nvm
wrote:Ouwe apple lover
en dan te bedenken dat ik me iphone nog niet eens 2 jaar heb
en me macbook net een jaar
wrote:Ouwe apple lover

Donewrote:willen mensen aub even hier klikken
https://www.facebook.com/questions/358322360945172/
en stemmen op Axecellent![]()
dank u
photoshop & illustrator zou ik doenwrote:Weet iemand welke tools je moet gebruiken om het background-effect van de Loudness posters te krijgen?
Mijn werkgever wil alle BlackBerry's vervangen voor iPhone 5's, en geloof me; 90% van de collega's wil dat absoluut niet!wrote:Daar gaat het toch allemaal om met apple producten?![]()
zolang je geen foto/video/sound bewerker bent dan.
wrote:Donewrote:willen mensen aub even hier klikken
https://www.facebook.com/questions/358322360945172/
en stemmen op Axecellent![]()
dank u
Ja, zover kwam ik nog haha. Maar binnen die programma's? Zo'n grid bijvoorbeeld, daar is vast een tool voor binnen Photoshop maar ik zou zo niet weten welke en hoe enzo. Maar ik ben dan ook niet zo'n held daarin.wrote:photoshop & illustrator zou ik doenwrote:Weet iemand welke tools je moet gebruiken om het background-effect van de Loudness posters te krijgen?
is niet eens zo heel moeilijk
In after effect heb je wel een camera waarmee je lijnen in die hoek kan zetten, denk dat je ze daarmee ook wel zichtbaar zal kunne maken. Naam van de soort camera ontgaat me ffwrote:Ja, zover kwam ik nog haha. Maar binnen die programma's? Zo'n grid bijvoorbeeld, daar is vast een tool voor binnen Photoshop maar ik zou zo niet weten welke en hoe enzo. Maar ik ben dan ook niet zo'n held daarin.wrote:photoshop & illustrator zou ik doenwrote:Weet iemand welke tools je moet gebruiken om het background-effect van de Loudness posters te krijgen?
is niet eens zo heel moeilijk
hier maar ff geplaatst hoe je het moet doen:wrote:Ja, zover kwam ik nog haha. Maar binnen die programma's? Zo'n grid bijvoorbeeld, daar is vast een tool voor binnen Photoshop maar ik zou zo niet weten welke en hoe enzo. Maar ik ben dan ook niet zo'n held daarin.
Thanks!wrote:Jup, zou zeggen van wel.
Nee, ben de laatste tijd een beetje aan het rondneuzen in andere stijlenwrote:Vanwaar de vraag?weddenschapje?
Heb al wat gevonden via LSDB, Thankss!wrote:Ah okewrote:Nee, ben de laatste tijd een beetje aan het rondneuzen in andere stijlenwrote:Vanwaar de vraag?weddenschapje?
Ik ben geinteresseerd geraakt in deze muziek door de setjes van XLJarno hier op het forum, luister het nog steeds af en toe, echte feelgood-muziek
Als je wilt kan ik nog wel een setje van hem voor je uppen, volgens mij is hij niet meer actief hier?
Op moment van posten 5 volle dagen. Morgen kun je er weer 1 verwachtenwrote:Hoe lang is het alweer geleden dat er nog een dinsdagdipje is geweest?
MaandagMinderdagwrote:Op moment van posten 5 volle dagen. Morgen kun je er weer 1 verwachtenwrote:Hoe lang is het alweer geleden dat er nog een dinsdagdipje is geweest?
http://answers.yahoo.com/question/index ... 419AA9PYzMwrote:Kan iemand me vertellen hoe ik video's van een uur kan uploaden op youtube?
Ik wil mijn setjes ook op youtube zetten, maar ik krijg een melding dat ik niet langer dan 20 minuten kan uploaden terwijl ik wel vaker mensen video's van een uur zie uploaden en dat zijn lang niet altijd (bekende) bedrijven ofzo.
Ik kan het atm ook, krijg je na een bepaald aantal views op je kanaal/videos/whatever denk ikYou have to be a YouTube "partner"
Ik ben het kwijt, na 1 nummer in een set van 3 uur gedaan te hebben die nog niet uit waswrote:Ik kan het atm ook, krijg je na een bepaald aantal views op je kanaal/videos/whatever denk ik