Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 260  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
biscuit schreef:

om hun speekselklieren te trainen om speeksel aan te maken. later is t normaal dat je gaat sabberen. alleen kun je dit bij een volwaqssenen niet zien. met zo`n rubber ding(weet ff niet hoe ie heet) in de mond wordt tevens de kaken en aankomende ttandjes getraind om dingen die ze in de mond te hebben vast te houden. vinger iss en slechte gewoonte. op latere leeftijd( 12 of oudder zullen de kinderen het nog steeds doen. daarom van jongs af aan voor de aankomende vaders: niet op vingers laten sabbelen maar op zo`n rubber ding . voorkomt veel problemen later!


Ah ik bedoelde eigenlijk waarom baby's sabbelen in het algemeen :$ Niet waarom men ze op rubbertjes laten sabbelen :P


Lezen is jouw goedste vak? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom gaat van bier je kut meuren? Dat hoor ik van iedereen maar hoe kan dat dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
mrazura schreef:
biscuit schreef:
verder niemand wetenschappelijke vragen? :P


Waarom sabbelen baby's?


om hun speekselklieren te trainen om speeksel aan te maken. later is t normaal dat je gaat sabberen. alleen kun je dit bij een volwaqssenen niet zien. met zo`n rubber ding(weet ff niet hoe ie heet) in de mond wordt tevens de kaken en aankomende ttandjes getraind om dingen die ze in de mond te hebben vast te houden. vinger iss en slechte gewoonte. op latere leeftijd( 12 of oudder zullen de kinderen het nog steeds doen. daarom van jongs af aan voor de aankomende vaders: niet op vingers laten sabbelen maar op zo`n rubber ding . voorkomt veel problemen later!

Een Speen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:03 
 

PierrePruuk schreef:
Waarom gaat van bier je kut meuren? Dat hoor ik van iedereen maar hoe kan dat dan :P


de ingredienten van bier:

gerst
hop
gist
en water.

gist is compleet onschuldig. gerst ook.

hop is de schuldige dat een kut naar bier stinkt. omdat in het natuurproduct een stofje zit wat in het lichaam andere hormonen aanmaakt en naar een uitgang stuurt. dit stofje komt in elk bier wel voor en dus kun je niet voorkomen dat een kut naar bier stinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeten e-tickets uit worden geprint in kleur? Ik doe dat normaal altijd maar de kleur is op dus weet eigenlijk niet of dat erg is. Het lijkt me niet toch want die streepjescode is toch zwart? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 21:53 
 

mrazura schreef:
Moeten e-tickets uit worden geprint in kleur? Ik doe dat normaal altijd maar de kleur is op dus weet eigenlijk niet of dat erg is. Het lijkt me niet toch want die streepjescode is toch zwart? :oh:

mag zwart zijn. hebben ze geen moeite mee. maar moet wel in uitstekende of goede kwaliteit uitgeprint zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:16 
 

hoeveel % van alle hardtraxxers gebruiken tijdens feesten drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
hoeveel % van alle hardtraxxers gebruiken tijdens feesten drugs?

Maak een enquete ^^ trouwens wel goed plan ga er is even 1 maken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:20 
 

DarkSymphony schreef:
hoeveel % van alle hardtraxxers gebruiken tijdens feesten drugs?

van de actieve HT'ers mag ik hopen dat je bedoeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:20 
 

roberttt schreef:
DarkSymphony schreef:
hoeveel % van alle hardtraxxers gebruiken tijdens feesten drugs?

Maak een enquete ^^ trouwens wel goed plan ga er is even 1 maken :innocent:

hoe de *piep* doe ik dat? maarja jij gaat er al mee bezig dus ik zie het wel verschijnen? waar zou ik dn eigenlijk moeten kijken als je er klaar mee bent? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gebruik nooit wat tijdens een feest ga wel los zonder die pruttel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:24 
 

KSwoosh schreef:
DarkSymphony schreef:
hoeveel % van alle hardtraxxers gebruiken tijdens feesten drugs?

van de actieve HT'ers mag ik hopen dat je bedoeld :P

actieve, niet actieve maakt me niet uit wl weten hoeveel % vn ALLE hardtraxxers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:14 
 

