Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Anonymous wrote:Ik heb een vraagje voor jullie, ik heb eens lang geleden een site gezien waar je heel goedkoop auto's kan komen die gedumpt zijn door bedrijven enzo.... Iemand enig idee welke site dit is?/(of een andere goede goedkope auto site)
www.bva-auctions.com
www.domeinenrz.nl
A
Ramirez wrote:
Anonymous wrote:Ik heb een vraagje voor jullie, ik heb eens lang geleden een site gezien waar je heel goedkoop auto's kan komen die gedumpt zijn door bedrijven enzo.... Iemand enig idee welke site dit is?/(of een andere goede goedkope auto site)
http://www.bva-auctions.com
http://www.domeinenrz.nl
:thumbsup:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Iemand die nog een goede site weet waar ik Californication Seizoen 1 vandaan kan halen? Op Nieuwsgroepen sites staan er wel een paar maar zijn bijna allemaal incompleet :(
J
stefan_helmond wrote:Heeft iemand hier een goede gratis beroepskeuzetest?
Daar heb je niks aan, als ik die op school altijd moest invullen kwam er telkens wat anders uit :lol:
Hardtraxxer
107 posts member since 2012
last seen Nov 2016
Steffnov wrote:
KSwoosh wrote:
Steffnov wrote:Ook maar eens een vraagje. Een tijdje terug heb ik per ongeluk een of andere setting op mijn laptop met een sneltoets geactiveerd. Iets van gamma-correctie nogwat. Sindsdien start mijn laptop altijd op met een haast sepia achtig scherm. Als ik dan in het configuratiescherm het beeldscherm kalibreer is er niks aan de hand, maar bij de volgende opstartbeurt is het net zo hard weer terug. Iemand die hier een definitieve oplossing voor heeft?
mss wel handig als je aangeeft welke laptop je hebt?
Asus N-serie

bij mij is het de 'fn knop' (met dat blauwe) en dan de c, staat zo'n blauw pictogrammetje onder van een beeldscherm met een s er in. (als dat is wat je bedoelt)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 minutes ago
spookie wrote:bij mij is het de 'fn knop' (met dat blauwe) en dan de c, staat zo'n blauw pictogrammetje onder van een beeldscherm met een s er in. (als dat is wat je bedoelt)
Danku, dat was het inderdaad, al had ik al dezelfde oplossing gevonden. Maar thanks anways ;)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Ik ben op zoek naar nieuwe koptelefoon, nu zoek ik eentje wie ik gewoon normaal naar school/werk in de trein op kan zetten. En nee, geen beats. Prijsklasse +-€50
J
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Ik ben op zoek naar nieuwe koptelefoon, nu zoek ik eentje wie ik gewoon normaal naar school/werk in de trein op kan zetten. En nee, geen beats. Prijsklasse +-€50
S
Check bax shop.nl / hoofdtelefoons / je gewenste prijsklasse
J
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Zo ver was ik ook al wel, het gaat mij meer om het feit of mensen tips hadden over welke te nemen. Toch bedankt :thumbup:
En staat Strobe in je sig voor Deadmau5 - Strobe? ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Sennheisers zijn altijd goed Jurriën ^^
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Is er een forum a la hardtraxx waar het voornamelijk draait om house?
S
Jurheinen wrote:Zo ver was ik ook al wel, het gaat mij meer om het feit of mensen tips hadden over welke te nemen. Toch bedankt :thumbup:
Als ik iets zoek ga ik gewoon af op de reviews bij Bax ;)
En ja staat voor Deadmau5 - Strobe een van de lekkerste spacenummers in mijn ogen :love: .
En zo'n houseforum zoek ik ook, livingelectro daar vindt je wel gewoon alle nummers, maar een echt forum als hier heb ik ook nog niet gevonden...
J
teupie wrote:Is er een forum a la hardtraxx waar het voornamelijk draait om house?
Die zoek ik ook al een tijdje een xd
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Jurheinen wrote:Zo ver was ik ook al wel, het gaat mij meer om het feit of mensen tips hadden over welke te nemen. Toch bedankt :thumbup:
http://www.bol.com/nl/p/sennheiser-hd20 ... 010915762/

Ik heb deze, wat mij betreft een zeer goede koptelefoon, zeker voor die prijs :)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hoe heet dat gratis racespel ook weer met die racewagens waar je online wedstrijden kan racen en alles en je kunt je eigen banen bouwen enzo, vroeger heeeel vaak gedaan maar nu ben ik de naam kwijt :/

Edit: Trackmania bedoelde ik, thanks Forbidden Phobia :worship:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Trackmania?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ja ? :P
E
Iemand die Spoontech full label heeft? :cry:

ik kan op een cdj 1000 geen usb gebruiken. en TC had ik toch al. alleen nu Spoontech nog :P
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Fuzzylogic wrote:Ja ? :P
Nee je had je bericht ge-edit nét voordat ik op verzenden drukte volgensmij :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Socializerz wrote:Heb ik ook nog op me PC staan, best wel lagge :D
true, brak zondagje is het ideaal :P
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Heb een foto/plaatje van de achterkant van het album Crypsis - Cryptology nodig kan iemand mij hier aan helpen? Ben zelf niet in het bezit en kan het niet online vinden.. :( Thanks!
B
Kaasboer wrote:Heb een foto/plaatje van de achterkant van het album Crypsis - Cryptology nodig kan iemand mij hier aan helpen? Ben zelf niet in het bezit en kan het niet online vinden.. :( Thanks!
Image
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
:worship:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Hoe heet dit nummer?
View on YouTube