Ze blijven net zo lang in je postvak uit staan tot de ontvanger ze leest 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
In dat geval; lees je PM eens koekje. 
-
E
okay 
Ze komen pas bij verzonden berichten als hij gelezen iswrote:Waarom blijven PM's zo lang in mn Postvak UIT staan voordat ze eindelijk een keertje worden verzonden?
Edit: oeps nieuwe pagina
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Ben er bij vergeten te melden dat het gaat om een talent in de regio.wrote:MC Apster
Dan is het ook handig als je de regio erbij zet 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Iemand weet hoe dit nummer dit wat in het filmpje wordt gedraaid?
View on YouTube
View on YouTube
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Einmusik - Silk 'n Saw
Deadmau5 - Sometimes things get, whatever
Deadmau5 - Sometimes things get, whatever
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Brabant, Breda-Tilburg-Den Boschwrote:Dan is het ook handig als je de regio erbij zet
Weet iemand toevallig hoe je aan een Zippo catalogus kan komen, en dan niet via internet.. heb er een paar jaar geleden wel 1 gekregen maar die ben ik kwijt.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Is er iemand die zin heeft om een Jack of Sound Tribute iets te maken? Als in een mix. 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de PayPal aankoopbescherming als je iets via marktplaats koopt maar het niet geleverd krijgt?
Met, uhm...11 plaatjes? Of mis ik er een aantal?wrote:Is er iemand die zin heeft om een Jack of Sound Tribute iets te maken? Als in een mix.
Last edited by Steffnov on 19 Mar 2013 18:37, edited 1 time in total.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ja wil ik wel word het wel meer een mini mix!wrote:Is er iemand die zin heeft om een Jack of Sound Tribute iets te maken? Als in een mix.
was dat?wrote:Iemand die mij wil inviten voor Corebay?
Iemand hier nog interesse in een Roamler "invite"??!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Misschien niet zoveel, maar wel stuk voor stuk vetten. 
-
G
heb er ook nog eenwrote:Iemand hier nog interesse in een Roamler "invite"??!
wat is je account? heb ik eindelijk iemand om toe te voegen
ik ken echt niemand die dat ook heeft
Ik weet niet eens wat het iswrote:heb er ook nog eenwrote:Iemand hier nog interesse in een Roamler "invite"??!
wat is je account? heb ik eindelijk iemand om toe te voegen
ik ken echt niemand die dat ook heeft
wrote:was dat?wrote:Iemand die mij wil inviten voor Corebay?
Corebay.com is community forum for almost all electronic music styles, especially Hardcore, Tekno, Speedcore and DnB. Forum was founded in 2006 and there are almost 10.000 releases for you. All ready to be downloaded. Right now we have following main sections:
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Iemand die al is een Iphone besteld heeft op Apple? Zo ja, hoelang duurt het voordat je deze binnen hebt, volgens hun vrijdag al, maar dat lijkt me zo sterk?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
2 dagen levertijd is redelijk normaal bij webshops hoor. 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
http://store.apple.com/nl/help/shipping_deliverywrote:Iemand die al is een Iphone besteld heeft op Apple? Zo ja, hoelang duurt het voordat je deze binnen hebt, volgens hun vrijdag al, maar dat lijkt me zo sterk?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Iknow, maar bij m'n Mac duurde het zo'n drie weken terwijl dit ook maar 5 werkdagen zou duren ofzo..wrote:http://store.apple.com/nl/help/shipping_deliverywrote:Iemand die al is een Iphone besteld heeft op Apple? Zo ja, hoelang duurt het voordat je deze binnen hebt, volgens hun vrijdag al, maar dat lijkt me zo sterk?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Stom bij de gemiddelde webshop heb je hem binnen 1-2 werkdagen. (gratis verzending)wrote:Iknow, maar bij m'n Mac duurde het zo'n drie weken terwijl dit ook maar 5 werkdagen zou duren ofzo..wrote:http://store.apple.com/nl/help/shipping_deliverywrote:Iemand die al is een Iphone besteld heeft op Apple? Zo ja, hoelang duurt het voordat je deze binnen hebt, volgens hun vrijdag al, maar dat lijkt me zo sterk?
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Enigste dat ik je kan vertellen is dat mijn neef zijn iPhone (4s) via Apple store had besteld, en iets van 1 of 2 weken had moeten wachten ofzo?