Waar is ploegleider zeep gebleven
Die heeft zijn naam veranderdEntourage wrote:Waar is ploegleider zeep gebleven
Die heeft zijn naam veranderdEntourage wrote:Waar is ploegleider zeep gebleven
Ik heb dat ookUberhout wrote:Op de een of andere manier heb ik op iedere internetpagina die ik open een link naar een 'actie' van CouponDropDown. Die link is gewoon een compleet willekeurig woord op een internetpagina en wordt als onderstreept weergeven. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen? Het is namelijk bloedirritant (Ik heb Google Chrome + Adblocker)
Dan moet je even bij de extensies kijken die je allemaal aan hebt bij Chrome. Het kan zijn dat er een tussen staan die jij er nooit zelf tussen hebt gezet. Die uitzetten moet het probleem oplossen, mijn ouders hadden laatstens hetzelfde probleem. Op internet zeggen veel dat je gewoon even je computer op malware moet checken, dit schijnt ook te helpen.Uberhout wrote:Op de een of andere manier heb ik op iedere internetpagina die ik open een link naar een 'actie' van CouponDropDown. Die link is gewoon een compleet willekeurig woord op een internetpagina en wordt als onderstreept weergeven. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen? Het is namelijk bloedirritant (Ik heb Google Chrome + Adblocker)
IK had het ook, heb het verholpen door de extensie FacebookPhotoZoom te verwijderen. ik denk dat dit het probleem is.JVDM wrote:Dan moet je even bij de extensies kijken die je allemaal aan hebt bij Chrome. Het kan zijn dat er een tussen staan die jij er nooit zelf tussen hebt gezet. Die uitzetten moet het probleem oplossen, mijn ouders hadden laatstens hetzelfde probleem. Op internet zeggen veel dat je gewoon even je computer op malware moet checken, dit schijnt ook te helpen.Uberhout wrote:Op de een of andere manier heb ik op iedere internetpagina die ik open een link naar een 'actie' van CouponDropDown. Die link is gewoon een compleet willekeurig woord op een internetpagina en wordt als onderstreept weergeven. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen? Het is namelijk bloedirritant (Ik heb Google Chrome + Adblocker)
Ik heb nu FBPhotozoom en FB Sweet IM uitgezet, heb er nu inderdaad geen last meer van. Thanks voor de hulpThe Venator wrote:IK had het ook, heb het verholpen door de extensie FacebookPhotoZoom te verwijderen. ik denk dat dit het probleem is.JVDM wrote:Dan moet je even bij de extensies kijken die je allemaal aan hebt bij Chrome. Het kan zijn dat er een tussen staan die jij er nooit zelf tussen hebt gezet. Die uitzetten moet het probleem oplossen, mijn ouders hadden laatstens hetzelfde probleem. Op internet zeggen veel dat je gewoon even je computer op malware moet checken, dit schijnt ook te helpen.Uberhout wrote:Op de een of andere manier heb ik op iedere internetpagina die ik open een link naar een 'actie' van CouponDropDown. Die link is gewoon een compleet willekeurig woord op een internetpagina en wordt als onderstreept weergeven. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen? Het is namelijk bloedirritant (Ik heb Google Chrome + Adblocker)
EDIT: Nu krijg ik ineens dubbelpostsThe Venator wrote:IK had het ook, heb het verholpen door de extensie FacebookPhotoZoom te verwijderen. ik denk dat dit het probleem is.JVDM wrote:Dan moet je even bij de extensies kijken die je allemaal aan hebt bij Chrome. Het kan zijn dat er een tussen staan die jij er nooit zelf tussen hebt gezet. Die uitzetten moet het probleem oplossen, mijn ouders hadden laatstens hetzelfde probleem. Op internet zeggen veel dat je gewoon even je computer op malware moet checken, dit schijnt ook te helpen.Uberhout wrote:Op de een of andere manier heb ik op iedere internetpagina die ik open een link naar een 'actie' van CouponDropDown. Die link is gewoon een compleet willekeurig woord op een internetpagina en wordt als onderstreept weergeven. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen? Het is namelijk bloedirritant (Ik heb Google Chrome + Adblocker)
waarom installeren jullie al die crapUberhout wrote:Ik heb nu FBPhotozoom en FB Sweet IM uitgezet, heb er nu inderdaad geen last meer van. Thanks voor de hulp
Haha echt heKSwoosh wrote:waarom installeren jullie al die crapUberhout wrote:Ik heb nu FBPhotozoom en FB Sweet IM uitgezet, heb er nu inderdaad geen last meer van. Thanks voor de hulp
FBPhotozoom is automatisch gegaan en FB Sweet IM heeft m'n zusje volgens mij geactiveerd, ik moet die bende eigenlijk ook niet..KSwoosh wrote:waarom installeren jullie al die crapUberhout wrote:Ik heb nu FBPhotozoom en FB Sweet IM uitgezet, heb er nu inderdaad geen last meer van. Thanks voor de hulp
Is eigenlijk mijn computer, dus heb geen accounts of wachtwoord ingesteld. Misschien toch maar eens overwegen danHoofdcoach wrote:Sowieso een computer delen met je zusjestel dan op zijn minst accounts in
Wikipedia gelovenNijidik wrote:Komt Alpha² uit Duitsland?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wildstylez en dan 3e alinea, laatste zin: "where it was featured as a remix from German hardstyle artist Alpha2 (or: Alpha 2)".