DarkSymphony schreef:
hoeveel % van alle hardtraxxers gebruiken tijdens feesten drugs?

zowieso de mensen die aangeven in het drugs-topic dat ze het gebruiken kun je al noteren. anderen die hier niet in kijken kun je via een enquete benaderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoe kan het dat je in 1 keer super zenuwachtig wordt en er voor de rest NOOIT maar dan ook nooit last van hebt.
Namelijk 2 keer afgereden en laatste keer alleen puur op zenuwen gezakt. eerste keer was gewoon ruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:39 
 

jeone schreef:
hoe kan het dat je in 1 keer super zenuwachtig wordt en er voor de rest NOOIT maar dan ook nooit last van hebt.
Namelijk 2 keer afgereden en laatste keer alleen puur op zenuwen gezakt. eerste keer was gewoon ruk.

vraag de instructeur of hij kan vertellen wat de hobbys zijn van de examinator. en dan tijdens de rit diepzuchten en dan praten over hobbys dan zal de zenuwen minder snel aanslaan en makkelijker om er door heen te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:15 
 

biscuit schreef:
jeone schreef:
hoe kan het dat je in 1 keer super zenuwachtig wordt en er voor de rest NOOIT maar dan ook nooit last van hebt.
Namelijk 2 keer afgereden en laatste keer alleen puur op zenuwen gezakt. eerste keer was gewoon ruk.

vraag de instructeur of hij kan vertellen wat de hobbys zijn van de examinator. en dan tijdens de rit diepzuchten en dan praten over hobbys dan zal de zenuwen minder snel aanslaan en makkelijker om er door heen te rijden.

nou, wat ik juist had is dat wanneer ik niet praatte, ik me veel beter kon concentreren op het rijden
en bekijk het zo: het is gewoon een rijles met een andere instructeur
en tijdens de rijlessen niet of minder praten verhoogt ook je concentratie en kan je dus beter oefenen waardoor je zelfvertrouwen toeneemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
KSwoosh schreef:
DarkSymphony schreef:
hoeveel % van alle hardtraxxers gebruiken tijdens feesten drugs?

van de actieve HT'ers mag ik hopen dat je bedoeld :P

actieve, niet actieve maakt me niet uit wl weten hoeveel % vn ALLE hardtraxxers :P

beter wel van de actieve want zijn genoeg mensen die een acc aanmaken maar verder niks posten of iets dergelijks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:18 
 
Artiest

Mij maakte het niets uit, instructeurs hadden beide heel gesprek met elkaar, ik moest af en toe alleen lachen of wat zeggen.
Gewoon normaal rijden, niks om zenuwachtig voor te zijn, auto rijden is geen kunst aan. Jezelf ff kalmte in praten, moment voor jezelf pakken 15 minuten van tevoren ofzo om ff rustig te worden en dan komt t goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

me laatste 3 rijlessen gingen na genoeg perfect :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:06 
 

jeone schreef:
me laatste 3 rijlessen gingen na genoeg perfect :/

is toch geen vraag??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
jeone schreef:
me laatste 3 rijlessen gingen na genoeg perfect :/?

is toch geen vraag??

Nu wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:44 
 

guys!

need some help!

zondag daten met een meid en vrijdag ook wel. hoe kan iets t beste aanpakken wat zijn do`s en donts?

want met deze relatie wil ik langer dan 3 maanden zitten. minimaal 5 jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je douchen, beetje fatsoenlijk voor de dag komen, beetje aardig zijn, voor haar betalen(must).

Dat was het wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:56 
 

Mol schreef:
Je douchen, beetje fatsoenlijk voor de dag komen, beetje aardig zijn, voor haar betalen(must).

Dat was het wel xd


lets do that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
guys!

need some help!

zondag daten met een meid en vrijdag ook wel. hoe kan iets t beste aanpakken wat zijn do`s en donts?

want met deze relatie wil ik langer dan 3 maanden zitten. minimaal 5 jaar :)


Whooow 5 jaar ken je haar zo goed dan? xd Mare ik weet niet wat voor type persoon het is, maar belangrijkste is wel dat je er verzorgd uitziet. Ze moet gewoon zien dat je je best heb gedaan.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 260  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic