Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 14:20 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Hebben we een track of the day non hardstyle topic? kan het nergens vinden. :P

De Track o/t Day kan van alles zijn. Maar ja, de meeste lui op deze site luisteren nou eenmaal HS...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 17:41 

Oxbow schreef:
Hebben we een track of the day non hardstyle topic? kan het nergens vinden. :P

dan moet je in het Andere Muziek gedeelte zijn, kleine kans dat het er is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 20:50 

iemand die in buurt van amsterdam woont en zin en tijd heeft om bij de almachtige beheerder een setje doppen voor mij haalt? ik stuur de envelop met postzegel wel. en de rit/tijd wordt vergoed :) jor-d wil niet posten en kudelstaart is net wat te ver weg.( 3 uur rijden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

steeds als ik op filesonic of vergelijkbare sites iets wil downloaden doet hij het niet en krijg ik de melding: bad hash, iemand die weet wat dit inhoud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 21:07 

Draidy schreef:
steeds als ik op filesonic of vergelijkbare sites iets wil downloaden doet hij het niet en krijg ik de melding: bad hash, iemand die weet wat dit inhoud?

dan heb je de verkeerde hash gekocht......

ownee dat was iets anders.

een bestand krijgt tijdens het uploaden naam en een hashtag mee. bestaand uit letters en cijfers.
soms klopt het niet overeen met elkaar. dan geeft ie een fout aan. vaak schuld van de persoon die m uploade of serverfoutje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
dan heb je de verkeerde hash gekocht......

oh shit nee toch?

maar ok, dan weet ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:21 

Project 141 schreef:
biscuit schreef:
iemand die in buurt van amsterdam woont en zin en tijd heeft om bij de almachtige beheerder een setje doppen voor mij haalt? ik stuur de envelop met postzegel wel. en de rit/tijd wordt vergoed :) jor-d wil niet posten en kudelstaart is net wat te ver weg.( 3 uur rijden)

Waarom wil die niet posten dan?

had ie niet gezegd. kennelijk wil hij opschrijven wie dr een heeft of wil niet voor de schade van die dingen tijdens posten opkomen. begrijpelijk als dat zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:57 

Hardtraxx Addict

ik zoek een goedkope tablet waar ik een beetje mee kan internetten en tekst kan verwerken.
Verder wil ik er een beetje muziek opluisteren en af en toe een filmpje kijken wat raden jullie mij aan=
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:12 

Draidy schreef:

Voor of na et downen?

@jeone: vind je een tablet niet een beetje geldverspilling als je alleen filmpjes gaat kijken enzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 02:36 

Project 141 schreef:
Heb je het over die doppen van de winactie? Want die zijn mij wel gewoon toegestuurd, doosje was wel kapot.

ja die ja. er waren nog wat over. en ik vond ze wel handig aangezien ik er geen heb.
en hij wil ze echt niet opsturen. dat vind ik jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 10:09 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Project 141 schreef:
Heb je het over die doppen van de winactie? Want die zijn mij wel gewoon toegestuurd, doosje was wel kapot.

ja die ja. er waren nog wat over. en ik vond ze wel handig aangezien ik er geen heb.

hoeveel zijn er nog over?

KSwoosh schreef:
Draidy schreef:

Voor of na et downen?

Ik klik op download, moet ik 30 sec. wachten en zon code invullen, dan pas kan je op de echte download link klikken, doe ik dat en dat krijg ik een witte pagina met linksboven bad hash oid te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:35 

Draidy schreef:
biscuit schreef:
Project 141 schreef:

hoeveel zijn er nog over?

8,9,10

een van deze 3 getallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

@ Draidy:
Gebeurd het slechts bij 1 site: delete je cookies van die site even.
Gebeurd het bij meerdere sites: re-install je browser en kijk of het dan is afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:44 

Kraak... Piep...

Hoe de scheldwoord reset ik een poll hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

Waarom heet het een 'broodje gezond' als je een broodje met gekookt ei/ ham/ kaas/ sla e.d. hebt, en een 'broodje ei' als je een broodje met gebakken ei/ ham/ kaas/ sla e.d. hebt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:24 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Waarom heet het een 'broodje gezond' als je een broodje met gekookt ei/ ham/ kaas/ sla e.d. hebt, en een 'broodje ei' als je een broodje met gebakken ei/ ham/ kaas/ sla e.d. hebt? :P

Omdat een gekookt ei niet ongezond is, en een gebakken ei wel? :P

Denk ik teminste, als ie gebakken is is ie meestal toch in de boter gebakken en dat is iig niet gezond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Een broodje gezond is sowieso helemaal niet gezond, dus daar houdt het dan al op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:32 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Een broodje gezond is sowieso helemaal niet gezond, dus daar houdt het dan al op :P

Ja weet ik maar bij wijze van :P

En ik denk dat het "broodje ei" ook echt gebaseerd is op dat ei, en het "broodje gezond" is denk ik gebaseerd om allerlei (zogenaamd) gezonde dingen, waar toevallig dat gekookte ei bij hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:21 

Hardtraxx Addict

ik heb nog al een probleem het beeldscherm van mijn laptop is overleden. alhoewel 3 kwart is overleden.
Maar al mijn muziek staat op me laptop hoe kan ik die er ingodsnaam van af krijgen en op een harde schijf of iets dergelijks.
Aangezien ik maar een kwart van het beeldscherm kan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
ik heb nog al een probleem het beeldscherm van mijn laptop is overleden. alhoewel 3 kwart is overleden.
Maar al mijn muziek staat op me laptop hoe kan ik die er ingodsnaam van af krijgen en op een harde schijf of iets dergelijks.

aansluiten op je tv ander beeldscherm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:37 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
jeone schreef:

aansluiten op je tv ander beeldscherm?

ga dus niet werken aangezien ik me eerst moet aanmelden voor de laptop de tv/beeldscherm herkent.
En het scherm is teveel kapot om me aan te melden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:58 

Hardtraxx Addict

nee dat lukt me dus niet dat is het probleem,
Kan ik die harde schijf er niet uit laten halen en in laten lezen op een andere pc ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Harde schijf eruithalen doe je niet zo maar, zeker niet bij een laptop. En dan is het ook geen plug en play bij een andere pc ;) Maar als je niet kan inloggen, is er dan niet meer kapot dan alleen het beeldscherm?

Wat je kunt doen, is naar een pc zaak gaan (bijv Aragorn ofzo) en vragen of zij dat kunnen doen, weet 90% zeker dat zij dat kunnen. Kost je wel iets echter.

Ik gok dat hij eerst zijn account moet selecteren, voordat hij zijn wachtwoord in kan tikken. En dat is een elende :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:25 

Hardtraxx Veteran

Ah :p, wist ik niet (eigen laptop, één account, ww intikken zonder iets te selecteren en je bent er xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:41 

Hardtraxx Addict

als ik vannavond thuis ben van het werk zal ik het wel weer is proberen,
anders breng ik hem weg/ laat een beunhaas komen.
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic