Wie de fuck is En-Er-Gy
Ik gok op Biscuit, maar heb het niet bijgehouden
u wint!Rawbin wrote:Wie de fuck is En-Er-GyIk gok op Biscuit, maar heb het niet bijgehouden
u wint!Rawbin wrote:Wie de fuck is En-Er-GyIk gok op Biscuit, maar heb het niet bijgehouden
Krat bierDaveytl wrote:Vrijdag geef ik mijn SWAG 21 () en ik heb bedacht dat de best geklede man en de best geklede vrouw een prijsje winnen.
Wat is een leuk/ betaalbaar prijsje dat ik voor vrijdag in huis kan hebben?
Gaat gebeuren. Heb al beloftes gehoord waar je kin van op de grond valtmrazura wrote:Een taart en 3 zoenen. Je kan er beter van maken de schaarst geklede mevrouw al zeg ik het zelf.
Voor de jongen kan dat misschien wel. Maar niet voor het meisjeSteffnov wrote:Krat bierDaveytl wrote:Vrijdag geef ik mijn SWAG 21 () en ik heb bedacht dat de best geklede man en de best geklede vrouw een prijsje winnen.
Aaltenmrazura wrote:Eerlijk davey waar is dit feestje?
Hmm ik heb de uitnodiging gemist denk ikDaveytl wrote:Vrijdag geef ik mijn SWAG 21 () en ik heb bedacht dat de best geklede man en de best geklede vrouw een prijsje winnen.
Zullen we doen met het selecte groepje HT'ers die er bij zijnCruelty wrote:HT meeting links voor dus.
Die zullen toch wel niet komen.Daveytl wrote:de best geklede vrouw
OEEEEEHHHHHEn-er-gy wrote:Die zullen toch wel niet komen.Daveytl wrote:de best geklede vrouw
Ik denk het ook niet maar het blijft hopen dat jij en Dennis wat vrouwen afwijzen zodat er ook wat op mijn feest kunnen komen.En-er-gy wrote:Die zullen toch wel niet komen.Daveytl wrote:de best geklede vrouw
Kan.En-er-gy wrote:met de best geklede vrouw kan ik bedoelen: Vrouw zonder kleren aan...
Henk-Jan wrote:OEEEEEHHHHHEn-er-gy wrote:Die zullen toch wel niet komen.Daveytl wrote:de best geklede vrouw

Dus dit is de uitnodiging?Daveytl wrote:Ik denk het ook niet maar het blijft hopen dat jij en Dennis wat vrouwen afwijzen zodat er ook wat op mijn feest kunnen komen.En-er-gy wrote:Die zullen toch wel niet komen.Daveytl wrote:de best geklede vrouw
Je bedoelt zeker kleine meisjes en dan meenemen naar je kelder he viespeuk.En-er-gy wrote:met de best geklede vrouw kan ik bedoelen: Vrouw zonder kleren aan...
jozef fritzel, hou je gemak. ga zepen of snuif van de wc....dawasiknie wrote:Je bedoelt zeker kleine meisjes en dan meenemen naar je kelder he viespeuk.En-er-gy wrote:met de best geklede vrouw kan ik bedoelen: Vrouw zonder kleren aan...