Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 263  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

C-Mind schreef:
Luxion schreef:
Iemand een fijn idee om de subwooferkist in je kofferbak vast te zetten?:P dubbelzijdig plakband ben ik niet zon fan van..

hoekjes vastmaken aan je woofer en dan vast in de bodem maken ;)

Klittenband tape onder subwoofer maken werkt ook! :P
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:30 

Hoofdcoach schreef:
Buttoned leather / knoopte leder

thx :D
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
guys!

need some help!

zondag daten met een meid en vrijdag ook wel. hoe kan iets t beste aanpakken wat zijn do`s en donts?

want met deze relatie wil ik langer dan 3 maanden zitten. minimaal 5 jaar :)

Punt 1: ontdek, schijnheilig of ze van bloemen houdt, zo ja koop een bosje rozen, zo nee, ontdek of ze van chocolade, of snoep o.i.d. houd, en koop dat, (IN HARTVORM!!!!)
Punt 2: Altijd op tijd aankomen
Punt 3: complimenteer haar altijd als 1e met haar kledingstyle, ook al ziet ze eruit als een slet..
Punt 4: begin gewoon over haar dag, vraag wat ze heeft meegemaakt, of ze nog leuke dingen gedaan heeft
Punt 5: Voorkom stiltes, probeer altijd stiltes te voorkomen, door interesse te tonen,
Punt 6: maak oogcontact, kijkt ze weg, dan vind ze je leuk ;), kijkt ze je aan, dan twijfelt ze nog, als ze je blijft aankijken, lach dan!!!!!
Punt 7: zoen alleen als je er 1000% zeker van bent dat ze terugzoent
Punt 8: breng haar sowieso thuis, en zeg dat je van de avond genoten hebt, en dat je het echt supertof vond, etc etc etc,
punt 9: je bent keigeslaagd! :thumbsup: let's get her boy!
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:43 

kan je een Luchtkussenenvelop met inhoud retour afzender sturen?
en dan gewoon door em in de brievenbus te gooien natuurlijk (met notatie: retour afzender)

ik moet namelijk iets terugsturen naar een webshop, omdat ze het foute hadden geleverd, en retouradres staat op de envelop, dus kan ik zo gratis terugsturen?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
kan je een Luchtkussenenvelop met inhoud retour afzender sturen?
en dan gewoon door em in de brievenbus te gooien natuurlijk (met notatie: retour afzender)

ik moet namelijk iets terugsturen naar een webshop, omdat ze het foute hadden geleverd, en retouradres staat op de envelop, dus kan ik zo gratis terugsturen?

alleen als er POSTZEGEL NIET NODIG opstaat geloof ik, en anders moet je even informeren bij die shop waar je hem gekocht hebt ;)
Bericht Geplaatst op 12 mei 2011 23:01 

QnalQut schreef:
biscuit schreef:
guys!

need some help!

zondag daten met een meid en vrijdag ook wel. hoe kan iets t beste aanpakken wat zijn do`s en donts?

want met deze relatie wil ik langer dan 3 maanden zitten. minimaal 5 jaar :)

Punt 1: ontdek, schijnheilig of ze van bloemen houdt, zo ja koop een bosje rozen, zo nee, ontdek of ze van chocolade, of snoep o.i.d. houd, en koop dat, (IN HARTVORM!!!!)
Punt 2: Altijd op tijd aankomen
Punt 3: complimenteer haar altijd als 1e met haar kledingstyle, ook al ziet ze eruit als een slet..
Punt 4: begin gewoon over haar dag, vraag wat ze heeft meegemaakt, of ze nog leuke dingen gedaan heeft
Punt 5: Voorkom stiltes, probeer altijd stiltes te voorkomen, door interesse te tonen,
Punt 6: maak oogcontact, kijkt ze weg, dan vind ze je leuk ;), kijkt ze je aan, dan twijfelt ze nog, als ze je blijft aankijken, lach dan!!!!!
Punt 7: zoen alleen als je er 1000% zeker van bent dat ze terugzoent
Punt 8: breng haar sowieso thuis, en zeg dat je van de avond genoten hebt, en dat je het echt supertof vond, etc etc etc,
punt 9: je bent keigeslaagd! :thumbsup: let's get her boy!

