Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat bijvoorbeeld wordt gedaan door uploaders van voetbalsamenvattingen:
Het filmpje spiegelen, dan mag je dat namelijk uploaden :thumbup:
S
Daveytl wrote:Wat bijvoorbeeld wordt gedaan door uploaders van voetbalsamenvattingen:
Het filmpje spiegelen, dan mag je dat namelijk uploaden :thumbup:
Horizonaal of verticaal? :P

Wat ik altijd heb gedacht is gewoon dat organisaties dus samples leveren en als de servers van google een match vinden in jouw filmpje krijg je zo'n melding.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Tja, youtube zelf zal ook maar al te graag bezig zijn die dingen van hun site af te halen.
Anders moeten ze extra betalen en daar hebben ze geen zin in natuurlijk >.<
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Skedoedelefloeps wrote:Tja, youtube zelf zal ook maar al te graag bezig zijn die dingen van hun site af te halen.
Youtube is niet echt vrije media meer. Alles ligt nu strak in de handen van de platenmaatschappijen en auteursrechtwaakhondjes :')
G
urbandesigner wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Tja, youtube zelf zal ook maar al te graag bezig zijn die dingen van hun site af te halen.
Youtube is niet echt vrije media meer. Alles ligt nu strak in de handen van de platenmaatschappijen en auteursrechtwaakhondjes :')
er is een verschil tussen vrij en piraterij.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Ik zeg ook niet dat iedereen zomaar hele films e.d. op youtube mag gooien. Maar eerst was youtube een veel vrijer medium. Google video's gaat volgens mij weg zag ik op Geenstijl.
G
urbandesigner wrote:Ik zeg ook niet dat iedereen zomaar hele films e.d. op youtube mag gooien. Maar eerst was youtube een veel vrijer medium. Google video's gaat volgens mij weg zag ik op Geenstijl.
klopt
beide zijn van google en Google Video gebruikte nooit iemand
behalve voor filmpjes van katten die in de fik werden gezet enzo
G
Wat is Fyra?
ik plande net een reis via 9292ov en daar stond bij de trein NS HiSpeed en dan Fyra
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Das de trein van en naar Schiphol. Schijnt extra geld te kosten, maar ik heb dat nooit gedaan en de controleurs vonden t best.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Fyra is de HSL van Amsterdam naar (in de toekomst) Parijs. Rijdt nu om het half uur tussen Amsterdam, Schiphol en Rotterdam... :P
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
KSwoosh wrote:
urbandesigner wrote:Ik zeg ook niet dat iedereen zomaar hele films e.d. op youtube mag gooien. Maar eerst was youtube een veel vrijer medium. Google video's gaat volgens mij weg zag ik op Geenstijl.
klopt
Er staan ook gewoon hele films op GV. Daar kan letterlijk alles. Geen problemen haha
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
KSwoosh wrote:
klopt
Heb deze week nog het volledige 3e seizoen van jersey shore gekeken daar omdat ze op youtube niet beschikbaar waren wegens rechten :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik vraag het me al een tijdje af.

Wie is die zanger op de tv wanneer ze in die limo zitten.
View on YouTube
E
oostzaner wrote:Ik vraag het me al een tijdje af.

View on YouTube
ik hoor daar echter soulmuziek als iets anders? zou Coone Homo zijn?
hoe kom ik in dertig dagen uit de kast? >.<
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
oostzaner wrote:Ik vraag het me al een tijdje af.

View on YouTube
Tom Jones?
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Thanks! :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wie weet een leuk cadeautje voor me moeder ze is vrijdag jarig, maar weet niet wat ik moet geven.. :lol:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
roberttt wrote:Wie weet een leuk cadeautje voor me moeder ze is vrijdag jarig, maar weet niet wat ik moet geven.. :lol:
Ga naar Sarbon of Rituals en stel een pakket samen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
roberttt wrote:Wie weet een leuk cadeautje voor me moeder ze is vrijdag jarig, maar weet niet wat ik moet geven.. :lol:
Kaartej voor defqon, en dan koopt zij een kaartje voor jou en dan kan je toch naar Defqon! :D
C
Dildo, kwam in ander topic naarvoren
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
word the qontinent 2011 eigenlijk georganiseerd?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Rituals pakket is inderdaad tof!
Of een Pandora-bedel ;)
G
Daveytl wrote:Rituals pakket is inderdaad tof!
Of een Pandora-bedel ;)
hoor ik vaker ja :P is een goede
D
ff opdracht voor school: vinden jullie dat de Immigratie gestopt moet worden? omdat de economie er niet beter op word.
C
DarkSymphony wrote:ff opdracht voor school: vinden jullie dat de Immigratie gestopt moet worden? omdat de economie er niet beter op word.
Vind niet dat het gestopt moet worden, maar wel de goeie van de slechte immigranten gescheiden moet worden en die uitkeringstrekkers terug sturen