Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 265  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 aug 2012 12:08 

Donateur

Hallo mensjes van Hardtraxx..

Ik heb een hele serieuze vraag! Mijn boxen zijn sinds kort opgeblazen :cry: Nu moet ik helaas nieuwe kopen, maar heb echt geen idee :huh: Ik zat zelf te denken aan de 'Logitech Z906', maar die zijn nog al prijzig.. Dus misschien zijn er wel betere, voor veel minder geld :D

Dus mijn vraag: 'Wat voor boxen kan ik het best halen, budget is rond de €200,-?'
Bericht Geplaatst op 12 aug 2012 12:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hallo mensjes van Hardtraxx..

Ik heb een hele serieuze vraag! Mijn boxen zijn sinds kort opgeblazen :cry: Nu moet ik helaas nieuwe kopen, maar heb echt geen idee :huh: Ik zat zelf te denken aan de 'Logitech Z906', maar die zijn nog al prijzig.. Dus misschien zijn er wel betere, voor veel minder geld :D

Dus mijn vraag: 'Wat voor boxen kan ik het best halen, budget is rond de €200,-?'

dat is echt helemaal aan jezelf...aangezien iedereen boxen anders 'hoort'.

wat voor boxen had je?
anders zou ik kijken (als je er teminste tevreden over bent geweest) of er van het zelfde merk niet iets is wat in je prijsklasse valt.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2012 12:58 

Donateur

Hmmm, ja daar heb je wel gelijk in.. Ik had de 'LOGITECH X-530'. Geluid was op zich 'prima', maar daar bleef het ook wel bij..

En denk dat bij de nieuwere versie van deze boxen het geluid niet veel beter is.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Logitech Z623 is ook chill ^^
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:37 

Hardtraxx Addict

Iemand hier die ooit deze uitlaat heeft gehad voor zijn scooter? :P

http://www.cityparts.nl/ixil-uitlaat-ix ... -2649.html

Wil namelijk weten of deze gewoon normaal geluid maakt, die ik nu heb maakt een takkie herrie :P
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Ik zat een beetje op wikipedia rond te kijken en toen kwam ik dit op de Qlimax pagina tegen:

2012 B-front From the dark Q-Dance Records

Er staat dat dat het anthem dit jaar word. Weet iemand hier iets van?
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 23:23 

Hardtraxx Veteran

Ben de frenchcore aan het verkennen gegaan, iemand nog leuke setjes of artiesten? :)
Ben nu al helemaal weg van Sirio vs D-Tox - Loudness War :love:
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Ik zat een beetje op wikipedia rond te kijken en toen kwam ik dit op de Qlimax pagina tegen:

Je weet dat je op Wikipedia zelf alles aan kan passen?
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 23:41 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:

Iedereen kan een Wikipedia pagina aanpassen..

Ik zou gewoon nog even een maand wachten.. Dan maakt Q-Dance (tenminste zo was het vorige jaar) bekend wanneer Qlimax gaat plaatsvinden en misschien ook wel wie het anthem heeft gemaakt.

Maar goed, dat wil niet zeggen dat het wel erg vet zou zijn als het echt zo is! :D
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 05:34 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ben de frenchcore aan het verkennen gegaan, iemand nog leuke setjes of artiesten? :)

Ik raad je het label noistorm en artiest komprex aan, dat zijn mijn favorieten. Moet je wel de frenchcore nummers van komprex eruit pikken want hij heeft ook speedcore.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 10:26 

Basshunterzz schreef:

Zo, even Donkey Rollers - Timemachine van gemaakt... Wat wil jij er van maken, feel free :)
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 10:49 

Hardtraxx Veteran

2013 is ook al bekend.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 11:02 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
2013 is ook al bekend.

Kon ook niet anders :P
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Basshunterzz schreef:

Zo, even Donkey Rollers - Timemachine van gemaakt... Wat wil jij er van maken, feel free :)

Er staat anders nog steeds B-Front. :)

Ik dacht ik vraag het gewoon even, misschien weet iemand wel meer
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 15:39 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik raad je het label noistorm en artiest komprex aan, dat zijn mijn favorieten. Moet je wel de frenchcore nummers van komprex eruit pikken want hij heeft ook speedcore.

Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 00:23 

Iemand ervaringen met de behringer ddm 4000? Wil er eerst wat over horen (ben ook opzoek werk aan het doen) voor ik hem koop.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 14:20 

Hardtraxx Veteran

Is showtek nou bezig met een album of niet?
Word alles in een keer uitgebracht? of worden het losse releases en dan later op een cd omdat hell yeah al is uitgebracht
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 16:56 

Bierkoning

Spablauw schreef:
Iemand ervaringen met de behringer ddm 4000? Wil er eerst wat over horen (ben ook opzoek werk aan het doen) voor ik hem koop.

Ik heb hem, ik kan het niet vergelijken met ander spul maar ik vind hem prima. Alleen de display is heel moeilijk leesbaar.

Ik had ook een vraagje: Is er hier iemand bekend met de omgeving Bloemendaal? Zo ja waar kun je het beste heen gaan om te stappen? Ik ga er zaterdag heen met een paar vrienden maar ik hoorde dat alles in Bloemendaal zelf al om 1 uur dicht gaat.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 18:24 

Wout1997 schreef:
Word alles in een keer uitgebracht? of worden het losse releases en dan later op een cd omdat hell yeah al is uitgebracht

mss iets meer voor stel je vraag algemeen ;)
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 10:58 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
KSwoosh schreef:
Wout1997 schreef:

mss iets meer voor stel je vraag algemeen ;)

Is niet Hardstyle/Hardcore/Hardtrance gerelateerd.

precies vandaar dat ik em hier plaats
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 15:04 

Hardtraxxer

Wout1997 schreef:

Volgens mij niet. Hell Yeah en How We Do zijn al los gereleased en ik neem aan dat dat ook met de rest gebeurd.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 18:36 

Cruelty schreef:
Is niet Hardstyle/Hardcore/Hardtrance gerelateerd.

:lol: true.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 20:09 

Bierkoning

Pommer schreef:
Is er hier iemand bekend met de omgeving Bloemendaal? Zo ja waar kun je het beste heen gaan om te stappen? Ik ga er zaterdag heen met een paar vrienden maar ik hoorde dat alles in Bloemendaal zelf al om 1 uur dicht gaat.

Iemand? :P
We dachten zelf aan Haarlem of Amsterdam maar ik hoorde dat je in A'dam overal 21 moet zijn?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Ik zoek een goede koptelefoon voor het luisteren van muziek thuis. Zat al een beetje tussen de Sennheiser koptelefoons te kijken maar je hebt teveel keuze :P Mijn ouders en de buren worden een beetje gestoord van mijn muziek dus dit is wel een goede oplossing :P Iemand suggesties?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Ik zoek een goede koptelefoon voor het luisteren van muziek thuis. Zat al een beetje tussen de Sennheiser koptelefoons te kijken maar je hebt teveel keuze :P Mijn ouders en de buren worden een beetje gestoord van mijn muziek dus dit is wel een goede oplossing :P Iemand suggesties?

Heb zelf HD-25, ben er erg tevreden over.
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic