Het heelal is oneindig.wrote:Waar stopt het heelal?
Waarom zijn bananen krom?
Anders passen ze niet in hun vel.
Het heelal is oneindig.wrote:Waar stopt het heelal?
Waarom zijn bananen krom?
Ik zal gewoon even bellen. Kan nooit geen kwaad.wrote:Ik ben een maand geleden in Nijmegen een eenrichtingsweg in gereden, nu een maand later krijg ik doodleuk een bekeuring thuis, terwijl ze me niet ter plekke staande hebben gehouden en daar ook helemaal geen flitspaal staat. Mag dit wel, zomaar een kenteken opschrijven en zonder enig bewijs een bekeuring uitschrijven?
Komt omdat ik elke reactie van jou zit te minnen.wrote:Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.
ik snap er ook geen zak vanwrote:Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.
wrote:Komt omdat ik elke reactie van jou zit te minnen.wrote:Wat is toch dat Karma in procenten op Partyflock, ik heb +1 bij een reactie, maar m'n karma gaat omlaag. Niet dat het me verder iets doet, maar ben benieuwd op wat ze het dus baseren.
Nee.wrote:komt omdat karma slecht is en niet goed, dus karma in de - is juist goed snappie
View on YouTubewrote:snappie
userbarwrote:Hoe heet zo'n afbeelding ook alweer die sommige in hun onderschrift hebben. Bijvoorbeeld: "Josh and Wesz fan".
Hahaha, old-skoelwrote:View on YouTubewrote:snappie
Haha is niet zo johwrote:komt omdat karma slecht is en niet goed, dus karma in de - is juist goed snappie
mss wel handig als je aangeeft welke laptop je hebt?wrote:Ook maar eens een vraagje. Een tijdje terug heb ik per ongeluk een of andere setting op mijn laptop met een sneltoets geactiveerd. Iets van gamma-correctie nogwat. Sindsdien start mijn laptop altijd op met een haast sepia achtig scherm. Als ik dan in het configuratiescherm het beeldscherm kalibreer is er niks aan de hand, maar bij de volgende opstartbeurt is het net zo hard weer terug. Iemand die hier een definitieve oplossing voor heeft?
Asus N-seriewrote:mss wel handig als je aangeeft welke laptop je hebt?wrote:Ook maar eens een vraagje. Een tijdje terug heb ik per ongeluk een of andere setting op mijn laptop met een sneltoets geactiveerd. Iets van gamma-correctie nogwat. Sindsdien start mijn laptop altijd op met een haast sepia achtig scherm. Als ik dan in het configuratiescherm het beeldscherm kalibreer is er niks aan de hand, maar bij de volgende opstartbeurt is het net zo hard weer terug. Iemand die hier een definitieve oplossing voor heeft?
Thanks!wrote:userbarwrote:Hoe heet zo'n afbeelding ook alweer die sommige in hun onderschrift hebben. Bijvoorbeeld: "Josh and Wesz fan".
Hardstyle userbars
4x http://www.bax-shop.nl/absorbers/aurale ... tails.htmlwrote:Weet er iemand waar ik studiofoam kan kopen-> afmetingen 100x100 (cm) of iets minder.