Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
D-Nemacyst wrote:Motion Graphics.

Meestal een Combinatie van Adobe Illustrator en After Effects.
Thanks! Zal eens wat gaan proberen straks :)
G
D-Nemacyst wrote:Motion Graphics.

Meestal een Combinatie van Adobe Illustrator en After Effects.
In dit geval meer Photoshop en AE lijkt me.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Heb laatst iets gedownload met nieuwsgroepen. Was 16 mb. Hij geeft wel aan 16 mb gedownload te hebben maar de map waarin de download zou moeten staan is gewoon leeg?
M
PierrePruuk wrote:Heb laatst iets gedownload met nieuwsgroepen. Was 16 mb. Hij geeft wel aan 16 mb gedownload te hebben maar de map waarin de download zou moeten staan is gewoon leeg?
Lekker voor je.
G
PierrePruuk wrote:Heb laatst iets gedownload met nieuwsgroepen. Was 16 mb. Hij geeft wel aan 16 mb gedownload te hebben maar de map waarin de download zou moeten staan is gewoon leeg?
bij je instelleingen kijken waar ie het opslaat
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Hoi :) Ik vroeg me af of er iemand animo is om het spel Het grote : "Raad De Track Competitie" weer nieuw leven in te blazen? Vond dit een erg leuk spel, het is eerder georganiseerd Katamaran en D-Nemacyst. Lijkt me vet als dit spel weer opnieuw begint. Ik zou op zich wel willen helpen maar ik zou eigenlijk het liefst zelf meespelen.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
De finale in de editie van Katamaran is nooit gespeeld, dat was wel jammer.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
wootum wrote:De finale in de editie van Katamaran is nooit gespeeld, dat was wel jammer.
Ah oke ja dat is waar ook, zonde inderdaad.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Mr Lellebel wrote:Hoi :) Ik vroeg me af of er iemand animo is om het spel Het grote : "Raad De Track Competitie" weer nieuw leven in te blazen? Vond dit een erg leuk spel, het is eerder georganiseerd Katamaran en D-Nemacyst. Lijkt me vet als dit spel weer opnieuw begint. Ik zou op zich wel willen helpen maar ik zou eigenlijk het liefst zelf meespelen.
Wil best wel organisieren maar ga het niet alleen doen :P
Hardtraxx Crew
last seen 13 hours ago
Ik wil het opzich ook wel organiseren. Nu al een paar keer met een spel meegedaan, lijkt me wel leuk om het nu een keer van de andere kant te bekijken :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Henk-Jan wrote: Wil best wel organisieren maar ga het niet alleen doen :P
Nee gast jij moet meedoen... gegarandeerde winst.
Hardtraxx Crew
last seen 13 hours ago
Ik doe het wel, als ik straks terug ben van stage maak ik wel een opzet :)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
wootum wrote:Ik doe het wel, als ik straks terug ben van stage maak ik wel een opzet :)
Niceeee :D Super vet man. Op Loudness krijg je weer een smakkerd :yes:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Mr Lellebel wrote:
Henk-Jan wrote: Wil best wel organisieren maar ga het niet alleen doen :P
Nee gast jij moet meedoen... gegarandeerde winst.
:mad:
Nice Joris :D
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 days ago
wootum wrote:Ik doe het wel, als ik straks terug ben van stage maak ik wel een opzet :)
Chill, count me in! :D

Hoewel ik toch wel ergens onderaan bungel waarschijnlijk xd
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik doe ook mee.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
KSwoosh wrote:
bij je instelleingen kijken waar ie het opslaat
Die map is dus leeg
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Wat doet Me gusta hier nog?
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Hardtraxx leuk en vermakelijk houden
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
chicken wrote:Wat doet Me gusta hier nog?
neit doorvertellen maar hij neemt boiling point goes hardtraxx op dus je verdient kaulo moeny g als je je groot hout!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hoe zit het met de resoluties van telefoons, ik lees dat de Nexus 4 een resolutie heeft van 1280 × 768px en dat 48 px van de 768 px gebruikt worden voor de on screen knoppen. Zodat er een 720p resolutie overblijft. Maar hoezo heeft een telefoon over de korte zijde 1280 pixels en over de lange zijde maar 720? Dat betekent dat er in de breedte ongeveer 2x zoveel pixels zitten als in de lengte, of ben ik nu dom :huh:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Lyst wrote:Hoe zit het met de resoluties van telefoons, ik lees dat de Nexus 4 een resolutie heeft van 1280 × 768px en dat 48 px van de 768 px gebruikt worden voor de on screen knoppen. Zodat er een 720p resolutie overblijft. Maar hoezo heeft een telefoon over de korte zijde 1280 pixels en over de lange zijde maar 720? Dat betekent dat er in de breedte ongeveer 2x zoveel pixels zitten als in de lengte, of ben ik nu dom :huh:
Klopt, is gewoon HD resolutie (720p) net zoals 1920x1080 (1080p) ;)
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Je snapt mijn vraag niet. De knoppen zitten aan de onderkant van het scherm, dus als je 48 px gebruikt voor de knoppen betekent dat dat de 720 pixels over de lange kant van het scherm zitten en de 1280 over de korte kant.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Lyst wrote:Je snapt mijn vraag niet. De knoppen zitten aan de onderkant van het scherm, dus als je 48 px gebruikt voor de knoppen betekent dat dat de 720 pixels over de lange kant van het scherm zitten en de 1280 over de korte kant.
Hoe kan 720 de lange zijde zijn en 1280 de korte? xd Ik snap niet waar je dat vandaan haalt. Als je de foto's van die telefoon ziet snap je toch meteen hoe het zit?

1280x768 is gewoon een gangbare resolutie. Je krijgt dus 1232x768 met de knoppen erbij.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Hmm dat lijkt me ook niet logisch, 1232x768 is geen bruikbare resolutie. Ik denk dat ze gewoon her en der de schermgrootte en resolutie door elkaar halen. Dat het geen 4.7" scherm is, maar iets minder door de buttons en dat de resolutie zonder de buttons dan gewoon 1280x768 is, dus 5:3 beeldverhouding.