Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:34 

Waar is ploegleider zeep gebleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:50 

Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Waar is ploegleider zeep gebleven

Die heeft zijn naam veranderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:53 

Hardtraxx Veteran

Op de een of andere manier heb ik op iedere internetpagina die ik open een link naar een 'actie' van CouponDropDown. Die link is gewoon een compleet willekeurig woord op een internetpagina en wordt als onderstreept weergeven. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen? Het is namelijk bloedirritant (Ik heb Google Chrome + Adblocker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:29 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Op de een of andere manier heb ik op iedere internetpagina die ik open een link naar een 'actie' van CouponDropDown. Die link is gewoon een compleet willekeurig woord op een internetpagina en wordt als onderstreept weergeven. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen? Het is namelijk bloedirritant (Ik heb Google Chrome + Adblocker)

Ik heb dat ook ;) Bloedirritant idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Zal wel spyware zijn op je computer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:

Dan moet je even bij de extensies kijken die je allemaal aan hebt bij Chrome. Het kan zijn dat er een tussen staan die jij er nooit zelf tussen hebt gezet. Die uitzetten moet het probleem oplossen, mijn ouders hadden laatstens hetzelfde probleem. Op internet zeggen veel dat je gewoon even je computer op malware moet checken, dit schijnt ook te helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 21:09 

Hardtraxx Beheerder

JVDM schreef:
Uberhout schreef:

Dan moet je even bij de extensies kijken die je allemaal aan hebt bij Chrome. Het kan zijn dat er een tussen staan die jij er nooit zelf tussen hebt gezet. Die uitzetten moet het probleem oplossen, mijn ouders hadden laatstens hetzelfde probleem. Op internet zeggen veel dat je gewoon even je computer op malware moet checken, dit schijnt ook te helpen.

IK had het ook, heb het verholpen door de extensie FacebookPhotoZoom te verwijderen. ik denk dat dit het probleem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:17 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
JVDM schreef:
Uberhout schreef:

IK had het ook, heb het verholpen door de extensie FacebookPhotoZoom te verwijderen. ik denk dat dit het probleem is.

Ik heb nu FBPhotozoom en FB Sweet IM uitgezet, heb er nu inderdaad geen last meer van. Thanks voor de hulp :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:17 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
JVDM schreef:
Uberhout schreef:

EDIT: Nu krijg ik ineens dubbelposts :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:46 

Uberhout schreef:
Ik heb nu FBPhotozoom en FB Sweet IM uitgezet, heb er nu inderdaad geen last meer van. Thanks voor de hulp :)

waarom installeren jullie al die crap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:25 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Uberhout schreef:

Haha echt he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Uberhout schreef:

FBPhotozoom is automatisch gegaan en FB Sweet IM heeft m'n zusje volgens mij geactiveerd, ik moet die bende eigenlijk ook niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

Lekker makkelijk he je zusje ze schuld geven als zij zich hier niet kan verdedigen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

Sowieso een computer delen met je zusje :lol: stel dan op zijn minst accounts in
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Sowieso een computer delen met je zusje :lol: stel dan op zijn minst accounts in

Is eigenlijk mijn computer, dus heb geen accounts of wachtwoord ingesteld. Misschien toch maar eens overwegen dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:30 

Hardtraxx Addict

Komt Alpha² uit Duitsland?

http://en.wikipedia.org/wiki/Wildstylez en dan 3e alinea, laatste zin: "where it was featured as a remix from German hardstyle artist Alpha2 (or: Alpha 2)".
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:44 

Hardtraxx Elite

Nijidik schreef:
Komt Alpha² uit Duitsland?

http://en.wikipedia.org/wiki/Wildstylez en dan 3e alinea, laatste zin: "where it was featured as a remix from German hardstyle artist Alpha2 (or: Alpha 2)".

Wikipedia geloven :nono:
Anco & Arjen Timmerman, anders was 't wel Zimmerman :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:04 

Hardtraxx Addict

Ja klopt, ik had al het vermoeden dat het klopte :P Vond het raar dat het er stond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

Hallo, als je een mix maakt met tracks die 320 kbps zijn en daartussen tracks die variëren van 200 tot 320 kbps, is dat dan goed hoorbaar op een goed en groot geluidssysteem? Zou dat erg storen of is het te doen? Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

Het is hoorbaar, maar ook nog wel te doen. Stel je pakt de 320 en een 200 versie die je na elkaar af speelt, dan hoor je duidelijk een verschil. Maar als je gewoon in je set een nummertje 200 kb/s draait is het niet zo dat mensen er last van hebben ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:10 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hier altijd heel veel last van, is ook meteen te horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Idd, is meestal wel te horen. Tracks die variëren van 200 tot 320kbps zijn meestal vinyl rips. Het verschil hoor je (bijna) altijd tussen een WEB versie van 320kbps en een vinyl rip.

Tracks op iTunes worden verkocht als 256kbps, dus dat is net geen 320, maar kan je wel gewoon gebruiken in je sets, omdat dit gewoon goede kwaliteit is :P

Edit: Op een groot geluidssysteem is dat zeer zeker te horen, niet aan te raden dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:34 

Hardtraxx Veteran

Nee, dat verschil hoor je echt amper Katamaran ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 01:01 

Hardtraxx Veteran

Sowieso draaien DJs toch altijd met WAV bestanden? Heeft dat niet te maken met het (bij compressie naar mp3) wegvallen van lage frequenties ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 01:18 

Hardtraxx Veteran

Ik zie dat de meningen nogal verdeeld zijn haha. Ik zorg gewoon dat ik de grens aan hou van boven de 256. Dat lijkt me prima. Er staat hoogst waarschijnlijk niet echt volk die daar veel op gaat letten. Maar het is altijd even fijn om er meer over te weten haha. Straks klinkt het echt nergens naar. Zou een flinke domper zijn. Maar dan moet ik sws zorgen dat een lage niet direct na een hoge kwaliteitsplaat inmix? Lijkt me dat ik gewoon langzaam van de ene kwaliteitsgrens naar de andere moet opbouwen. Anders wordt het contrast wel heel zuur. :P
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic