op het geluidsicoontjes rechtsklik: Afspeelapparaten
en dan ff checken of je je boxen geselecteerd hebt als standaard?

er staat niet eens zon geluidicoontje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

configuratiescherm en dan geluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 18:36 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Beetje domme vraag maar bestaat er eigenlijk ook een reverse bass voor Hardcore? :$
Zo ja, 1 nummer ter voorbeeld aub :)

Ben niet zo in de Hardcore maar ik vind dit klinken als een reverse bass

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Hmmm, dat klinkt idd wel zo! Maar wacht nog ff op een response van iemand wie er wel goed verstand van heeft, iig bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 19:23 

Donateur

Hardcore kent ook reversed bass, maar die is meestal zwaar vervormd en overstuurd.

Tracks van Mad Dog zitten daar vol van:

Welcome Down, Dangerous, Enter The Time Machine, So What About The... hebben ook allemaal zo'n reversed bass.

En Frenchcore zit er ook vol mee, alleen gaat dat zo snel dat de reverse bass haast niet meer waarneembaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hardcore kent ook reversed bass, maar die is meestal zwaar vervormd en overstuurd.

Tracks van Mad Dog zitten daar vol van:

Welcome Down, Dangerous, Enter The Time Machine, So What About The... hebben ook allemaal zo'n reversed bass.

En Frenchcore zit er ook vol mee, alleen gaat dat zo snel dat de reverse bass haast niet meer waarneembaar is.

Held! :thumbup: Dank u
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 263  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic