Nike outlet winkel in Italië, 85 euro betaaldwrote:140, 135. Je snapt het idee, niet dat je zomaar bam 80 euro Nike Air Max hebt.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja, 85 kan wel. 80 niet.wrote:Nike outlet winkel in Italië, 85 euro betaaldwrote:140, 135. Je snapt het idee, niet dat je zomaar bam 80 euro Nike Air Max hebt.
80, 85, je snapt het idee.
Ja.. is een echt Nike winkelwrote:Er van uitgaand dat ze echt waren xD?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Muahahaha. Well played.
Is er ergens een overzicht van:
Op welk waterflesje past welke dop? aangezien ik toch wel graag een dop op mijn fles wil, maar ze er nooit een meegeven.
Gaat om de merken:
Chaudfontaine
Sourcy
Spa
Op welk waterflesje past welke dop? aangezien ik toch wel graag een dop op mijn fles wil, maar ze er nooit een meegeven.
Gaat om de merken:
Chaudfontaine
Sourcy
Spa
chaudfontaine past op chaudfontainewrote:Is er ergens een overzicht van:
Gaat om de merken:
Chaudfontaine
Sourcy
Spa
sourcy past volgens mij op spa not sure thooooooooooo
Die waterflesjes van de aldi of lidl past ook op chaudfontaine. Dop is heel lichtblauw. Ben er heel blij om dat ik dit weet omdat het particulier amper te krijgen is. Zou zo even zoeken of we nog een flesje in huis hebben en foto sturen.
Maar hoe zit dit met cola doppen? of andere doppen?
-
G
waarom...wrote:Is er ergens een overzicht van:
Gaat om de merken:
Chaudfontaine
Sourcy
Spa
-
S
Hoi
-
G
in dat gevalwrote:Even een wilde gok hoor, maar misschien wil hij springen of weet ik veel en wil hij niet dat alles uit zijn flesje vliegt?
chauf op chauf
sourcy op sourcy
spa op spa
cola en alle andere normale doppen op cola en normale frisdrank flessen
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Goh, nu je dat zo zegt klinkt dat wel erg logisch.wrote:chauf op chauf
sourcy op sourcy
spa op spa
-
G
wrote:Goh, nu je dat zo zegt klinkt dat wel erg logisch.wrote:chauf op chauf
sourcy op sourcy
spa op spa

-
S
Vriendin verjaart 23 mei... Wil graag iets tof doen, daarom denk ik aan 'dagje parijs'. Gaat wel pas na de examens (eind juni), het valt mee van prijs ook... Is eigenlijk gewoon met bus, 's morgens heel vroeg opstappen, 's nachts terug thuis...
Lijkt dat iets leuk om met de vriendin te doen? 1 dagje gaan chillen in Parijs?
Parijs is overrated, dat is alles wat ik kan zeggen. Je zult je er best vermaken hoor, maar zo bijzonder is Parijs niet. Bovendien is het een erg vieze stad.wrote:Vriendin verjaart 23 mei... Wil graag iets tof doen, daarom denk ik aan 'dagje parijs'. Gaat wel pas na de examens (eind juni), het valt mee van prijs ook... Is eigenlijk gewoon met bus, 's morgens heel vroeg opstappen, 's nachts terug thuis...
qua tijd is het wel te doen. Ligt er natuurlijk ook wel aan wat je wil gaan doen... beetje shoppen en uiteten etc. Maarja daarvoor zou ik niet helemaal daarheen gaan!wrote:Vriendin verjaart 23 mei... Wil graag iets tof doen, daarom denk ik aan 'dagje parijs'. Gaat wel pas na de examens (eind juni), het valt mee van prijs ook... Is eigenlijk gewoon met bus, 's morgens heel vroeg opstappen, 's nachts terug thuis...
-
S
Goh ik weet het echt niet. Is ook lang in de bus zitten he...
Hebben jullie nog toffe ideeën?
-
J
Dagje Amsterdam.
Ik heb het nooit zo op een grote stad bezoeken ofzo, maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. Een simpel weekendje centerparcs ofzo is ook heel lekker! Lekker rustig met z'n tweeën, nergens zorgen over maken, beetje zwemmen tussendoor of een stukje wandelen met z'n tweeën door de bossen ofzoiets.. Misschien zoiets? Heeft een maatje van me laatst gegeven aan z'n vriendin en die hebben een topweekend gehadwrote:Goh ik weet het echt niet. Is ook lang in de bus zitten he...
Mijn beste maat heeft hetzelfde gedaan met z'n vriendin. Was ook erg leukwrote:Ik heb het nooit zo op een grote stad bezoeken ofzo, maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. Een simpel weekendje centerparcs ofzo is ook heel lekker! Lekker rustig met z'n tweeën, nergens zorgen over maken, beetje zwemmen tussendoor of een stukje wandelen met z'n tweeën door de bossen ofzoiets.. Misschien zoiets? Heeft een maatje van me laatst gegeven aan z'n vriendin en die hebben een topweekend gehadwrote:Goh ik weet het echt niet. Is ook lang in de bus zitten he...
-
S
Ja is tof inderdaad
Maar er stond nu juist een actie op actievandedag.nl om 1 dag naar Parijs te gaan, vandaar...
Nu gaan we in September wel op reis hoor, maar ik doe nu ook liever iets voor haar verjaardag ipv. een cadeau te geven...
Nu gaan we in September wel op reis hoor, maar ik doe nu ook liever iets voor haar verjaardag ipv. een cadeau te geven...
-
G
in de bus kan je je leuk met elkaar vermaken hoor, hehewrote:Goh ik weet het echt niet. Is ook lang in de bus zitten he...
oh wacht nee niet in een normale bus
lekker veel ruimte achterin hehe
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Kan je bij Spotify ook muziek zoeken op Gerne? Als ik nu in het zoekveld invoer ''Techno'' krijg ik allemaal resultaten als Technoboy of nummers waar het woord Techno in zit, iets wat ik juist niet wil. Ik wil alleen dor het gerne Techno kunnen zoeken.