Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:43 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand waarom sinds vandaag alle filmpjes die op een pagina staan meteen beginnen af te spelen?

Het kan zelfs zijn dat er wel 5 filmpjes op een topic pagina staan en die beginnen sinds vandaag automatisch af te spelen als ik de pagina open
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik safari op mijn macbook pro, en nu heb ik een irritatie-momentje (zonder dat ik iets veranderd heb).
Als ik bijv. hier een topic open, en er staan Youtube-filmpjes of Soundcloud-plugins op die pagina, begint hij alles automatisch meteen tegelijkertijd af te spelen zonder dat ik dat wil.

Weet iemand van jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen? Want het stoort nogal.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:54 

Dat ligt aan hardtraxx..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:18 

Hardtraxxer

Ik gebruik hier in Opera een flashblocker, anders vliegt mijn ram-geheugen op sommige pagina's helemaal vol :P
Ik moet eerst op het filmpje klikken om flash aan te zetten, dus ik heb er geen last van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 15:41 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Ik gebruik safari op mijn macbook pro, en nu heb ik een irritatie-momentje (zonder dat ik iets veranderd heb).
Als ik bijv. hier een topic open, en er staan Youtube-filmpjes of Soundcloud-plugins op die pagina, begint hij alles automatisch meteen tegelijkertijd af te spelen zonder dat ik dat wil.

Weet iemand van jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen? Want het stoort nogal.. >.<

Same with Chrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 15:43 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:

Update je flash player eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:49 

Hardtraxx Veteran

Elke keer als ik een pagina open waar YT-filmpjes instaan, spelen deze automatisch af (ook gewoon allemaal tegelijk). Maar heb het pas sinds een paar dagen, iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 18:09 

Het probleem met automatisch afspelen van filmpjes op hardtraxx heeft te maken met de site zelf. niet met de flash player of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 18:12 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het niet meer iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 20:22 

is idd gefixt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:17 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het opgelost hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:18 

Hardtraxx Veteran

Denk het ook, hier althans wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:06 

Was er een probleem dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:13 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Was er een probleem dan?

Kut het probleem is weer terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 23:24 

Idd kut dat je der weer bentt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is Steff niet weg geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:03 

Hardtraxx Elite

Iemand die een goede site heeft (goedkoop en betrouwbaar) voor nike airmax one? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:04 

Hardtraxx Veteran

Nike Air Max zijn niet goedkoper dan 140 euro. Dan is het of een vette actie of wordt je opgelicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:07 

Onthafloorx schreef:
Iemand die een goede site heeft (goedkoop en betrouwbaar) voor nike airmax one? :D

In Eindhoven is er een winkel Pro 0031 denk ik, daar hebben ze een nieuwe actie, 1 paar kopen, 1 gratis. Ik heb er daarstraks 2 paar all stars gehaald voor 70 euro...
Misschien daar eens gaan kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:17 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Nike Air Max zijn niet goedkoper dan 140 euro. Dan is het of een vette actie of wordt je opgelicht.

Mijne waren toch echt 134,99 :P Geen actie of niks

Maar ik heb ooit een keer bij merkdiscount ofzo een paar classics besteld.. Betaalde de helft en daar was de kwaliteit ook naar. Sowieso kwamen ze in een half ingedeukte doos aan, en al heel snel begonnen ze kapot te raken. Gebruik ze nu alleen nog maar voor op feesten want ik durf me er niet meer op straat mee te vertonen haha.

Over het algemeen is de kwaliteit de prijs zeker waard, ik doe gemiddeld minimaal 2,5 jaar met aan paar airmax, zolang je maar originele koopt (en ja dan betaal je gewoon de volle mep) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:23 

Hardtraxx Elite

STAN- schreef:
JVDM schreef:

Mijne waren toch echt 134,99 :P Geen actie of niks

Maar ik heb ooit een keer bij merkdiscount ofzo een paar classics besteld.. Betaalde de helft en daar was de kwaliteit ook naar. Sowieso kwamen ze in een half ingedeukte doos aan, en al heel snel begonnen ze kapot te raken. Gebruik ze nu alleen nog maar voor op feesten want ik durf me er niet meer op straat mee te vertonen haha.

Over het algemeen is de kwaliteit de prijs zeker waard, ik doe gemiddeld minimaal 2,5 jaar met aan paar airmax, zolang je maar originele koopt (en ja dan betaal je gewoon de volle mep) ;)

Ja, ik heb al eens airmax gekocht voo 60 euro, maar die zijn een beetje aan het einde na zo'n 2 jaar gedragen te hebben.. Nu wil ik nieuwe, maar kan niet echt vette vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:29 

Hardtraxx Veteran

140, 135. Je snapt het idee, niet dat je zomaar bam 80 euro Nike Air Max hebt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 16:38 

Ik had eerst MacBook Pro maar die is gestolen dus nu heb ik een iMac gekocht, maar ik wil nog graag een extra laptop hebben.

Ik heb bij Dell de Inspiron 15 gevonden maar wil ook niet teveel aan een laptop geven dus kan ik kiezen uit 1 met een i3 processor voor 399 euro of een i5 voor 449 euro. Voor de rest zijn de specificaties ongeveer hetzelfde. Die laptop dient voor oa. Traktor op te draaien en voor de rest internetten, itunes, niets speciaal dus. Kom ik met die i3 dan ver genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 16:42 

Kraak... Piep...

Spablauw schreef:
Ik had eerst MacBook Pro maar die is gestolen dus nu heb ik een iMac gekocht, maar ik wil nog graag een extra laptop hebben.

Ik heb bij Dell de Inspiron 15 gevonden maar wil ook niet teveel aan een laptop geven dus kan ik kiezen uit 1 met een i3 processor voor 399 euro of een i5 voor 449 euro. Voor de rest zijn de specificaties ongeveer hetzelfde. Die laptop dient voor oa. Traktor op te draaien en voor de rest internetten, itunes, niets speciaal dus. Kom ik met die i3 dan ver genoeg?

ik zou echt voor een i5 gaan want i3 is gewoon te oud en traag, wat je ook draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:21 

Lees juist dat er in de zomerperiode een 4e generatie van Intel processors uitkomt, ik kan jammer genoeg niet zo lang wachten :)...
Toch maar 50 euro extra geven aan die i5 misschien...
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic