N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
2x HDMI zou voor mij een must zijn dus Samsung :)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Nijidik wrote:2x HDMI zou voor mij een must zijn dus Samsung :)
lijkt me ook beter ja :)
G
hoezo 2x?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
KSwoosh wrote:hoezo 2x?
zodat je meerdere apparaten met hdmi kan aansluiten? :D
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
AniThing wrote:
Zoals ps3 en wat nog meer dan? xd Pc zou nog kunnen opzich. Op de lg zitten 3 hdmi aansluitingen dus ik begrijp eigenlijk de argumentatie dan niet om voor die ander te gaan :P
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
mrazura wrote:
AniThing wrote:
Zoals ps3 en wat nog meer dan? xd Pc zou nog kunnen opzich. Op de lg zitten 3 hdmi aansluitingen dus ik begrijp eigenlijk de argumentatie dan niet om voor die ander te gaan :P
Oeps daar hat ik overheen gekeken, dan de LG. PS3 Xbox en HD ontvanger:) of DVD speler of iets dergelijks :) Toch, 110 euro extra voor 2" en 1 hdmi aansluiting meer is mij een beetje veel.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
De ervaring leert me dat je moet halen wat je nodig hebt, en zeker niet moet besparen. Doe extra 2'' doet je nie zoveel, neem aan dat beide groter zijn dan je huidige TV, en het went echt belachelijk snel, uiteindelijk merk je persoonlijk amper verschil. Maar je ergert je snel genoeg als je steeds je kabels erachter moet veranderen, echt van die simpele ergernissen die je je wilt besparen. Dan maar die extra port ;)

Wel afhankelijk van het beeld beide natuurlijk he.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
dvd speler & hd ontvanger kan je het best hdmi doen natuurlijk :) dus minimaal 2
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Zelf heb ik er 3, voor xbox, hdmi kabel voor laptop en dvd speler, echt geen zin hele tijd kabels te verwisselen, word je helemaal gek van. Vooral als je tv tegen de muur staat en je er kut bij kunt.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Iemand die weet hoe de vestjes van Q-Dance uitvallen? Ben van plan dit vest te bestellen voor de festivals alleen weet niet of ik een M of een L moet nemen. Ik ben iets breder dan een gemiddeld postuur, ben 184cm en weeg 78KG, misschien handig :P..
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
iemand die een mix van 18 tracks voor mij op wil nemen? Zomerse set met tracks die best ondergewaardeerd zijn maar ook nieuwe tracks.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Forbidden Phobia wrote:iemand die een mix van 18 tracks voor mij op wil nemen? Zomerse set met tracks die best ondergewaardeerd zijn maar ook nieuwe tracks.
Wij mixen jouw tracklist!!!
:P
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
patrickjeb wrote:
Forbidden Phobia wrote:iemand die een mix van 18 tracks voor mij op wil nemen? Zomerse set met tracks die best ondergewaardeerd zijn maar ook nieuwe tracks.
Wij mixen jouw tracklist!!!
:P
ja dat weet ik maar ik heb daar al eens een TL neer gezet alleen er is nooit wat mee gedaan dus vandaar dacht ik vraag het gwn hier :P
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Image

Iemand die weet hoe ik dat groene met de ads weg krijg?
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Zoiets heb ik zelf ook ooit gehad.. Welke browser gebruik je?

Voor chrome kun je misschien Instellingen > Extra > Extensies gebruiken, als daar iets staat dat je niet kent, of als je de exacte naam weet van dat programma kun je dat verwijderen.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
STAN- wrote:Zoiets heb ik zelf ook ooit gehad.. Welke browser gebruik je?

Voor chrome kun je misschien Instellingen > Extra > Extensies gebruiken, als daar iets staat dat je niet kent, of als je de exacte naam weet van dat programma kun je dat verwijderen.
Ik gebruik Chrome, maar er staat niet iets tussen wat ik niet ken.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ik heb Office 2011 voor mijn Mac, nu doe ik hier veel urenregistratie in. Echter vraag ik me af hoe ik automatisch de datum kan aanvullen, dus als ik bovenin de sheet 1 augustus invoer dat de gehele kolom die als datum staat aangegeven zichzelf aanvult.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
1e vakje "1 augustus" invullen. Het vakje eronder "2 augustus". Dan beide selecteren en dan rechtsonderaan de selectie kan je slepen naar onder. Dan word het automatisch verder aangevuld. Ik denk dat je dit bedoeld?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Weet iemand of Yu-gi-oh kaarten tegenwoordig nog wat waard zijn? :P Ik kwam laatst m'n map tegen en er zaten echt nog wat zeldzame kaarten tussen die vroeger behoorlijk wat waard waren.
G
Pommer wrote:Weet iemand of Yu-gi-oh kaarten tegenwoordig nog wat waard zijn? :P Ik kwam laatst m'n map tegen en er zaten echt nog wat zeldzame kaarten tussen die vroeger behoorlijk wat waard waren.
http://kopen.marktplaats.nl/search.php? ... search.y=0
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik heb zin in wat (Goeie/Lekkere) setjes van rond 2007/2008/2009, iemand suggesties? Hardstyle ofcourse :P

Of iemand een leuk trance setje van deze tijd (Of van een paar jaar geleden)?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 31 minutes ago
Sensation White 2002 megamix. :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Pommer wrote:Weet iemand of Yu-gi-oh kaarten tegenwoordig nog wat waard zijn? :P Ik kwam laatst m'n map tegen en er zaten echt nog wat zeldzame kaarten tussen die vroeger behoorlijk wat waard waren.
Bazentijd :worship:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
patrickjeb wrote:Ik heb zin in wat (Goeie/Lekkere) setjes van rond 2007/2008/2009, iemand suggesties? Hardstyle ofcourse :P

Of iemand een leuk trance setje van deze tijd (Of van een paar jaar geleden)?
http://lsdb.nl/set/3052/noisecontroller ... 05-08.html ?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Beide gedownload, misschien nog meer suggesties? :P