Wat bijvoorbeeld wordt gedaan door uploaders van voetbalsamenvattingen:
Het filmpje spiegelen, dan mag je dat namelijk uploaden
Horizonaal of verticaal?Daveytl wrote:Wat bijvoorbeeld wordt gedaan door uploaders van voetbalsamenvattingen:
Youtube is niet echt vrije media meer. Alles ligt nu strak in de handen van de platenmaatschappijen en auteursrechtwaakhondjes :')Skedoedelefloeps wrote:Tja, youtube zelf zal ook maar al te graag bezig zijn die dingen van hun site af te halen.
Anders moeten ze extra betalen en daar hebben ze geen zin in natuurlijk
er is een verschil tussen vrij en piraterij.urbandesigner wrote:Youtube is niet echt vrije media meer. Alles ligt nu strak in de handen van de platenmaatschappijen en auteursrechtwaakhondjes :')Skedoedelefloeps wrote:Tja, youtube zelf zal ook maar al te graag bezig zijn die dingen van hun site af te halen.
Anders moeten ze extra betalen en daar hebben ze geen zin in natuurlijk
klopturbandesigner wrote:Ik zeg ook niet dat iedereen zomaar hele films e.d. op youtube mag gooien. Maar eerst was youtube een veel vrijer medium. Google video's gaat volgens mij weg zag ik op Geenstijl.
Er staan ook gewoon hele films op GV. Daar kan letterlijk alles. Geen problemen hahaKSwoosh wrote:klopturbandesigner wrote:Ik zeg ook niet dat iedereen zomaar hele films e.d. op youtube mag gooien. Maar eerst was youtube een veel vrijer medium. Google video's gaat volgens mij weg zag ik op Geenstijl.
beide zijn van google en Google Video gebruikte nooit iemand
behalve voor filmpjes van katten die in de fik werden gezet enzo
Heb deze week nog het volledige 3e seizoen van jersey shore gekeken daar omdat ze op youtube niet beschikbaar waren wegens rechtenKSwoosh wrote:klopturbandesigner wrote:Ik zeg ook niet dat iedereen zomaar hele films e.d. op youtube mag gooien. Maar eerst was youtube een veel vrijer medium. Google video's gaat volgens mij weg zag ik op Geenstijl.
beide zijn van google en Google Video gebruikte nooit iemand
behalve voor filmpjes van katten die in de fik werden gezet enzo
ik hoor daar echter soulmuziek als iets anders? zou Coone Homo zijn?oostzaner wrote:Ik vraag het me al een tijdje af.
Wie is die zanger op de tv wanneer ze in die limo zitten.
View on YouTube
Tom Jones?oostzaner wrote:Ik vraag het me al een tijdje af.
Wie is die zanger op de tv wanneer ze in die limo zitten.
View on YouTube
Ga naar Sarbon of Rituals en stel een pakket samenroberttt wrote:Wie weet een leuk cadeautje voor me moeder ze is vrijdag jarig, maar weet niet wat ik moet geven..
Kaartej voor defqon, en dan koopt zij een kaartje voor jou en dan kan je toch naar Defqon!roberttt wrote:Wie weet een leuk cadeautje voor me moeder ze is vrijdag jarig, maar weet niet wat ik moet geven..
Dildo, kwam in ander topic naarvorenroberttt wrote:Wie weet een leuk cadeautje voor me moeder ze is vrijdag jarig, maar weet niet wat ik moet geven..
hoor ik vaker jaDaveytl wrote:Rituals pakket is inderdaad tof!
Of een Pandora-bedel
Vind niet dat het gestopt moet worden, maar wel de goeie van de slechte immigranten gescheiden moet worden en die uitkeringstrekkers terug sturenDarkSymphony wrote:ff opdracht voor school: vinden jullie dat de Immigratie gestopt moet worden? omdat de economie er niet beter op word.