:thumbsup: al die puntje gaan mee.
Bericht Geplaatst op 13 mei 2011 22:06 

Hoofdcoach schreef:
Buttoned leather / knoopte leder

heb het gevraagd aan me pa, en het heet anders:
gecapitoneerd leer
bij meubels: chesterfield meubels
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:11 

Aan het typen...

Misschien een beetje aparte vraag.. :P

Ik zat net naar mijn knieën te kijken terwijl ik zat, en nu trekt een spier uit zichzelf een tiental keer per minuut willekeurig aan. Hij doet dat alleen op mijn linkerknie, zeg maar het punt waar beide knieën elkaar raken als je ze tegen elkaar houdt. Ik heb er verder geen last van, maar ik vraag me toch af waarom dat gebeurt. :huh:
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:20 

je weet dat er stroomsignaaltje door je zenuwen lopen? die zenuwen trekken de spier samen. en door heel snel signaal te versturen trekt je spier dus ook heel snel aan.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:51 

Aan het typen...

Maar waarom dan alleen in mn linkerknie? Zenuwen lopen toch overal.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:53 

Lyst schreef:

ik heb t aan mn kuiten. als er een lichaamsspier rust heeft bijv. als je zit is dat de plek waar de spieren expanderen.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:53 

Donateur

Lyst schreef:

Das de zogenaamde zeikzenuw. Als je teveel loopt te mauwen, komt ie na een tijdje op xd

Nee geen idee, wellicht te maken met die ziekte die je al had? Vraag de dokter maar, klinkt wel best vaag :P
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:58 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

ik dacht dat t zo was dat je spier dan moe is en probeert te ontspannen, weet niet zeker
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:10 

WZY schreef:
Lyst schreef:

ik dacht dat t zo was dat je spier dan moe is en probeert te ontspannen, weet niet zeker

zoiets ja
na inspanning is dat fzo ? :/
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:22 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
WZY schreef:
Lyst schreef:

zoiets ja
na inspanning is dat fzo ? :/

heb t wel eens savonds boven me oog (niet van woede xd )
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:29 

Hardtraxxer

Ik ook boven m'n oog, die begint dan helemaal te trillen dik vaag xd
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:40 

Artiest

Ja dat heb ik ook wel is haha
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:41 

Lyst: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fasciculatie
Heb er ook dagelijks last van, dan in mijn arm, dan in mijn been en dan boven mijn oog
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:18 

WZY schreef:
heb t wel eens savonds boven me oog (niet van woede xd )

dus ik ben niet de enigste :P
Bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:19 

Donateur

Antraxus schreef:
Ik ook boven m'n oog, die begint dan helemaal te trillen dik vaag xd

Heb ik ook heel af en toe. Dacht altijd dat dat van de pillen kwam hahaha xd
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand hoe je spellen brand voor de OUDE xbox?

Ik heb de ISO's gedownload, op internet staat dat ik ze zowel met Nero als met ImgBurn kan branden als image.

Dit heb ik beide geprobeerd, en ook op twee verschillende dvds. Wel allebei rewritable cd's dus wellicht dat hier het probleem ligt?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 21:39 

Rik schreef:
Weet iemand hoe je spellen brand voor de OUDE xbox?

Ik heb de ISO's gedownload, op internet staat dat ik ze zowel met Nero als met ImgBurn kan branden als image.

Dit heb ik beide geprobeerd, en ook op twee verschillende dvds. Wel allebei rewritable cd's dus wellicht dat hier het probleem ligt?

ja simpele schijfjes doen t m ook. zo nauw komt t niet.
alleen op laagste stand branden en sector voor sector wegschrijven.
Bericht Geplaatst op 19 mei 2011 00:04 

RW's lezen dvd spelers en/of zulke apparatuur bijna nooit, omdat normale games nooit op RW's gebrand zijn.
dat is wss het probleem
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

hoe is het met biscuits date afgelopen :P? ik heb hem er niet meer over gehoord :$
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
hoe is het met biscuits date afgelopen :P? ik heb hem er niet meer over gehoord :$

:corn:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 263  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic