2x HDMI zou voor mij een must zijn dus Samsung 
lijkt me ook beter jaNijidik wrote:2x HDMI zou voor mij een must zijn dus Samsung
lijkt me ook beter jaNijidik wrote:2x HDMI zou voor mij een must zijn dus Samsung
zodat je meerdere apparaten met hdmi kan aansluiten?KSwoosh wrote:hoezo 2x?
Zoals ps3 en wat nog meer dan?AniThing wrote:zodat je meerdere apparaten met hdmi kan aansluiten?KSwoosh wrote:hoezo 2x?
Oeps daar hat ik overheen gekeken, dan de LG. PS3 Xbox en HD ontvanger:) of DVD speler of iets dergelijksmrazura wrote:Zoals ps3 en wat nog meer dan?AniThing wrote:zodat je meerdere apparaten met hdmi kan aansluiten?KSwoosh wrote:hoezo 2x?Pc zou nog kunnen opzich. Op de lg zitten 3 hdmi aansluitingen dus ik begrijp eigenlijk de argumentatie dan niet om voor die ander te gaan
Wij mixen jouw tracklist!!!Forbidden Phobia wrote:iemand die een mix van 18 tracks voor mij op wil nemen? Zomerse set met tracks die best ondergewaardeerd zijn maar ook nieuwe tracks.
ja dat weet ik maar ik heb daar al eens een TL neer gezet alleen er is nooit wat mee gedaan dus vandaar dacht ik vraag het gwn hierpatrickjeb wrote:Wij mixen jouw tracklist!!!Forbidden Phobia wrote:iemand die een mix van 18 tracks voor mij op wil nemen? Zomerse set met tracks die best ondergewaardeerd zijn maar ook nieuwe tracks.

Ik gebruik Chrome, maar er staat niet iets tussen wat ik niet ken.STAN- wrote:Zoiets heb ik zelf ook ooit gehad.. Welke browser gebruik je?
Voor chrome kun je misschien Instellingen > Extra > Extensies gebruiken, als daar iets staat dat je niet kent, of als je de exacte naam weet van dat programma kun je dat verwijderen.
http://kopen.marktplaats.nl/search.php? ... search.y=0Pommer wrote:Weet iemand of Yu-gi-oh kaarten tegenwoordig nog wat waard zijn?Ik kwam laatst m'n map tegen en er zaten echt nog wat zeldzame kaarten tussen die vroeger behoorlijk wat waard waren.
BazentijdPommer wrote:Weet iemand of Yu-gi-oh kaarten tegenwoordig nog wat waard zijn?Ik kwam laatst m'n map tegen en er zaten echt nog wat zeldzame kaarten tussen die vroeger behoorlijk wat waard waren.
http://lsdb.nl/set/3052/noisecontroller ... 05-08.html ?patrickjeb wrote:Ik heb zin in wat (Goeie/Lekkere) setjes van rond 2007/2008/2009, iemand suggesties? Hardstyle ofcourse
Of iemand een leuk trance setje van deze tijd (Of van een paar jaar geleden)?