Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 11:18 

Hardtraxx Addict

2x HDMI zou voor mij een must zijn dus Samsung :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 11:22 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
2x HDMI zou voor mij een must zijn dus Samsung :)

lijkt me ook beter ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 13:15 

hoezo 2x?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 13:30 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hoezo 2x?

zodat je meerdere apparaten met hdmi kan aansluiten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
KSwoosh schreef:
hoezo 2x?

Zoals ps3 en wat nog meer dan? xd Pc zou nog kunnen opzich. Op de lg zitten 3 hdmi aansluitingen dus ik begrijp eigenlijk de argumentatie dan niet om voor die ander te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:29 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
AniThing schreef:
KSwoosh schreef:
hoezo 2x?

Zoals ps3 en wat nog meer dan? xd Pc zou nog kunnen opzich. Op de lg zitten 3 hdmi aansluitingen dus ik begrijp eigenlijk de argumentatie dan niet om voor die ander te gaan :P

Oeps daar hat ik overheen gekeken, dan de LG. PS3 Xbox en HD ontvanger:) of DVD speler of iets dergelijks :) Toch, 110 euro extra voor 2" en 1 hdmi aansluiting meer is mij een beetje veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

De ervaring leert me dat je moet halen wat je nodig hebt, en zeker niet moet besparen. Doe extra 2'' doet je nie zoveel, neem aan dat beide groter zijn dan je huidige TV, en het went echt belachelijk snel, uiteindelijk merk je persoonlijk amper verschil. Maar je ergert je snel genoeg als je steeds je kabels erachter moet veranderen, echt van die simpele ergernissen die je je wilt besparen. Dan maar die extra port ;)

Wel afhankelijk van het beeld beide natuurlijk he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

dvd speler & hd ontvanger kan je het best hdmi doen natuurlijk :) dus minimaal 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Zelf heb ik er 3, voor xbox, hdmi kabel voor laptop en dvd speler, echt geen zin hele tijd kabels te verwisselen, word je helemaal gek van. Vooral als je tv tegen de muur staat en je er kut bij kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:21 

Hardtraxx Addict

Iemand die weet hoe de vestjes van Q-Dance uitvallen? Ben van plan dit vest te bestellen voor de festivals alleen weet niet of ik een M of een L moet nemen. Ik ben iets breder dan een gemiddeld postuur, ben 184cm en weeg 78KG, misschien handig :P..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:40 

Hardtraxx Veteran

iemand die een mix van 18 tracks voor mij op wil nemen? Zomerse set met tracks die best ondergewaardeerd zijn maar ook nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:47 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
iemand die een mix van 18 tracks voor mij op wil nemen? Zomerse set met tracks die best ondergewaardeerd zijn maar ook nieuwe tracks.

dj-s-corner/drop-your-tracklist-t21190.html
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 12:54 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Forbidden Phobia schreef:

dj-s-corner/drop-your-tracklist-t21190.html
:P

ja dat weet ik maar ik heb daar al eens een TL neer gezet alleen er is nooit wat mee gedaan dus vandaar dacht ik vraag het gwn hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:07 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Iemand die weet hoe ik dat groene met de ads weg krijg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

Zoiets heb ik zelf ook ooit gehad.. Welke browser gebruik je?

Voor chrome kun je misschien Instellingen > Extra > Extensies gebruiken, als daar iets staat dat je niet kent, of als je de exacte naam weet van dat programma kun je dat verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:15 

Hardtraxx Elite

STAN- schreef:
Zoiets heb ik zelf ook ooit gehad.. Welke browser gebruik je?

Voor chrome kun je misschien Instellingen > Extra > Extensies gebruiken, als daar iets staat dat je niet kent, of als je de exacte naam weet van dat programma kun je dat verwijderen.

Ik gebruik Chrome, maar er staat niet iets tussen wat ik niet ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 22:31 

Hardtraxx Addict

Ik heb Office 2011 voor mijn Mac, nu doe ik hier veel urenregistratie in. Echter vraag ik me af hoe ik automatisch de datum kan aanvullen, dus als ik bovenin de sheet 1 augustus invoer dat de gehele kolom die als datum staat aangegeven zichzelf aanvult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

1e vakje "1 augustus" invullen. Het vakje eronder "2 augustus". Dan beide selecteren en dan rechtsonderaan de selectie kan je slepen naar onder. Dan word het automatisch verder aangevuld. Ik denk dat je dit bedoeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 23:49 

Bierkoning

Weet iemand of Yu-gi-oh kaarten tegenwoordig nog wat waard zijn? :P Ik kwam laatst m'n map tegen en er zaten echt nog wat zeldzame kaarten tussen die vroeger behoorlijk wat waard waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 08:20 

Pommer schreef:
Weet iemand of Yu-gi-oh kaarten tegenwoordig nog wat waard zijn? :P Ik kwam laatst m'n map tegen en er zaten echt nog wat zeldzame kaarten tussen die vroeger behoorlijk wat waard waren.

http://kopen.marktplaats.nl/search.php? ... search.y=0
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zin in wat (Goeie/Lekkere) setjes van rond 2007/2008/2009, iemand suggesties? Hardstyle ofcourse :P

Of iemand een leuk trance setje van deze tijd (Of van een paar jaar geleden)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 00:26 

Hardtraxx Veteran

Sensation White 2002 megamix. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 00:50 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Bazentijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 00:55 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Ik heb zin in wat (Goeie/Lekkere) setjes van rond 2007/2008/2009, iemand suggesties? Hardstyle ofcourse :P

Of iemand een leuk trance setje van deze tijd (Of van een paar jaar geleden)?

http://lsdb.nl/set/3052/noisecontroller ... 05-08.html ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

Beide gedownload, misschien nog meer suggesties? :P
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic