Helemaal mee eens !robkuh1990 wrote:Vind niet dat het gestopt moet worden, maar wel de goeie van de slechte immigranten gescheiden moet worden en die uitkeringstrekkers terug sturenDarkSymphony wrote:ff opdracht voor school: vinden jullie dat de Immigratie gestopt moet worden? omdat de economie er niet beter op word.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
ze moeten mensen die willen werken van alle nationaliteiten hun gang laten gaan en mensen die hier komen op bed liggen en op het geld wachten wegsturen. daar hebben sommige mensen(hans teeuwen) een grap over gemaakt die wel waar is. zullen we eens naar de overheid kijken? op de gemeenteambtenaren na allemaal zo corrupt en zwart als t maar kan. turkse en marokkaanse famillie krijgen voorang en nederelanders mogen een nummer trekken en in de gang plaats nemen. bij de politie aangifte doen: een turkse dame wordt overvallen en ze weet wie het is, de buurjongen. ik als nette burger moet wachten tot mevrouw de hoofddoekjes-drager klaar is met vertaling zoeken op google.nl en ik kon intussen al 3x aangifte hebben gedaan. mevrouw de buitenlander krijgt zelfs een tolk op kosten van het rijk. wie betaald het eigenlijk? hmm: waar betalen we de belasting voor? JUIST! voor die mensen die hier lui, corrupt en van buitenlandse kom af zijn. vaak al iets te maken hebben met de islam.Inemiene wrote:Helemaal mee eens !robkuh1990 wrote:Vind niet dat het gestopt moet worden, maar wel de goeie van de slechte immigranten gescheiden moet worden en die uitkeringstrekkers terug sturenDarkSymphony wrote:ff opdracht voor school: vinden jullie dat de Immigratie gestopt moet worden? omdat de economie er niet beter op word.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
stop de immigratie, stuur al die luie + immigranten met strafblad weg, ook de polen terugsturen (Behlave Crypsis
) want dan is er geen oneerlijke concurrentie meer. Dan komen er meer banen vrij voor de Nederlander die wil werken waardoor de koopkracht omhoog gaat gemiddeld per persoon. 
De gemiddelde banen die die immigranten hier hebben zijn banen die wij Nederlanders ons zelf te goed voor voelen. Dus heel veel effect gaat dat niet hebben op de werkloosheid. Ik ben wel voor strenge selectie, maar een immigratiestop vind ik veel te ver gaan.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ik denk dat t meer geld voor de oudere werklozen. De generatie van nu heeft meer te maken met polen, en daar moet wel een stop op komen. Die werken zo goedkoop dat ze de banen wegpikken voor de jongeren. Ik ben gestopt met school want me opleiding was niks aan. Besluit om in augustus weer naar school te gaan en tot die tijd te gaan werken. Ik heb me ingeschreven bij een uitzendbureau, ben elke dag op zoek etc. Ik heb vanaf januari 2 weken kunnen werken en dat kwam omdat t bedrijf speciaal vroeg om geen Polen.Lyst wrote:De gemiddelde banen die die immigranten hier hebben zijn banen die wij Nederlanders ons zelf te goed voor voelen. Dus heel veel effect gaat dat niet hebben op de werkloosheid. Ik ben wel voor strenge selectie, maar een immigratiestop vind ik veel te ver gaan.
-
E
29 mei meeting bij Jeone!!
ik rij vanuit venray met de auto en kan 2 mensen meenemen!
wie wil mee?
reageren via PB aub.
wie wil mee?
reageren via PB aub.
-
G
op een zondag?biscuit wrote:29 mei meeting bij Jeone!!
wie wil mee?
reageren via PB aub.
of is er dan vakantie fzo?
hoe was et nou geregeld dan?
Ik vind ook niet dat immigratie stopgezet moet worden, maar dat er wel veel strenger aangepakt en gecontroleerd moet worden.
-
G
waarom is snot groen/geel?
Is jouw snot groen met geel? :OKSwoosh wrote:waarom is snot groen/geel?
-
G
nee, groen/geelRefuze wrote:Is jouw snot groen met geel? :OKSwoosh wrote:waarom is snot groen/geel?
omdat het geen oranje/paars isKSwoosh wrote:nee, groen/geelRefuze wrote:Is jouw snot groen met geel? :OKSwoosh wrote:waarom is snot groen/geel?
Vage kleur snot heb jij danKSwoosh wrote:nee, groen/geelRefuze wrote:Is jouw snot groen met geel? :OKSwoosh wrote:waarom is snot groen/geel?
-
G
flikker gewoon op en geef antwoord op mijn vraag of wees stil
Groeit gras in je neus, en gras is groenKSwoosh wrote:waarom is snot groen/geel?
Wat heb je nou aan dit soort reacties?Refuze wrote:
Vage kleur snot heb jij dan
TouchéProject 141 wrote:Wat heb je nou aan dit soort vragen?Olijfboompje wrote:Wat heb je nou aan dit soort reacties?Refuze wrote:
Vage kleur snot heb jij dan
-
E
het is op een zondag. is volgens mij in de buurt van hemelvaartsdag ofzoiets. en hoelaat weet ik nog niet. krijg ik nog te horen.KSwoosh wrote:op een zondag?biscuit wrote:29 mei meeting bij Jeone!!
wie wil mee?
reageren via PB aub.
of is er dan vakantie fzo?
hoe was et nou geregeld dan?
Eventueel dag na hemelvaartsdag kan ook is op vrijdag 4 juni denk tegen uurtje of 1
-
E
vind ik allemaal prima.jeone wrote:Eventueel dag na hemelvaartsdag kan ook is op vrijdag 4 juni denk tegen uurtje of 1
iemand die meewil? graag via PB. ik rij venlo, nijmegen en arnhem. drie mogelijke plaatsen waar ik mensen op kan pikken
Kerl snel op zn teentjes getrapt ofniej, mafkees...KSwoosh wrote:flikker gewoon op en geef antwoord op mijn vraag of wees stil
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Snot en sputum bestaat uit slijm, stofdeeltjes, celresten,bacterien en wittelbloedlichaampjes die de longen kwijt willen. Door overmatige productie van slijm en het hoest reflex wordt deze troep uit het lichaam gewerkt. De groene kleur wordt veroorzaakt door een ontstekingsreactie veroorzaakt door bacterien en de grote hoeveelheid witte bloedcellen die deze rakkers te lijf gaan. De heamophillus bacterie geeft wat groener snot dan de andere bacterien. Bij bijv. een streptococceninfectie kan het snot/sputum wat bruiner gekleurd zijn omdat bij infectie bloed bijmenging kan plaatsvinden.KSwoosh wrote:waarom is snot groen/geel?
GOOGLE FOR LIFE BABY!
-
G
eindelijk iemand die fatsoenlijk antwoord geeft!Ramirez wrote:Snot en sputum bestaat uit slijm, stofdeeltjes, celresten,bacterien en wittelbloedlichaampjes die de longen kwijt willen. Door overmatige productie van slijm en het hoest reflex wordt deze troep uit het lichaam gewerkt. De groene kleur wordt veroorzaakt door een ontstekingsreactie veroorzaakt door bacterien en de grote hoeveelheid witte bloedcellen die deze rakkers te lijf gaan. De heamophillus bacterie geeft wat groener snot dan de andere bacterien. Bij bijv. een streptococceninfectie kan het snot/sputum wat bruiner gekleurd zijn omdat bij infectie bloed bijmenging kan plaatsvinden.KSwoosh wrote:waarom is snot groen/geel?
GOOGLE FOR LIFE BABY!
Thx
dacht dat dat khadber was