Zo gaan we dus eckt niet homosexen
kaboem wrote:Zo gaan we dus eckt niet homosexen
kaboem wrote:Zo gaan we dus eckt niet homosexen
Heb je ook echt een nieuwe mixer nodig of wil je hem voor erbij?Spablauw wrote:Ik kan een Pioneer djm 350 van iemand overnemen voor 350 euro. Ik wil hem graag hebben maar twijfel een beetje over de prijs...
Valt die prijs mee of is hij nog redelijk hoog voor een 2dehands stuk? Nu weet je wel dat dat ding nog niet zo oud is...
Ik heb nu een basic mixer, maar heb hem nog maar 7 maanden, en nieuw aangeschaft.Nijidik wrote:Heb je ook echt een nieuwe mixer nodig of wil je hem voor erbij?Spablauw wrote:Ik kan een Pioneer djm 350 van iemand overnemen voor 350 euro. Ik wil hem graag hebben maar twijfel een beetje over de prijs...
Valt die prijs mee of is hij nog redelijk hoog voor een 2dehands stuk? Nu weet je wel dat dat ding nog niet zo oud is...
Reloop rmx 30 voor 200.Nijidik wrote:Wat voor mixer heb je nu dan precies? En voor hoeveel heb je hem gekocht?
AudacityRitsurt wrote:Hoe en met wat kan ik het beste Wav nummers omzetten nar 320kbps mp3's?
Als je die nog verkocht krijgt voor die prijs, kun je jezelf afvragen of die 4 extra effectjes en het logo het wel waard zijn. Is toch wel bij Pioneer, je betaald ook een beetje voor het merk ervan.Spablauw wrote:Reloop rmx 30 voor 200.Nijidik wrote:Wat voor mixer heb je nu dan precies? En voor hoeveel heb je hem gekocht?
Hmm dat is waarheid, ken jij een goed alternatief als mixer?Nijidik wrote:Als je die nog verkocht krijgt voor die prijs, kun je jezelf afvragen of die 4 extra effectjes en het logo het wel waard zijn. Is toch wel bij Pioneer, je betaald ook een beetje voor het merk ervan.Spablauw wrote:Reloop rmx 30 voor 200.Nijidik wrote:Wat voor mixer heb je nu dan precies? En voor hoeveel heb je hem gekocht?
Duidelijk Lady Gaga.New research shows hearing familiar music can pull comatose patients out of a coma. What song would wake you up? http://bit.ly/Ns0eWP