Kan je gewoon bestellen, hebben ze ruim op voorraad.wrote:Iknow, maar bij m'n Mac duurde het zo'n drie weken terwijl dit ook maar 5 werkdagen zou duren ofzo..wrote:http://store.apple.com/nl/help/shipping_deliverywrote:Iemand die al is een Iphone besteld heeft op Apple? Zo ja, hoelang duurt het voordat je deze binnen hebt, volgens hun vrijdag al, maar dat lijkt me zo sterk?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
-
G
haha neewrote:Stom bij de gemiddelde webshop heb je hem binnen 1-2 werkdagen. (gratis verzending)
-
E
Wat was er nou gister bij Titan gebeurd?
iemand?
edit: laat maar al gehoord gezien.
iemand?
wat was er dan?wrote:Wat was er nou gister bij Titan gebeurd?
iemand?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Wist je dat ... Topic (page 1826)wrote:wat was er dan?wrote:Wat was er nou gister bij Titan gebeurd?
iemand?
net gezienwrote:Wist je dat ... Topic (page 1826)wrote:wat was er dan?wrote:Wat was er nou gister bij Titan gebeurd?
iemand?
Erg triest is dat..
Die club zegt wel doodleuk dat het respectloos enzo is.
Maar waar zijn de bewakers dan? Na een of twee keer zie je toch wel wie dat doet. Dan gooi je die vent toch gewoon uit de tent.
Maar waar zijn de bewakers dan? Na een of twee keer zie je toch wel wie dat doet. Dan gooi je die vent toch gewoon uit de tent.
ja idd de tent is ook superslecht bezig. maarja ze gaan natuurlijk ook niet vertellen hoe het zat en hoe hun dat regelen. want het is natuurlijk niet hun probleem.wrote:Die club zegt wel doodleuk dat het respectloos enzo is.
ja kees. oke. bierwrote:ja idd de tent is ook superslecht bezig. maarja ze gaan natuurlijk ook niet vertellen hoe het zat en hoe hun dat regelen. want het is natuurlijk niet hun probleem.wrote:Die club zegt wel doodleuk dat het respectloos enzo is.
Weet er iemand een betrouwbare website die ''ECHTE'' Nike air max classic BW verkoopt voor een knappe prijs? Zalando etc heeft ze ook wel maar daar heb je niks onder de €140,-
Heb ooit bij merkdiscount ofzo besteld maar dat is echt poep kwaliteit, gingen al heel snel kapot terwijl ik met anderen al langer dan 2-3 jaar doe ofzo. En dat terwijl ik niet eens andere dingen heb gedaan met die schoenen..wrote:Weet er iemand een betrouwbare website die ''ECHTE'' Nike air max classic BW verkoopt voor een knappe prijs? Zalando etc heeft ze ook wel maar daar heb je niks onder de €140,-
Ik denk dat je gewoon de volle mep moet betalen, ben je zeker van een hoge kwaliteit en dus gaan ze langer mee
-
G
die dingen zijn zo duur omdat het gewoon fking goede kwaliteit iswrote:Weet er iemand een betrouwbare website die ''ECHTE'' Nike air max classic BW verkoopt voor een knappe prijs? Zalando etc heeft ze ook wel maar daar heb je niks onder de €140,-
je doet er makkelijk meer als een jaar mee
Heb zelf classics gehad die 2 jaar meegingen, helaas waren m'n voeten toen gegroeid maar anders hadden ze nog minstens zo lang meegekunnen, topkwaliteit!wrote:die dingen zijn zo duur omdat het gewoon fking goede kwaliteit iswrote:Weet er iemand een betrouwbare website die ''ECHTE'' Nike air max classic BW verkoopt voor een knappe prijs? Zalando etc heeft ze ook wel maar daar heb je niks onder de €140,-
je doet er makkelijk meer als een jaar mee
Heb nu Air Max 1 ik denk een beetje zo'n jaar ongeveer, iets minder ofzo die nog van topkwaliteit zijn en mijn stampschoenen (Air Max 90) heb ik nu al 4 jaar, voeten zijn wel gegroeid in die tijd maar op de één of andere manier passen ze nog steeds
-
G
Hoe spreek je Fekete uit? 
Feh-kuh-tuh?
Fee-kee-tuh?
Fee-kuh-teh?

Feh-kuh-tuh?
Fee-kee-tuh?
Fee-kuh-teh?
Ik spreek het voor mezelf uit als Fee-keh-tuh iig.
zit je die naam thuiis achter je pc dan ook te roepen?wrote:Ik spreek het voor mezelf uit als Fee-keh-tuh iig.
of kort ze naam in en noem m Feek 
Doe ik altijd als ik iemand wat zie postenwrote:zit je die naam thuiis achter je pc dan ook te roepen?wrote:Ik spreek het voor mezelf uit als Fee-keh-tuh iig.
-
G
TEEUPIEEEEEwrote:Doe ik altijd als ik iemand wat zie postenwrote:zit je die naam thuiis achter je pc dan ook te roepen?wrote:Ik spreek het voor mezelf uit als Fee-keh-tuh iig.
STEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Als ik iets van jou lees doe ik dat tegenwoordig met die poepstem van je ava 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik zeg feekuhtuh
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Vettekut