Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 52 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Weet iemand waarom sinds vandaag alle filmpjes die op een pagina staan meteen beginnen af te spelen?

Het kan zelfs zijn dat er wel 5 filmpjes op een topic pagina staan en die beginnen sinds vandaag automatisch af te spelen als ik de pagina open
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik gebruik safari op mijn macbook pro, en nu heb ik een irritatie-momentje (zonder dat ik iets veranderd heb).
Als ik bijv. hier een topic open, en er staan Youtube-filmpjes of Soundcloud-plugins op die pagina, begint hij alles automatisch meteen tegelijkertijd af te spelen zonder dat ik dat wil.

Weet iemand van jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen? Want het stoort nogal.. >.<
E
Dat ligt aan hardtraxx..
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Ik gebruik hier in Opera een flashblocker, anders vliegt mijn ram-geheugen op sommige pagina's helemaal vol :P
Ik moet eerst op het filmpje klikken om flash aan te zetten, dus ik heb er geen last van :)
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
pecola-tje wrote:Ik gebruik safari op mijn macbook pro, en nu heb ik een irritatie-momentje (zonder dat ik iets veranderd heb).
Als ik bijv. hier een topic open, en er staan Youtube-filmpjes of Soundcloud-plugins op die pagina, begint hij alles automatisch meteen tegelijkertijd af te spelen zonder dat ik dat wil.

Weet iemand van jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen? Want het stoort nogal.. >.<
Same with Chrome
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
pecola-tje wrote:Ik gebruik safari op mijn macbook pro, en nu heb ik een irritatie-momentje (zonder dat ik iets veranderd heb).

Update je flash player eens.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Elke keer als ik een pagina open waar YT-filmpjes instaan, spelen deze automatisch af (ook gewoon allemaal tegelijk). Maar heb het pas sinds een paar dagen, iemand enig idee?
E
Het probleem met automatisch afspelen van filmpjes op hardtraxx heeft te maken met de site zelf. niet met de flash player of iets dergelijks.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Ik heb het niet meer iig.
G
is idd gefixt :)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Volgens mij is het opgelost hoor.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Denk het ook, hier althans wel.
S
Was er een probleem dan?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Spablauw wrote:Was er een probleem dan?
Kut het probleem is weer terug
S
Idd kut dat je der weer bentt
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Volgens mij is Steff niet weg geweest..
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Iemand die een goede site heeft (goedkoop en betrouwbaar) voor nike airmax one? :D
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Nike Air Max zijn niet goedkoper dan 140 euro. Dan is het of een vette actie of wordt je opgelicht.
S
Onthafloorx wrote:Iemand die een goede site heeft (goedkoop en betrouwbaar) voor nike airmax one? :D
In Eindhoven is er een winkel Pro 0031 denk ik, daar hebben ze een nieuwe actie, 1 paar kopen, 1 gratis. Ik heb er daarstraks 2 paar all stars gehaald voor 70 euro...
Misschien daar eens gaan kijken :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
JVDM wrote:Nike Air Max zijn niet goedkoper dan 140 euro. Dan is het of een vette actie of wordt je opgelicht.
Mijne waren toch echt 134,99 :P Geen actie of niks

Maar ik heb ooit een keer bij merkdiscount ofzo een paar classics besteld.. Betaalde de helft en daar was de kwaliteit ook naar. Sowieso kwamen ze in een half ingedeukte doos aan, en al heel snel begonnen ze kapot te raken. Gebruik ze nu alleen nog maar voor op feesten want ik durf me er niet meer op straat mee te vertonen haha.

Over het algemeen is de kwaliteit de prijs zeker waard, ik doe gemiddeld minimaal 2,5 jaar met aan paar airmax, zolang je maar originele koopt (en ja dan betaal je gewoon de volle mep) ;)
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
STAN- wrote:
JVDM wrote:Nike Air Max zijn niet goedkoper dan 140 euro. Dan is het of een vette actie of wordt je opgelicht.
Mijne waren toch echt 134,99 :P Geen actie of niks

Maar ik heb ooit een keer bij merkdiscount ofzo een paar classics besteld.. Betaalde de helft en daar was de kwaliteit ook naar. Sowieso kwamen ze in een half ingedeukte doos aan, en al heel snel begonnen ze kapot te raken. Gebruik ze nu alleen nog maar voor op feesten want ik durf me er niet meer op straat mee te vertonen haha.

Over het algemeen is de kwaliteit de prijs zeker waard, ik doe gemiddeld minimaal 2,5 jaar met aan paar airmax, zolang je maar originele koopt (en ja dan betaal je gewoon de volle mep) ;)
Ja, ik heb al eens airmax gekocht voo 60 euro, maar die zijn een beetje aan het einde na zo'n 2 jaar gedragen te hebben.. Nu wil ik nieuwe, maar kan niet echt vette vinden..
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
140, 135. Je snapt het idee, niet dat je zomaar bam 80 euro Nike Air Max hebt. :P
S
Ik had eerst MacBook Pro maar die is gestolen dus nu heb ik een iMac gekocht, maar ik wil nog graag een extra laptop hebben.

Ik heb bij Dell de Inspiron 15 gevonden maar wil ook niet teveel aan een laptop geven dus kan ik kiezen uit 1 met een i3 processor voor 399 euro of een i5 voor 449 euro. Voor de rest zijn de specificaties ongeveer hetzelfde. Die laptop dient voor oa. Traktor op te draaien en voor de rest internetten, itunes, niets speciaal dus. Kom ik met die i3 dan ver genoeg?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Spablauw wrote:Ik had eerst MacBook Pro maar die is gestolen dus nu heb ik een iMac gekocht, maar ik wil nog graag een extra laptop hebben.

Ik heb bij Dell de Inspiron 15 gevonden maar wil ook niet teveel aan een laptop geven dus kan ik kiezen uit 1 met een i3 processor voor 399 euro of een i5 voor 449 euro. Voor de rest zijn de specificaties ongeveer hetzelfde. Die laptop dient voor oa. Traktor op te draaien en voor de rest internetten, itunes, niets speciaal dus. Kom ik met die i3 dan ver genoeg?
ik zou echt voor een i5 gaan want i3 is gewoon te oud en traag, wat je ook draait.
S
Lees juist dat er in de zomerperiode een 4e generatie van Intel processors uitkomt, ik kan jammer genoeg niet zo lang wachten :)...
Toch maar 50 euro extra geven aan die i5 misschien...