Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Rampestamper wrote:Waar stopt het heelal?
Waarom zijn bananen krom?
Het heelal is oneindig.
Anders passen ze niet in hun vel.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ik ben een maand geleden in Nijmegen een eenrichtingsweg in gereden, nu een maand later krijg ik doodleuk een bekeuring thuis, terwijl ze me niet ter plekke staande hebben gehouden en daar ook helemaal geen flitspaal staat. Mag dit wel, zomaar een kenteken opschrijven en zonder enig bewijs een bekeuring uitschrijven?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Ritsurt wrote:Ik ben een maand geleden in Nijmegen een eenrichtingsweg in gereden, nu een maand later krijg ik doodleuk een bekeuring thuis, terwijl ze me niet ter plekke staande hebben gehouden en daar ook helemaal geen flitspaal staat. Mag dit wel, zomaar een kenteken opschrijven en zonder enig bewijs een bekeuring uitschrijven?
Ik zal gewoon even bellen. Kan nooit geen kwaad.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Natuurlijk mag dat.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.
E
Karma is een vrouw, een bitch, die achter de computer zit en geheel vrijwillig voor PF reactie en karakter van een persoon beoordeelt.
Mij doet t karma niks omdat ik het niet interessant vind.

amen op 2 januari 2013
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
:huh:
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Onthafloorx wrote:Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.
Komt omdat ik elke reactie van jou zit te minnen. :x
G
Onthafloorx wrote:Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.
ik snap er ook geen zak van xd
ik heb iig -50% karma ontwikkeling xd
E
Rampestamper wrote:
Komt omdat ik elke reactie van jou zit te minnen. :x
:worship:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Cruelty wrote:komt omdat karma slecht is en niet goed, dus karma in de - is juist goed snappie
Nee.
E
Cruelty wrote:snappie
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Hoe heet zo'n afbeelding ook alweer die sommige in hun onderschrift hebben. Bijvoorbeeld: "Josh and Wesz fan".
G
stefan_helmond wrote:Hoe heet zo'n afbeelding ook alweer die sommige in hun onderschrift hebben. Bijvoorbeeld: "Josh and Wesz fan".
userbar ;)

Hardstyle userbars
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
nvm
Last edited by chicken on 03 Jan 2013 11:44, edited 1 time in total.
J
En-er-gy wrote:
Cruelty wrote:snappie
View on YouTube
Hahaha, old-skoel :worship:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Cruelty wrote:komt omdat karma slecht is en niet goed, dus karma in de - is juist goed snappie
Haha is niet zo joh :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Ook maar eens een vraagje. Een tijdje terug heb ik per ongeluk een of andere setting op mijn laptop met een sneltoets geactiveerd. Iets van gamma-correctie nogwat. Sindsdien start mijn laptop altijd op met een haast sepia achtig scherm. Als ik dan in het configuratiescherm het beeldscherm kalibreer is er niks aan de hand, maar bij de volgende opstartbeurt is het net zo hard weer terug. Iemand die hier een definitieve oplossing voor heeft?
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Weet er iemand waar ik studiofoam kan kopen-> afmetingen 100x100 (cm) of iets minder.
G
Steffnov wrote:Ook maar eens een vraagje. Een tijdje terug heb ik per ongeluk een of andere setting op mijn laptop met een sneltoets geactiveerd. Iets van gamma-correctie nogwat. Sindsdien start mijn laptop altijd op met een haast sepia achtig scherm. Als ik dan in het configuratiescherm het beeldscherm kalibreer is er niks aan de hand, maar bij de volgende opstartbeurt is het net zo hard weer terug. Iemand die hier een definitieve oplossing voor heeft?
mss wel handig als je aangeeft welke laptop je hebt?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Heeft iemand hier een goede gratis beroepskeuzetest?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
KSwoosh wrote:
Steffnov wrote:Ook maar eens een vraagje. Een tijdje terug heb ik per ongeluk een of andere setting op mijn laptop met een sneltoets geactiveerd. Iets van gamma-correctie nogwat. Sindsdien start mijn laptop altijd op met een haast sepia achtig scherm. Als ik dan in het configuratiescherm het beeldscherm kalibreer is er niks aan de hand, maar bij de volgende opstartbeurt is het net zo hard weer terug. Iemand die hier een definitieve oplossing voor heeft?
mss wel handig als je aangeeft welke laptop je hebt?
Asus N-serie
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
KSwoosh wrote:
stefan_helmond wrote:Hoe heet zo'n afbeelding ook alweer die sommige in hun onderschrift hebben. Bijvoorbeeld: "Josh and Wesz fan".
userbar ;)

Hardstyle userbars
Thanks!
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Vincent_ wrote:Weet er iemand waar ik studiofoam kan kopen-> afmetingen 100x100 (cm) of iets minder.
4x http://www.bax-shop.nl/absorbers/aurale ... tails.html
A
Ik heb een vraagje voor jullie, ik heb eens lang geleden een site gezien waar je heel goedkoop auto's kan komen die gedumpt zijn door bedrijven enzo.... Iemand enig idee welke site dit is?/(of een andere goede goedkope auto site)