Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Ik sta bij iemand ingelogd op twitter op zijn iphone, ik heb al paar keer gevraagd als diegene wil uitloggen maar dat wil die niet. Kan ik hier iets tegen doen? Vanuit mijn computer uitloggen bijvoorbeeld? Wachtwoord veranderen heeft geen zin, heb ik al geprobeerd.
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
stefan_helmond wrote:Ik sta bij iemand ingelogd op twitter op zijn iphone, ik heb al paar keer gevraagd als diegene wil uitloggen maar dat wil die niet. Kan ik hier iets tegen doen? Vanuit mijn computer uitloggen bijvoorbeeld? Wachtwoord veranderen heeft geen zin, heb ik al geprobeerd.
Twitter verwijderen, of ben je een mocro?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
stefan_helmond wrote:Ik sta bij iemand ingelogd op twitter op zijn iphone, ik heb al paar keer gevraagd als diegene wil uitloggen maar dat wil die niet. Kan ik hier iets tegen doen? Vanuit mijn computer uitloggen bijvoorbeeld? Wachtwoord veranderen heeft geen zin, heb ik al geprobeerd.
Die gast in elkaar slaan.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Wat is nou een goed/simpel en gratis brandprogramma om volledige films (en daarmee bedoel ik dan films met zo'n heel menu erbij en ondertiteling opties e.d.) te kunnen branden. En het liefst zo simpel mogelijk. En ook een brandprogramma voor de gewone DVDrips, of kan hiervoor dan hetzelfde gebruikt worden?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Wesz91 wrote:Wat is nou een goed/simpel en gratis brandprogramma om volledige films (en daarmee bedoel ik dan films met zo'n heel menu erbij en ondertiteling opties e.d.) te kunnen branden. En het liefst zo simpel mogelijk. En ook een brandprogramma voor de gewone DVDrips, of kan hiervoor dan hetzelfde gebruikt worden?
Ik gebruik ConvertXtodvd.
E
ISO maken en branden?
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Mr Lellebel wrote:
Wesz91 wrote:Wat is nou een goed/simpel en gratis brandprogramma om volledige films (en daarmee bedoel ik dan films met zo'n heel menu erbij en ondertiteling opties e.d.) te kunnen branden. En het liefst zo simpel mogelijk. En ook een brandprogramma voor de gewone DVDrips, of kan hiervoor dan hetzelfde gebruikt worden?
Ik gebruik ConvertXtodvd.
Thanks, ga ik even uitproberen.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Windows DVD Maker
E
We hebben redelijk internet hier, via kabel geen problemen maar via draadloos stoppen filmpjes steeds en moeten bufferen en shit. Internet is snel genoeg, dus ligt het aan de router?
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Entourage wrote:We hebben redelijk internet hier, via kabel geen problemen maar via draadloos stoppen filmpjes steeds en moeten bufferen en shit. Internet is snel genoeg, dus ligt het aan de router?
Misschien heb je een verouderde router? Bij mijn laptop klapte internet om de haven klap eruit en niet veel later gewoon weer normaal, alleen bij draadloos (router was dan ook al 6 jaar oud ofzo). Nieuwe router gekocht en geen problemen meer.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
hoe verander je je lettertype grootte in het menu dat je krijgt als je op je rechtermuisknop klikt?

gister iets gedaan waarschijnlijk waardoor me lettertype ineens op standje voor blinden staat zo lijkt t

iemand enig id??

kheb windows 7
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
AniThing wrote:hoe verander je je lettertype grootte in het menu dat je krijgt als je op je rechtermuisknop klikt?

gister iets gedaan waarschijnlijk waardoor me lettertype ineens op standje voor blinden staat zo lijkt t

iemand enig id??

kheb windows 7
Sinds de nieuwste update van Windows zit er schrijfstijlherkenning-software in Windows ingebouwd. Als je veel spelfouten maakt denkt Windows dat je een mongooltje bent en zet hij automatisch de lettertypes groter. Want dat hebben mongooltjes nodig.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
TechnoboyYNWA wrote:
AniThing wrote:hoe verander je je lettertype grootte in het menu dat je krijgt als je op je rechtermuisknop klikt?

iemand enig id??

kheb windows 7
Sinds de nieuwste update van Windows zit er schrijfstijlherkenning-software in Windows ingebouwd. Als je veel spelfouten maakt denkt Windows dat je een mongooltje bent en zet hij automatisch de lettertypes groter. Want dat hebben mongooltjes nodig.
Hahahahahahaha :lol:
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
:lol: :lol: :lol:
S
:worship: xd
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
:corn:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
TechnoboyYNWA wrote:

iemand enig id??

kheb windows 7

stoer jongetje
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
:corn:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Kaasboer wrote::corn:
:corn: :corn:

HA!
E
:corn: :corn: :corn:
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
AniThing wrote:
TechnoboyYNWA wrote:

iemand enig id??

kheb windows 7

stoer jongetje
Stoer jongetje.
*hoofdletter
*interpunctie

Als je wilt dat het lettertype weer op een normale grootte komt moet je in het vervolg beter op dit soort dingen gaan letten meneer.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
:sleep:
E
Liefde :loving:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
xd xd
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
chrome werkt niet mee, geeft als error : Fout 138 (net::ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED): Geen toegang tot het netwerk.

Iemand een idee hoe op te lossen?