Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 01:23 

Hardtraxx Veteran

Maakt niet veel uit, zolang je maar geen vinyl rips draait. Dat hoor je echt wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:33 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Sowieso draaien DJs toch altijd met WAV bestanden? Heeft dat niet te maken met het (bij compressie naar mp3) wegvallen van lage frequenties ofzo?

Dit is lang niet altijd zo. Er zijn wel DJ's die altijd Wav's gebruiken tuurlijk. Maar lang niet iedereen, en dit is ook helemaal niet nodig. Zelfs downloadsites (voor geld) geven ook aan: 192 is voor thuisgebruik, 320 is voor live-DJ gebruik en WAV is voor studiogebruik.
Niet dat je WAV niet thuis mag gebruiken maar je snapt me wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

Ik niet wil je het uitleggen? Dus wie 320 thuis gebruikt kan een boete van Buma krijgen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:30 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Draidy schreef:

Ik niet wil je het uitleggen? Dus wie 320 thuis gebruikt kan een boete van Buma krijgen ofzo?

Omdat veel mensen met hun 30 euro kostend setje of Beats het verschil tussen 192 kbps en 320kbps toch niet merken. Op grote systemen in clubs en dome's merk je het verschil wel. En WAV in de studio omdat je dan eigenlijk niet inlevert op kwaliteit bij het compressen, en je geluid dus zo eerlijk mogelijk blijft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

Oke dus die boete is een fabeltje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:38 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:

Nee, zodra je WAV particulier gaat gebruiken kun je binnen 2 weken een deurwaarder van BUMA STEMRA verwachten. Tenzij je studio monitoren bezit, dan mag het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Dakpan schreef:
Draidy schreef:

Omdat veel mensen met hun 30 euro kostend setje of Beats het verschil tussen 192 kbps en 320kbps toch niet merken. Op grote systemen in clubs en dome's merk je het verschil wel. En WAV in de studio omdat je dan eigenlijk niet inlevert op kwaliteit bij het compressen, en je geluid dus zo eerlijk mogelijk blijft :)

Zeg dat maar tegen headhunterz en coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Dakpan schreef:

Nee, zodra je WAV particulier gaat gebruiken kun je binnen 2 weken een deurwaarder van BUMA STEMRA verwachten. Tenzij je studio monitoren bezit, dan mag het.

Hmm, ik ben dus niet compleet in het ootje genomen door degene die me dit vertelde. Zal dan moeten oppassen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:44 

Is T-Mobile slecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:50 

Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Is T-Mobile slecht?

Heel slecht.'

Nu serieus, waar ik woon is het gewoon goed alleen in groesbeek maakt tie soms geen contact omdat het via Duitsland gaat. In de bossen kan ik dus soms niet bellen. Voor overig Nederland is het volgens mij gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:00 

Entourage schreef:
Is T-Mobile slecht?

op feesten hebben ze meestal slecht bereik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

T-Mobile is de grootste pleuris provider out there.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:01 

Hardtraxx Addict

Entourage schreef:
Is T-Mobile slecht?

Nee, ik heb bijna overal 3g dekking :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:03 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

mm...
T-Mobile was eerst een van de slechste. Laatste jaren zijn ze erg gegroeid.
Ik vind dat Vodafone achteruitgang heeft geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Dakpan schreef:

mm...
T-Mobile was eerst een van de slechste. Laatste jaren zijn ze erg gegroeid.

Merk er niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:37 

Wat is er precies zo slecht aan T-Mobile?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 20:18 

Hardtraxx Addict

Wat voor waterflesje hebben ze in de HMH? Sourcy of Chaudfontaine? (ivm dopje meenemen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:37 

Ritsurt schreef:
Wat voor waterflesje hebben ze in de HMH? Sourcy of Chaudfontaine? (ivm dopje meenemen)

sourcy
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:15 

Hardtraxx Addict

Ik wil graag Digitenne op mijn televisie maar heb nog een vraagje. Ik wil digitenne via een insteekkaart gaan gebruiken, nu is mijn televisie daar geschikt voor. Als ik op de website kijk staat er ''eerste ontvanger gratis'' betekent dit dat ik nu nog een extra kastje krijg? Of bedoelen ze met ''eerste ontvanger'' die insteekkaart? Wij hebben hier in huis UPC dus er staat hier geen KPN box, werkt die insteekkaart dan zonder een kastje oid?

Als ik namelijk helemaal naar onder scroll staat dit onderaan de pagina.. Ik weet nu dus niet of ik als er in huis nog geen digitenne is ik eerst nog zo'n kastje nodig heb of dat die insteekkaart alleen voldoende is.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:15 

Hardtraxx Addict

Ik wil graag Digitenne op mijn televisie maar heb nog een vraagje. Ik wil digitenne via een insteekkaart gaan gebruiken, nu is mijn televisie daar geschikt voor. Als ik op de website kijk staat er ''eerste ontvanger gratis'' betekent dit dat ik nu nog een extra kastje krijg? Of bedoelen ze met ''eerste ontvanger'' die insteekkaart? Wij hebben hier in huis UPC dus er staat hier geen KPN box, werkt die insteekkaart dan zonder een kastje oid?

Als ik namelijk helemaal naar onder scroll staat dit onderaan de pagina.. Ik weet nu dus niet of ik als er in huis nog geen digitenne is ik eerst nog zo'n kastje nodig heb of dat die insteekkaart alleen voldoende is.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:26 

Hardtraxx Veteran

Het is digitenne, dus je kijkt via de lucht niet via de gewone kabel. Maar als ik dat plaatje lees is het volgensmij een kastje waar een kabel uit komt en die stop je in je tv. Daarna stop je de insteekkaart in je TV. Jouw tv ziet het dus als gewone kabel uit de grond terwijl het eigenlijk een signaal is wat door dat kastje omgezet is vanuit de lucht.

Het enige verschil met de oude digitenne is dus dat je via je tv-afstandsbediening kan zappen ipv de gene bij het kastje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:34 

Hardtraxx Veteran

Hoe maak je zo'n filmpje zoals bij alle releases van labels?
Zoals in onderstaand filmpje bedoel ik dus. Geen echte filmpjes eigenlijk maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden :P Artwork?

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:42 

Kraak... Piep...

Motion Graphics.

Meestal een Combinatie van Adobe Illustrator en After Effects.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:45 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Het is digitenne, dus je kijkt via de lucht niet via de gewone kabel. Maar als ik dat plaatje lees is het volgensmij een kastje waar een kabel uit komt en die stop je in je tv. Daarna stop je de insteekkaart in je TV. Jouw tv ziet het dus als gewone kabel uit de grond terwijl het eigenlijk een signaal is wat door dat kastje omgezet is vanuit de lucht.

Het enige verschil met de oude digitenne is dus dat je via je tv-afstandsbediening kan zappen ipv de gene bij het kastje.

Ja oke. Maar ik denk zelf dus dat je bij je eerste aansluiting nog zo'n kastje nodig hebt en bij de 2e of 3e alleen nog die kaart nodig hebt
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic