Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
DarkSymphony schreef:
ff opdracht voor school: vinden jullie dat de Immigratie gestopt moet worden? omdat de economie er niet beter op word.


Vind niet dat het gestopt moet worden, maar wel de goeie van de slechte immigranten gescheiden moet worden en die uitkeringstrekkers terug sturen


Helemaal mee eens !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:32 
 

Inemiene schreef:
robkuh1990 schreef:
DarkSymphony schreef:
ff opdracht voor school: vinden jullie dat de Immigratie gestopt moet worden? omdat de economie er niet beter op word.


Vind niet dat het gestopt moet worden, maar wel de goeie van de slechte immigranten gescheiden moet worden en die uitkeringstrekkers terug sturen


Helemaal mee eens !


ze moeten mensen die willen werken van alle nationaliteiten hun gang laten gaan en mensen die hier komen op bed liggen en op het geld wachten wegsturen. daar hebben sommige mensen(hans teeuwen) een grap over gemaakt die wel waar is. zullen we eens naar de overheid kijken? op de gemeenteambtenaren na allemaal zo corrupt en zwart als t maar kan. turkse en marokkaanse famillie krijgen voorang en nederelanders mogen een nummer trekken en in de gang plaats nemen. bij de politie aangifte doen: een turkse dame wordt overvallen en ze weet wie het is, de buurjongen. ik als nette burger moet wachten tot mevrouw de hoofddoekjes-drager klaar is met vertaling zoeken op google.nl en ik kon intussen al 3x aangifte hebben gedaan. mevrouw de buitenlander krijgt zelfs een tolk op kosten van het rijk. wie betaald het eigenlijk? hmm: waar betalen we de belasting voor? JUIST! voor die mensen die hier lui, corrupt en van buitenlandse kom af zijn. vaak al iets te maken hebben met de islam. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:06 
 
Hardtraxx Addict

stop de immigratie, stuur al die luie + immigranten met strafblad weg, ook de polen terugsturen (Behlave Crypsis xd ) want dan is er geen oneerlijke concurrentie meer. Dan komen er meer banen vrij voor de Nederlander die wil werken waardoor de koopkracht omhoog gaat gemiddeld per persoon. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De gemiddelde banen die die immigranten hier hebben zijn banen die wij Nederlanders ons zelf te goed voor voelen. Dus heel veel effect gaat dat niet hebben op de werkloosheid. Ik ben wel voor strenge selectie, maar een immigratiestop vind ik veel te ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:54 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
De gemiddelde banen die die immigranten hier hebben zijn banen die wij Nederlanders ons zelf te goed voor voelen. Dus heel veel effect gaat dat niet hebben op de werkloosheid. Ik ben wel voor strenge selectie, maar een immigratiestop vind ik veel te ver gaan.

Ik denk dat t meer geld voor de oudere werklozen. De generatie van nu heeft meer te maken met polen, en daar moet wel een stop op komen. Die werken zo goedkoop dat ze de banen wegpikken voor de jongeren. Ik ben gestopt met school want me opleiding was niks aan. Besluit om in augustus weer naar school te gaan en tot die tijd te gaan werken. Ik heb me ingeschreven bij een uitzendbureau, ben elke dag op zoek etc. Ik heb vanaf januari 2 weken kunnen werken en dat kwam omdat t bedrijf speciaal vroeg om geen Polen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:18 
 

29 mei meeting bij Jeone!!

ik rij vanuit venray met de auto en kan 2 mensen meenemen!
wie wil mee?

reageren via PB aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:43 
 

biscuit schreef:
29 mei meeting bij Jeone!!

ik rij vanuit venray met de auto en kan 2 mensen meenemen!
wie wil mee?

reageren via PB aub.

op een zondag?
of is er dan vakantie fzo?
hoe was et nou geregeld dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind ook niet dat immigratie stopgezet moet worden, maar dat er wel veel strenger aangepakt en gecontroleerd moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 11:36 
 

waarom is snot groen/geel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
waarom is snot groen/geel?


