wat lulde die behangerDaveytl wrote:Ik zoek zo'n legendarisch filmpje waarbij zo'n professor de Nederlandse taal gaat uitleggen.
Die zegt waar woorden zoals luldebehanger e.d. vandaan komen![]()
Kan iemand mij hier mee helpen?
en dat hebben ze afgekort
wat lulde die behangerDaveytl wrote:Ik zoek zo'n legendarisch filmpje waarbij zo'n professor de Nederlandse taal gaat uitleggen.
Ja leuk... en nu wil ik het filmpje zienThe Anim0l wrote:wat lulde die behangerDaveytl wrote:Ik zoek zo'n legendarisch filmpje waarbij zo'n professor de Nederlandse taal gaat uitleggen.
en dat hebben ze afgekort
Nou dan zal ik als ex ict-er jou even helpen. Ik moet U helaas mededelen dat u Videokaart drivers zero positief bent.El Mare wrote:Voor de ICTers onder ons, ik heb even een vraag en ik neem aan dat ICTers hier wel raad mee weten.
Ik krijg als ik een youtubefilmpje/dumpertfilmpje enz enz kijk op een gegeven moment een groen beeld met de melding in een geel driehoekje met een uitroepteken het volgende:
Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Beeldschermstuurprogramma AMD driver reageert niet meer en is hersteld.
Nu heb ik dat al eens eerder gehad en heb ik iets ge-update en toen was het verholpen, alleen ik weet niet meer wat ik moest updaten naar de nieuwste versie.
http://support.amd.com/us/gpudownload/w ... etect.aspxEl Mare wrote:NVIDIA Driver Downloads
Product Current
Installed Driver Latest Driver
Update
ATI Radeon HD 5600 Series 0.0 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.
ik heb geen firefox...maar waarschijnlijk op ALT ofzo drukken in firefox en dan in de balk zoeken naar Altijd op voorgrond...of ff naar opties gaan en ergens een vinkje uitzetten met; Altijd op voorgrond...El Mare wrote:Ik ben bezig met downloaden.
Dan heb ik nog even een vraag, hoe kan ik de instelling terugzetten dat Firefox niet altijd op de voorgrond staat, als je een ander programma opent?
onder het updaten of erna? want dat de resolutie veranderd dat gebeurd nog al is met video drivers updates...die moet je erna gewoon weer goedzetten...je moet gwn iig ff zorgen dat hij die update afmaakt...gwn niks doen terwijl hij bezig is.El Mare wrote:Ik kan hier nergens iets voor vinden![]()
En voor dat eerste probleem, dat werkt ook niet, want dan loopt de PC vast en start ie opnieuw op en dan is ineens de resolutie volledig anders.
Waar zou je de nieuwe adobe flashplayer kunnen downloaden? Of waar kan je aanzetten dat je automatisch een updatevenster krijgt, want dat gebeurd sinds een geruime tijd ook niet meer. En zo ook bij de windows update. Ik heb nooit ergens aangezeten, aan welke instellingen dan ook
Dat is geen standaard optie, en staat ook niet standaard aan.El Mare wrote:Hoe kan ik de instelling terugzetten dat Firefox niet altijd op de voorgrond staat, als je een ander programma opent?
Zorg dat je eerst alle grafische drivers van je computer af gooit.El Mare wrote:En voor dat eerste probleem, dat werkt ook niet, want dan loopt de PC vast en start ie opnieuw op en dan is ineens de resolutie volledig anders.
Windows update kan je bereiken via Start > typ: windows update, dan klik je op: Automatische updates in of uitschakelen.El Mare wrote:Waar zou je de nieuwe adobe flashplayer kunnen downloaden? Of waar kan je aanzetten dat je automatisch een updatevenster krijgt, want dat gebeurd sinds een geruime tijd ook niet meer. En zo ook bij de windows update. Ik heb nooit ergens aangezeten, aan welke instellingen dan ook
Waar kun je die drivers de-installeren dan?KSwoosh wrote:Dat is geen standaard optie, en staat ook niet standaard aan.El Mare wrote:Hoe kan ik de instelling terugzetten dat Firefox niet altijd op de voorgrond staat, als je een ander programma opent?
Zover ik weet is die optie ook niet becshikbaar in Firefox.
Verwijder Firefox van je pc en download de laatste versie, en installeer em opnieuw, kijk of het verholpen is.
Zorg dat je eerst alle grafische drivers van je computer af gooit.El Mare wrote:En voor dat eerste probleem, dat werkt ook niet, want dan loopt de PC vast en start ie opnieuw op en dan is ineens de resolutie volledig anders.
Herstart de computer daarna.
Ga dan naar de eerder genoemde pagina, en download en installeer de laatste versie van het programma.
Windows update kan je bereiken via Start > typ: windows update, dan klik je op: Automatische updates in of uitschakelen.El Mare wrote:Waar zou je de nieuwe adobe flashplayer kunnen downloaden? Of waar kan je aanzetten dat je automatisch een updatevenster krijgt, want dat gebeurd sinds een geruime tijd ook niet meer. En zo ook bij de windows update. Ik heb nooit ergens aangezeten, aan welke instellingen dan ook
Voila.
Voor de flashplayer raad ik hetzelfde aan als eerder: verwijder alle versies van flash player die je hebt, bijvoorbeeld met dit programmatje: http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Download en installeer dan de nieuwe versie hier: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
@livinforthemusic: Als je advies geeft, geef dan duidelijk advies, maar vooral goed advies.
Jouw advies om hem naar de nVidia site te sturen zonder eerst oude grafische drivers te laten verwijderen is nou niet echt slim. Het kan de problemen alleen maar erger maken.
En je posts dragen verder ook niet echt bij aan een oplossing...
Sneller, maar voornamelijk, alle add-ons. Met als baas-addon: ADBLOCK. Maar er zijn er zatProject 141 wrote:Wat is nu eigenlijk het voordeel van Firefox? Heb IE en firefox maar merk maar weinig verschil..
je moet ook google chrome gebruikenProject 141 wrote:Wat is nu eigenlijk het voordeel van Firefox? Heb IE en firefox maar merk maar weinig verschil..