Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hallo mensjes van Hardtraxx..

Ik heb een hele serieuze vraag! Mijn boxen zijn sinds kort opgeblazen :cry: Nu moet ik helaas nieuwe kopen, maar heb echt geen idee :huh: Ik zat zelf te denken aan de 'Logitech Z906', maar die zijn nog al prijzig.. Dus misschien zijn er wel betere, voor veel minder geld :D

Dus mijn vraag: 'Wat voor boxen kan ik het best halen, budget is rond de €200,-?'
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
roberttt wrote:Hallo mensjes van Hardtraxx..

Ik heb een hele serieuze vraag! Mijn boxen zijn sinds kort opgeblazen :cry: Nu moet ik helaas nieuwe kopen, maar heb echt geen idee :huh: Ik zat zelf te denken aan de 'Logitech Z906', maar die zijn nog al prijzig.. Dus misschien zijn er wel betere, voor veel minder geld :D

Dus mijn vraag: 'Wat voor boxen kan ik het best halen, budget is rond de €200,-?'
dat is echt helemaal aan jezelf...aangezien iedereen boxen anders 'hoort'.

wat voor boxen had je?
anders zou ik kijken (als je er teminste tevreden over bent geweest) of er van het zelfde merk niet iets is wat in je prijsklasse valt.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hmmm, ja daar heb je wel gelijk in.. Ik had de 'LOGITECH X-530'. Geluid was op zich 'prima', maar daar bleef het ook wel bij..

En denk dat bij de nieuwere versie van deze boxen het geluid niet veel beter is.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Logitech Z623 is ook chill ^^
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Iemand hier die ooit deze uitlaat heeft gehad voor zijn scooter? :P

http://www.cityparts.nl/ixil-uitlaat-ix ... -2649.html

Wil namelijk weten of deze gewoon normaal geluid maakt, die ik nu heb maakt een takkie herrie :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Ik zat een beetje op wikipedia rond te kijken en toen kwam ik dit op de Qlimax pagina tegen:

2012 B-front From the dark Q-Dance Records

Er staat dat dat het anthem dit jaar word. Weet iemand hier iets van?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ben de frenchcore aan het verkennen gegaan, iemand nog leuke setjes of artiesten? :)
Ben nu al helemaal weg van Sirio vs D-Tox - Loudness War :love:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Basshunterzz wrote:Ik zat een beetje op wikipedia rond te kijken en toen kwam ik dit op de Qlimax pagina tegen:

Je weet dat je op Wikipedia zelf alles aan kan passen?
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Basshunterzz wrote:Ik zat een beetje op wikipedia rond te kijken en toen kwam ik dit op de Qlimax pagina tegen:

Iedereen kan een Wikipedia pagina aanpassen..

Ik zou gewoon nog even een maand wachten.. Dan maakt Q-Dance (tenminste zo was het vorige jaar) bekend wanneer Qlimax gaat plaatsvinden en misschien ook wel wie het anthem heeft gemaakt.

Maar goed, dat wil niet zeggen dat het wel erg vet zou zijn als het echt zo is! :D
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Fuzzylogic wrote:Ben de frenchcore aan het verkennen gegaan, iemand nog leuke setjes of artiesten? :)
Ik raad je het label noistorm en artiest komprex aan, dat zijn mijn favorieten. Moet je wel de frenchcore nummers van komprex eruit pikken want hij heeft ook speedcore.
S

Zo, even Donkey Rollers - Timemachine van gemaakt... Wat wil jij er van maken, feel free :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
2013 is ook al bekend.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dakpan wrote:2013 is ook al bekend.
Kon ook niet anders :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Spablauw wrote:

Zo, even Donkey Rollers - Timemachine van gemaakt... Wat wil jij er van maken, feel free :)
Er staat anders nog steeds B-Front. :)

Ik dacht ik vraag het gewoon even, misschien weet iemand wel meer
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Draidy wrote:
Fuzzylogic wrote:Ben de frenchcore aan het verkennen gegaan, iemand nog leuke setjes of artiesten? :)
Ik raad je het label noistorm en artiest komprex aan, dat zijn mijn favorieten. Moet je wel de frenchcore nummers van komprex eruit pikken want hij heeft ook speedcore.
S
Iemand ervaringen met de behringer ddm 4000? Wil er eerst wat over horen (ben ook opzoek werk aan het doen) voor ik hem koop.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Is showtek nou bezig met een album of niet?
Word alles in een keer uitgebracht? of worden het losse releases en dan later op een cd omdat hell yeah al is uitgebracht
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Spablauw wrote:Iemand ervaringen met de behringer ddm 4000? Wil er eerst wat over horen (ben ook opzoek werk aan het doen) voor ik hem koop.
Ik heb hem, ik kan het niet vergelijken met ander spul maar ik vind hem prima. Alleen de display is heel moeilijk leesbaar.

Ik had ook een vraagje: Is er hier iemand bekend met de omgeving Bloemendaal? Zo ja waar kun je het beste heen gaan om te stappen? Ik ga er zaterdag heen met een paar vrienden maar ik hoorde dat alles in Bloemendaal zelf al om 1 uur dicht gaat.
G
Wout1997 wrote:Is showtek nou bezig met een album of niet?
Word alles in een keer uitgebracht? of worden het losse releases en dan later op een cd omdat hell yeah al is uitgebracht
mss iets meer voor stel je vraag algemeen ;)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Cruelty wrote:
KSwoosh wrote:
mss iets meer voor stel je vraag algemeen ;)
Is niet Hardstyle/Hardcore/Hardtrance gerelateerd.
precies vandaar dat ik em hier plaats
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Volgens mij niet. Hell Yeah en How We Do zijn al los gereleased en ik neem aan dat dat ook met de rest gebeurd.
G
Cruelty wrote:Is niet Hardstyle/Hardcore/Hardtrance gerelateerd.
:lol: true.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Pommer wrote: Is er hier iemand bekend met de omgeving Bloemendaal? Zo ja waar kun je het beste heen gaan om te stappen? Ik ga er zaterdag heen met een paar vrienden maar ik hoorde dat alles in Bloemendaal zelf al om 1 uur dicht gaat.
Iemand? :P
We dachten zelf aan Haarlem of Amsterdam maar ik hoorde dat je in A'dam overal 21 moet zijn?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Ik zoek een goede koptelefoon voor het luisteren van muziek thuis. Zat al een beetje tussen de Sennheiser koptelefoons te kijken maar je hebt teveel keuze :P Mijn ouders en de buren worden een beetje gestoord van mijn muziek dus dit is wel een goede oplossing :P Iemand suggesties?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mr Lellebel wrote:Ik zoek een goede koptelefoon voor het luisteren van muziek thuis. Zat al een beetje tussen de Sennheiser koptelefoons te kijken maar je hebt teveel keuze :P Mijn ouders en de buren worden een beetje gestoord van mijn muziek dus dit is wel een goede oplossing :P Iemand suggesties?
Heb zelf HD-25, ben er erg tevreden over.