Is jouw snot groen met geel? :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 13:52 
 

Refuze schreef:
KSwoosh schreef:
waarom is snot groen/geel?


Is jouw snot groen met geel? :O

nee, groen/geel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Refuze schreef:
KSwoosh schreef:
waarom is snot groen/geel?


Is jouw snot groen met geel? :O

nee, groen/geel


omdat het geen oranje/paars is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Refuze schreef:
KSwoosh schreef:
waarom is snot groen/geel?


Is jouw snot groen met geel? :O

nee, groen/geel


Vage kleur snot heb jij dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 15:19 
 

flikker gewoon op en geef antwoord op mijn vraag of wees stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
waarom is snot groen/geel?

Groeit gras in je neus, en gras is groen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:

Vage kleur snot heb jij dan :P

Wat heb je nou aan dit soort reacties? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Refuze schreef:

Vage kleur snot heb jij dan :P

Wat heb je nou aan dit soort reacties? :huh:

Wat heb je nou aan dit soort vragen? ;)

Touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 18:36 
 

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
29 mei meeting bij Jeone!!

ik rij vanuit venray met de auto en kan 2 mensen meenemen!
wie wil mee?

reageren via PB aub.

op een zondag?
of is er dan vakantie fzo?
hoe was et nou geregeld dan?


het is op een zondag. is volgens mij in de buurt van hemelvaartsdag ofzoiets. en hoelaat weet ik nog niet. krijg ik nog te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eventueel dag na hemelvaartsdag kan ook is op vrijdag 4 juni denk tegen uurtje of 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 22:46 
 

jeone schreef:
Eventueel dag na hemelvaartsdag kan ook is op vrijdag 4 juni denk tegen uurtje of 1

vind ik allemaal prima.
iemand die meewil? graag via PB. ik rij venlo, nijmegen en arnhem. drie mogelijke plaatsen waar ik mensen op kan pikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 02:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
flikker gewoon op en geef antwoord op mijn vraag of wees stil


Kerl snel op zn teentjes getrapt ofniej, mafkees...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 10:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wie is de hardtraxxer @ 7:51 ??
http://www.youtube.com/watch?v=H4XBSQMp ... ideo_title

Of is het E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
waarom is snot groen/geel?


Snot en sputum bestaat uit slijm, stofdeeltjes, celresten,bacterien en wittelbloedlichaampjes die de longen kwijt willen. Door overmatige productie van slijm en het hoest reflex wordt deze troep uit het lichaam gewerkt. De groene kleur wordt veroorzaakt door een ontstekingsreactie veroorzaakt door bacterien en de grote hoeveelheid witte bloedcellen die deze rakkers te lijf gaan. De heamophillus bacterie geeft wat groener snot dan de andere bacterien. Bij bijv. een streptococceninfectie kan het snot/sputum wat bruiner gekleurd zijn omdat bij infectie bloed bijmenging kan plaatsvinden.

GOOGLE FOR LIFE BABY! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 11:44 
 

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
waarom is snot groen/geel?


Snot en sputum bestaat uit slijm, stofdeeltjes, celresten,bacterien en wittelbloedlichaampjes die de longen kwijt willen. Door overmatige productie van slijm en het hoest reflex wordt deze troep uit het lichaam gewerkt. De groene kleur wordt veroorzaakt door een ontstekingsreactie veroorzaakt door bacterien en de grote hoeveelheid witte bloedcellen die deze rakkers te lijf gaan. De heamophillus bacterie geeft wat groener snot dan de andere bacterien. Bij bijv. een streptococceninfectie kan het snot/sputum wat bruiner gekleurd zijn omdat bij infectie bloed bijmenging kan plaatsvinden.

GOOGLE FOR LIFE BABY! ;)

eindelijk iemand die fatsoenlijk antwoord geeft!
Thx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wie is de hardtraxxer @ 7:51 ??
http://www.youtube.com/watch?v=H4XBSQMp ... ideo_title

Of is het E-Force

dacht dat dat khadber was
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic