Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta bij iemand ingelogd op twitter op zijn iphone, ik heb al paar keer gevraagd als diegene wil uitloggen maar dat wil die niet. Kan ik hier iets tegen doen? Vanuit mijn computer uitloggen bijvoorbeeld? Wachtwoord veranderen heeft geen zin, heb ik al geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 01:03 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Ik sta bij iemand ingelogd op twitter op zijn iphone, ik heb al paar keer gevraagd als diegene wil uitloggen maar dat wil die niet. Kan ik hier iets tegen doen? Vanuit mijn computer uitloggen bijvoorbeeld? Wachtwoord veranderen heeft geen zin, heb ik al geprobeerd.

Twitter verwijderen, of ben je een mocro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 01:37 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Ik sta bij iemand ingelogd op twitter op zijn iphone, ik heb al paar keer gevraagd als diegene wil uitloggen maar dat wil die niet. Kan ik hier iets tegen doen? Vanuit mijn computer uitloggen bijvoorbeeld? Wachtwoord veranderen heeft geen zin, heb ik al geprobeerd.

Die gast in elkaar slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is nou een goed/simpel en gratis brandprogramma om volledige films (en daarmee bedoel ik dan films met zo'n heel menu erbij en ondertiteling opties e.d.) te kunnen branden. En het liefst zo simpel mogelijk. En ook een brandprogramma voor de gewone DVDrips, of kan hiervoor dan hetzelfde gebruikt worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Wat is nou een goed/simpel en gratis brandprogramma om volledige films (en daarmee bedoel ik dan films met zo'n heel menu erbij en ondertiteling opties e.d.) te kunnen branden. En het liefst zo simpel mogelijk. En ook een brandprogramma voor de gewone DVDrips, of kan hiervoor dan hetzelfde gebruikt worden?

Ik gebruik ConvertXtodvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:56 
 

ISO maken en branden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wesz91 schreef:
Wat is nou een goed/simpel en gratis brandprogramma om volledige films (en daarmee bedoel ik dan films met zo'n heel menu erbij en ondertiteling opties e.d.) te kunnen branden. En het liefst zo simpel mogelijk. En ook een brandprogramma voor de gewone DVDrips, of kan hiervoor dan hetzelfde gebruikt worden?

Ik gebruik ConvertXtodvd.

Thanks, ga ik even uitproberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Windows DVD Maker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:19 
 

We hebben redelijk internet hier, via kabel geen problemen maar via draadloos stoppen filmpjes steeds en moeten bufferen en shit. Internet is snel genoeg, dus ligt het aan de router?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
We hebben redelijk internet hier, via kabel geen problemen maar via draadloos stoppen filmpjes steeds en moeten bufferen en shit. Internet is snel genoeg, dus ligt het aan de router?

Misschien heb je een verouderde router? Bij mijn laptop klapte internet om de haven klap eruit en niet veel later gewoon weer normaal, alleen bij draadloos (router was dan ook al 6 jaar oud ofzo). Nieuwe router gekocht en geen problemen meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe verander je je lettertype grootte in het menu dat je krijgt als je op je rechtermuisknop klikt?

gister iets gedaan waarschijnlijk waardoor me lettertype ineens op standje voor blinden staat zo lijkt t

iemand enig id??

kheb windows 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:17 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
hoe verander je je lettertype grootte in het menu dat je krijgt als je op je rechtermuisknop klikt?

gister iets gedaan waarschijnlijk waardoor me lettertype ineens op standje voor blinden staat zo lijkt t

iemand enig id??

kheb windows 7

Sinds de nieuwste update van Windows zit er schrijfstijlherkenning-software in Windows ingebouwd. Als je veel spelfouten maakt denkt Windows dat je een mongooltje bent en zet hij automatisch de lettertypes groter. Want dat hebben mongooltjes nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
AniThing schreef:
hoe verander je je lettertype grootte in het menu dat je krijgt als je op je rechtermuisknop klikt?

gister iets gedaan waarschijnlijk waardoor me lettertype ineens op standje voor blinden staat zo lijkt t

iemand enig id??

kheb windows 7

Sinds de nieuwste update van Windows zit er schrijfstijlherkenning-software in Windows ingebouwd. Als je veel spelfouten maakt denkt Windows dat je een mongooltje bent en zet hij automatisch de lettertypes groter. Want dat hebben mongooltjes nodig.

Hahahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:54 
 

:worship: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
AniThing schreef:
hoe verander je je lettertype grootte in het menu dat je krijgt als je op je rechtermuisknop klikt?

gister iets gedaan waarschijnlijk waardoor me lettertype ineens op standje voor blinden staat zo lijkt t

iemand enig id??

kheb windows 7

Sinds de nieuwste update van Windows zit er schrijfstijlherkenning-software in Windows ingebouwd. Als je veel spelfouten maakt denkt Windows dat je een mongooltje bent en zet hij automatisch de lettertypes groter. Want dat hebben mongooltjes nodig.



stoer jongetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:23 
 
Hardtraxxer

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasboer schreef:
:corn:

:corn: :corn:






HA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:27 
 

:corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:59 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
AniThing schreef:
hoe verander je je lettertype grootte in het menu dat je krijgt als je op je rechtermuisknop klikt?

gister iets gedaan waarschijnlijk waardoor me lettertype ineens op standje voor blinden staat zo lijkt t

iemand enig id??

kheb windows 7

Sinds de nieuwste update van Windows zit er schrijfstijlherkenning-software in Windows ingebouwd. Als je veel spelfouten maakt denkt Windows dat je een mongooltje bent en zet hij automatisch de lettertypes groter. Want dat hebben mongooltjes nodig.



stoer jongetje

Stoer jongetje.
*hoofdletter
*interpunctie

Als je wilt dat het lettertype weer op een normale grootte komt moet je in het vervolg beter op dit soort dingen gaan letten meneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:30 
 

Liefde :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chrome werkt niet mee, geeft als error : Fout 138 (net::ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED): Geen toegang tot het netwerk.

Iemand een idee hoe op te lossen?
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic