Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 260  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

is het normaal als je cpu 92 graden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 23:48 
 

roberttt schreef:
is het normaal als je cpu 92 graden is

Eh nee, schroef hem eens open en haal het stof eruit. (Je computerkast heb ik het dan over. Niet je cpu openschroeven :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
roberttt schreef:
is het normaal als je cpu 92 graden is

Eh nee, schroef hem eens open en haal het stof eruit. (Je computerkast heb ik het dan over. Niet je cpu openschroeven :P)

is me laptop ^^ maarja zal ik is doen :lol: maar ben lui dus duurt nog wel een maand
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 23:50 
 

roberttt schreef:
Banaanslak schreef:
roberttt schreef:
is het normaal als je cpu 92 graden is

Eh nee, schroef hem eens open en haal het stof eruit. (Je computerkast heb ik het dan over. Niet je cpu openschroeven :P)

is me laptop ^^ maarja zal ik is doen :lol: maar ben lui dus duurt nog wel een maand

Zou er niet te lang mee wachten haha, 92 graden is wel extreem warm. Heb je hem niet op fahrenheit staan ofzo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 23:51 
 

gewoon als je laptop uit staat een stofzuiger op max sterkte gewoon op elke opening in je laptop zetten [niet toetsenbord]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

197 Fahrenheit nu ... maar ik heb er 4gb geheugen in gegooid.. volgens mij trekt ie dat niet hij is inmiddels 96 graden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:02 
 

Me Temp is:
HD0: 40C
Temp1: 48c
Core 0: 44c (met soms uitschieter naar 51, maar dan komt ie redelijk snel terug)
Core 1: 42C
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

core o 94C
core 1 95C
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
197 Fahrenheit nu ... maar ik heb er 4gb geheugen in gegooid.. volgens mij trekt ie dat niet hij is inmiddels 96 graden :')


Werkt je cooler wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:07 
 

stiekem het ie zn piemel dr gewoon in zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 03:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wist dat laptops warm werden maar idle al bijna 100c is wel zodanig hoog dat het bijna grappig is :thumbsup:

Mijne wordt nog veel warmer maar ja ik overclock dan ook alles wat een Mhz aanduiding heeft :) Heb dat ding wel eens 120c zien doen in een stresstest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 12:03 
 

Thund3R schreef:
Ik wist dat laptops warm werden maar idle al bijna 100c is wel zodanig hoog dat het bijna grappig is :thumbsup:

Mijne wordt nog veel warmer maar ja ik overclock dan ook alles wat een Mhz aanduiding heeft :) Heb dat ding wel eens 120c zien doen in een stresstest :yay:

laptops overclocken = nutteloos
verneuk je alles alleen maar mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 18:34 
 

roberttt schreef:
Banaanslak schreef:
roberttt schreef:
is het normaal als je cpu 92 graden is

Eh nee, schroef hem eens open en haal het stof eruit. (Je computerkast heb ik het dan over. Niet je cpu openschroeven :P)

is me laptop ^^ maarja zal ik is doen :lol: maar ben lui dus duurt nog wel een maand

busje droge perslucht halen en alleen de onderkant openmaken en doorblazen. Heb je nog lucht over? spuit nog eens flink over je toetsenbord. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 00:37 
 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
gewoon als je laptop uit staat een stofzuiger op max sterkte gewoon op elke opening in je laptop zetten [niet toetsenbord]

We weten wat er dan gebeurd :D

bij laptops helaas wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 00:42 
 

weet het niet, en wil het niet weten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 00:46 
 

robkuh1990 schreef:
weet het niet, en wil het niet weten! :P

Toetsen loesoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je in de bus in utrecht nog een kaartje kopen of moet alles met die ov faalkaart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:34 
 

mrazura schreef:
Kan je in de bus in utrecht nog een kaartje kopen of moet alles met die ov faalkaart?

zover ik weet kan je in elke bus nog gewoon dagkaarten kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
Kan je in de bus in utrecht nog een kaartje kopen of moet alles met die ov faalkaart?

zover ik weet kan je in elke bus nog gewoon dagkaarten kopen


dal kaartje voor 2,50 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks mannen ik ga eigenlijk nooit met de bus dus vandaar. Heel soms doordeweeks maar dan heb ik die studentensaldo erop staan :P Ik mis de strippenkaart :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:03 
 

verder niemand wetenschappelijke vragen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:04 
 

Project 141 schreef:
biscuit schreef:
spuit nog eens flink over je toetsenbord. ^^

:x

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
verder niemand wetenschappelijke vragen? :P


Waarom sabbelen baby's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:19 
 

mrazura schreef:
biscuit schreef:
verder niemand wetenschappelijke vragen? :P


Waarom sabbelen baby's?


om hun speekselklieren te trainen om speeksel aan te maken. later is t normaal dat je gaat sabberen. alleen kun je dit bij een volwaqssenen niet zien. met zo`n rubber ding(weet ff niet hoe ie heet) in de mond wordt tevens de kaken en aankomende ttandjes getraind om dingen die ze in de mond te hebben vast te houden. vinger iss en slechte gewoonte. op latere leeftijd( 12 of oudder zullen de kinderen het nog steeds doen. daarom van jongs af aan voor de aankomende vaders: niet op vingers laten sabbelen maar op zo`n rubber ding . voorkomt veel problemen later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
mrazura schreef:
biscuit schreef:
verder niemand wetenschappelijke vragen? :P


Waarom sabbelen baby's?


om hun speekselklieren te trainen om speeksel aan te maken. later is t normaal dat je gaat sabberen. alleen kun je dit bij een volwaqssenen niet zien. met zo`n rubber ding(weet ff niet hoe ie heet) in de mond wordt tevens de kaken en aankomende ttandjes getraind om dingen die ze in de mond te hebben vast te houden. vinger iss en slechte gewoonte. op latere leeftijd( 12 of oudder zullen de kinderen het nog steeds doen. daarom van jongs af aan voor de aankomende vaders: niet op vingers laten sabbelen maar op zo`n rubber ding . voorkomt veel problemen later!


Ah ik bedoelde eigenlijk waarom baby's sabbelen in het algemeen :$ Niet waarom men ze op rubbertjes laten sabbelen :P owja het heet een speen haha zon ding.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 260  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic