Klopt.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Yep, Khadber
miss schandalige vraag
, maar hoet de anthem ook alweer van loudness?
..
ik ben het ff helemaal kwijt
flinke discussie hiero
ik ben het ff helemaal kwijt
flinke discussie hiero
Die heet Loudness en is gemaakt door Max Enforcer, B-Front en Hardstyle Masterz hebben er een remix van gemaakt. 
k thnx!
.. was em ff helemaal kwijt
.. soms heb ik van die momenten :')
-
G
is dat toch wel het anthem van loudness?Jolle wrote:Die heet Loudness en is gemaakt door Max Enforcer, B-Front en Hardstyle Masterz hebben er een remix van gemaakt.
maar verklaart wel dat ze em draaide op loudness
en @Refuze: je moet gewoon opflikkeren met die nutteloze kutopmerkingen in dit topic, dit topic is namelijk serieus bedoeld. Met je trieste opmerkingen ga je maar lekker naar de zever.
Last edited by Guest on 01 May 2011 13:10, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
KSwoosh.... need some anger management?
-
G
Stel je vraag..... off-topic

dit topic is enkel om serieuze vragen die niet over Muziek gaan te stellen.
Hier mag je dus enkel vragen stellen en niet om te spammen of posts omhoog te krikken. zie regels: https://hardtraxx.com/announces ... 11-t2.html
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Heeft KSwoosh anger management nodig? <<< is een vraag 
de b-front remix is geloof ik het anthemKSwoosh wrote:is dat toch wel het anthem van loudness?Jolle wrote:Die heet Loudness en is gemaakt door Max Enforcer, B-Front en Hardstyle Masterz hebben er een remix van gemaakt.ik dacht toevallig dezelfde naam
maar verklaart wel dat ze em draaide op loudness
en @Refuze: je moet gewoon opflikkeren met die nutteloze kutopmerkingen in dit topic, dit topic is namelijk serieus bedoeld. Met je trieste opmerkingen ga je maar lekker naar de zever.
-
G
Maar geen serieuzeSkedoedelefloeps wrote:Heeft KSwoosh anger management nodig? <<< is een vraag
Dus flikker op met het verneuken van dit topic
Ja en nee. Het origineel was ook al gewoon de anthem. Loudness werd in 2008 al een keer gehouden in Factory010 en daarvoor heeft Max Enforcer de anthem gemaakt destijds. Samen met een remix van Hardstyle Masterz uitgekomen op Seismic.RobertV wrote:de b-front remix is geloof ik het anthem
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Anders ben je ff ongesteld, boos worden om niets, altijd gezellig.KSwoosh wrote:Maar geen serieuzeSkedoedelefloeps wrote:Heeft KSwoosh anger management nodig? <<< is een vraag
Dus flikker op met het verneuken van dit topic
-
G
Nee, het is gewoon triest dat jullie met je irritant kut spam dit serieuze topic verneuken waardoor ie in het verleden ook al gesloten is.Skedoedelefloeps wrote:Anders ben je ff ongesteld, boos worden om niets, altijd gezellig.
Dus gewoon kappen.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
je bent zelf nog het vreemdst aan het doen vriend, kijk hoe je telkens reageert.KSwoosh wrote:Nee, het is gewoon triest dat jullie met je irritant kut spam dit serieuze topic verneuken waardoor ie in het verleden ook al gesloten is.Skedoedelefloeps wrote:Anders ben je ff ongesteld, boos worden om niets, altijd gezellig.
Dus gewoon kappen.
Reageer even normaal volgende keer ofzo
Tussendoor n opmerking of geintje moet kunnen.
vraag: ik zie tussen de online gebruikers staan: Google ad sense, en google BOT,
waar dienen deze 2 "gebruikers" voor.? is dat om de zoekresultaten op google, naar hardtraxx te optimaliseren ofzo?
waar dienen deze 2 "gebruikers" voor.? is dat om de zoekresultaten op google, naar hardtraxx te optimaliseren ofzo?
Dan zal het ook wel ongezond wezenRamirez wrote:Snot en sputum bestaat uit slijm, stofdeeltjes, celresten,bacterien en wittelbloedlichaampjes die de longen kwijt willen. Door overmatige productie van slijm en het hoest reflex wordt deze troep uit het lichaam gewerkt. De groene kleur wordt veroorzaakt door een ontstekingsreactie veroorzaakt door bacterien en de grote hoeveelheid witte bloedcellen die deze rakkers te lijf gaan. De heamophillus bacterie geeft wat groener snot dan de andere bacterien. Bij bijv. een streptococceninfectie kan het snot/sputum wat bruiner gekleurd zijn omdat bij infectie bloed bijmenging kan plaatsvinden.KSwoosh wrote:waarom is snot groen/geel?
GOOGLE FOR LIFE BABY!
Dus, Ramirez, ik zou maar gauw stoppen te peuteren!
QnalQut wrote:vraag: ik zie tussen de online gebruikers staan: Google ad sense, en google BOT,
Ik wacht op antwoord
-
G
Google zoekbots.QnalQut wrote:Ik wacht op antwoordQnalQut wrote:vraag: ik zie tussen de online gebruikers staan: Google ad sense, en google BOT,
Indexen de posts op het forum.
nog een vraagje:
als er een track gereleased word, zie je vaak de artiest, de tracknaam, en dan erachter nog een serie letters en cijfers..
bijv. Chris One- Psycho(web1320) o.i.d.
waar staat dat gedeelte tussen de haakjes eigenlijk voor?
als er een track gereleased word, zie je vaak de artiest, de tracknaam, en dan erachter nog een serie letters en cijfers..
-
G
je bedoeld dingen als TILLTBL001 ?QnalQut wrote:nog een vraagje:
Dat staat voor de releasenaam zegmaar: afkorting van het label en daarachter het nr van de release op het label
zoiets mag je trouwes gewoon in algemeen vragen
KSwoosh wrote:je bedoeld dingen als TILLTBL001 ?QnalQut wrote:nog een vraagje:
Dat staat voor de releasenaam zegmaar: afkorting van het label en daarachter het nr van de release op het label
zoiets mag je trouwes gewoon in algemeen vragen
en alweer is kswoosh mijn held
question solved!