Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Waar stopt het heelal?
Waarom zijn bananen krom?

Het heelal is oneindig.
Anders passen ze niet in hun vel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:09 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben een maand geleden in Nijmegen een eenrichtingsweg in gereden, nu een maand later krijg ik doodleuk een bekeuring thuis, terwijl ze me niet ter plekke staande hebben gehouden en daar ook helemaal geen flitspaal staat. Mag dit wel, zomaar een kenteken opschrijven en zonder enig bewijs een bekeuring uitschrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Ik ben een maand geleden in Nijmegen een eenrichtingsweg in gereden, nu een maand later krijg ik doodleuk een bekeuring thuis, terwijl ze me niet ter plekke staande hebben gehouden en daar ook helemaal geen flitspaal staat. Mag dit wel, zomaar een kenteken opschrijven en zonder enig bewijs een bekeuring uitschrijven?

Ik zal gewoon even bellen. Kan nooit geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk mag dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:19 
 
Hardtraxx Elite

Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:22 
 

Karma is een vrouw, een bitch, die achter de computer zit en geheel vrijwillig voor PF reactie en karakter van een persoon beoordeelt.
Mij doet t karma niks omdat ik het niet interessant vind.

amen op 2 januari 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.

Komt omdat ik elke reactie van jou zit te minnen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:35 
 

Onthafloorx schreef:
Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.

ik snap er ook geen zak van xd
ik heb iig -50% karma ontwikkeling xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:39 
 

Rampestamper schreef:
Onthafloorx schreef:
Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.

Komt omdat ik elke reactie van jou zit te minnen. :x

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
komt omdat karma slecht is en niet goed, dus karma in de - is juist goed snappie

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 20:54 
 

Cruelty schreef:
snappie

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heet zo'n afbeelding ook alweer die sommige in hun onderschrift hebben. Bijvoorbeeld: "Josh and Wesz fan".
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 22:21 
 

stefan_helmond schreef:
Hoe heet zo'n afbeelding ook alweer die sommige in hun onderschrift hebben. Bijvoorbeeld: "Josh and Wesz fan".

userbar ;)

algemeen/hardstyle-userbars-t6139.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 23:46 
 

En-er-gy schreef:
Cruelty schreef:
snappie



Hahaha, old-skoel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 13:20 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
komt omdat karma slecht is en niet goed, dus karma in de - is juist goed snappie


Haha is niet zo joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar eens een vraagje. Een tijdje terug heb ik per ongeluk een of andere setting op mijn laptop met een sneltoets geactiveerd. Iets van gamma-correctie nogwat. Sindsdien start mijn laptop altijd op met een haast sepia achtig scherm. Als ik dan in het configuratiescherm het beeldscherm kalibreer is er niks aan de hand, maar bij de volgende opstartbeurt is het net zo hard weer terug. Iemand die hier een definitieve oplossing voor heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet er iemand waar ik studiofoam kan kopen-> afmetingen 100x100 (cm) of iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:41 
 

Steffnov schreef:
Ook maar eens een vraagje. Een tijdje terug heb ik per ongeluk een of andere setting op mijn laptop met een sneltoets geactiveerd. Iets van gamma-correctie nogwat. Sindsdien start mijn laptop altijd op met een haast sepia achtig scherm. Als ik dan in het configuratiescherm het beeldscherm kalibreer is er niks aan de hand, maar bij de volgende opstartbeurt is het net zo hard weer terug. Iemand die hier een definitieve oplossing voor heeft?

mss wel handig als je aangeeft welke laptop je hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand hier een goede gratis beroepskeuzetest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
Ook maar eens een vraagje. Een tijdje terug heb ik per ongeluk een of andere setting op mijn laptop met een sneltoets geactiveerd. Iets van gamma-correctie nogwat. Sindsdien start mijn laptop altijd op met een haast sepia achtig scherm. Als ik dan in het configuratiescherm het beeldscherm kalibreer is er niks aan de hand, maar bij de volgende opstartbeurt is het net zo hard weer terug. Iemand die hier een definitieve oplossing voor heeft?

mss wel handig als je aangeeft welke laptop je hebt?

Asus N-serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
stefan_helmond schreef:
Hoe heet zo'n afbeelding ook alweer die sommige in hun onderschrift hebben. Bijvoorbeeld: "Josh and Wesz fan".

userbar ;)

algemeen/hardstyle-userbars-t6139.html

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Weet er iemand waar ik studiofoam kan kopen-> afmetingen 100x100 (cm) of iets minder.


4x http://www.bax-shop.nl/absorbers/auralex-studiofoam-wedgies-paneel-5.08-cm-minisize-grijs/product-details.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een vraagje voor jullie, ik heb eens lang geleden een site gezien waar je heel goedkoop auto's kan komen die gedumpt zijn door bedrijven enzo.... Iemand enig idee welke site dit is?/(of een andere goede goedkope auto site)
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic