R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
C-Mind wrote:
Luxion wrote:Iemand een fijn idee om de subwooferkist in je kofferbak vast te zetten?:P dubbelzijdig plakband ben ik niet zon fan van..
hoekjes vastmaken aan je woofer en dan vast in de bodem maken ;)
Klittenband tape onder subwoofer maken werkt ook! :P
G
Hoofdcoach wrote:Buttoned leather / knoopte leder
thx :D
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
biscuit wrote:guys!

need some help!

zondag daten met een meid en vrijdag ook wel. hoe kan iets t beste aanpakken wat zijn do`s en donts?

want met deze relatie wil ik langer dan 3 maanden zitten. minimaal 5 jaar :)
Punt 1: ontdek, schijnheilig of ze van bloemen houdt, zo ja koop een bosje rozen, zo nee, ontdek of ze van chocolade, of snoep o.i.d. houd, en koop dat, (IN HARTVORM!!!!)
Punt 2: Altijd op tijd aankomen
Punt 3: complimenteer haar altijd als 1e met haar kledingstyle, ook al ziet ze eruit als een slet..
Punt 4: begin gewoon over haar dag, vraag wat ze heeft meegemaakt, of ze nog leuke dingen gedaan heeft
Punt 5: Voorkom stiltes, probeer altijd stiltes te voorkomen, door interesse te tonen,
Punt 6: maak oogcontact, kijkt ze weg, dan vind ze je leuk ;), kijkt ze je aan, dan twijfelt ze nog, als ze je blijft aankijken, lach dan!!!!!
Punt 7: zoen alleen als je er 1000% zeker van bent dat ze terugzoent
Punt 8: breng haar sowieso thuis, en zeg dat je van de avond genoten hebt, en dat je het echt supertof vond, etc etc etc,
punt 9: je bent keigeslaagd! :thumbsup: let's get her boy!
G
kan je een Luchtkussenenvelop met inhoud retour afzender sturen?
en dan gewoon door em in de brievenbus te gooien natuurlijk (met notatie: retour afzender)

ik moet namelijk iets terugsturen naar een webshop, omdat ze het foute hadden geleverd, en retouradres staat op de envelop, dus kan ik zo gratis terugsturen?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
KSwoosh wrote:kan je een Luchtkussenenvelop met inhoud retour afzender sturen?
en dan gewoon door em in de brievenbus te gooien natuurlijk (met notatie: retour afzender)

ik moet namelijk iets terugsturen naar een webshop, omdat ze het foute hadden geleverd, en retouradres staat op de envelop, dus kan ik zo gratis terugsturen?

alleen als er POSTZEGEL NIET NODIG opstaat geloof ik, en anders moet je even informeren bij die shop waar je hem gekocht hebt ;)
E
QnalQut wrote:
biscuit wrote:guys!

need some help!

zondag daten met een meid en vrijdag ook wel. hoe kan iets t beste aanpakken wat zijn do`s en donts?

want met deze relatie wil ik langer dan 3 maanden zitten. minimaal 5 jaar :)
Punt 1: ontdek, schijnheilig of ze van bloemen houdt, zo ja koop een bosje rozen, zo nee, ontdek of ze van chocolade, of snoep o.i.d. houd, en koop dat, (IN HARTVORM!!!!)
Punt 2: Altijd op tijd aankomen
Punt 3: complimenteer haar altijd als 1e met haar kledingstyle, ook al ziet ze eruit als een slet..
Punt 4: begin gewoon over haar dag, vraag wat ze heeft meegemaakt, of ze nog leuke dingen gedaan heeft
Punt 5: Voorkom stiltes, probeer altijd stiltes te voorkomen, door interesse te tonen,
Punt 6: maak oogcontact, kijkt ze weg, dan vind ze je leuk ;), kijkt ze je aan, dan twijfelt ze nog, als ze je blijft aankijken, lach dan!!!!!
Punt 7: zoen alleen als je er 1000% zeker van bent dat ze terugzoent
Punt 8: breng haar sowieso thuis, en zeg dat je van de avond genoten hebt, en dat je het echt supertof vond, etc etc etc,
punt 9: je bent keigeslaagd! :thumbsup: let's get her boy!

:thumbsup: al die puntje gaan mee.
G
Hoofdcoach wrote:Buttoned leather / knoopte leder
heb het gevraagd aan me pa, en het heet anders:
gecapitoneerd leer
bij meubels: chesterfield meubels
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Misschien een beetje aparte vraag.. :P

Ik zat net naar mijn knieën te kijken terwijl ik zat, en nu trekt een spier uit zichzelf een tiental keer per minuut willekeurig aan. Hij doet dat alleen op mijn linkerknie, zeg maar het punt waar beide knieën elkaar raken als je ze tegen elkaar houdt. Ik heb er verder geen last van, maar ik vraag me toch af waarom dat gebeurt. :huh:
E
je weet dat er stroomsignaaltje door je zenuwen lopen? die zenuwen trekken de spier samen. en door heel snel signaal te versturen trekt je spier dus ook heel snel aan.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Maar waarom dan alleen in mn linkerknie? Zenuwen lopen toch overal.
E
Lyst wrote:Maar waarom dan alleen in mn linkerknie? Zenuwen lopen toch overal.
ik heb t aan mn kuiten. als er een lichaamsspier rust heeft bijv. als je zit is dat de plek waar de spieren expanderen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Das de zogenaamde zeikzenuw. Als je teveel loopt te mauwen, komt ie na een tijdje op xd

Nee geen idee, wellicht te maken met die ziekte die je al had? Vraag de dokter maar, klinkt wel best vaag :P
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
ik dacht dat t zo was dat je spier dan moe is en probeert te ontspannen, weet niet zeker
G
WZY wrote:
ik dacht dat t zo was dat je spier dan moe is en probeert te ontspannen, weet niet zeker
zoiets ja
na inspanning is dat fzo ? :/
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
KSwoosh wrote:
WZY wrote:
zoiets ja
na inspanning is dat fzo ? :/
heb t wel eens savonds boven me oog (niet van woede xd )
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Ik ook boven m'n oog, die begint dan helemaal te trillen dik vaag xd
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ja dat heb ik ook wel is haha
A
Lyst: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fasciculatie
Heb er ook dagelijks last van, dan in mijn arm, dan in mijn been en dan boven mijn oog
G
WZY wrote:heb t wel eens savonds boven me oog (niet van woede xd )
dus ik ben niet de enigste :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Antraxus wrote:Ik ook boven m'n oog, die begint dan helemaal te trillen dik vaag xd
Heb ik ook heel af en toe. Dacht altijd dat dat van de pillen kwam hahaha xd
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Weet iemand hoe je spellen brand voor de OUDE xbox?

Ik heb de ISO's gedownload, op internet staat dat ik ze zowel met Nero als met ImgBurn kan branden als image.

Dit heb ik beide geprobeerd, en ook op twee verschillende dvds. Wel allebei rewritable cd's dus wellicht dat hier het probleem ligt?
E
Rik wrote:Weet iemand hoe je spellen brand voor de OUDE xbox?

Ik heb de ISO's gedownload, op internet staat dat ik ze zowel met Nero als met ImgBurn kan branden als image.

Dit heb ik beide geprobeerd, en ook op twee verschillende dvds. Wel allebei rewritable cd's dus wellicht dat hier het probleem ligt?
ja simpele schijfjes doen t m ook. zo nauw komt t niet.
alleen op laagste stand branden en sector voor sector wegschrijven.
G
RW's lezen dvd spelers en/of zulke apparatuur bijna nooit, omdat normale games nooit op RW's gebrand zijn.
dat is wss het probleem
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
hoe is het met biscuits date afgelopen :P? ik heb hem er niet meer over gehoord :$
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
QnalQut wrote:hoe is het met biscuits date afgelopen :P? ik heb hem er niet meer over gehoord :$
:corn: