Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik zoek zo'n legendarisch filmpje waarbij zo'n professor de Nederlandse taal gaat uitleggen.
Die zegt waar woorden zoals luldebehanger e.d. vandaan komen :lol:

Kan iemand mij hier mee helpen?

wat lulde die behanger
en dat hebben ze afgekort
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Daveytl schreef:
Ik zoek zo'n legendarisch filmpje waarbij zo'n professor de Nederlandse taal gaat uitleggen.
Die zegt waar woorden zoals luldebehanger e.d. vandaan komen :lol:

Kan iemand mij hier mee helpen?

wat lulde die behanger
en dat hebben ze afgekort

Ja leuk... en nu wil ik het filmpje zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

Voor de ICTers onder ons, ik heb even een vraag en ik neem aan dat ICTers hier wel raad mee weten.
Ik krijg als ik een youtubefilmpje/dumpertfilmpje enz enz kijk op een gegeven moment een groen beeld met de melding in een geel driehoekje met een uitroepteken het volgende:

Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Beeldschermstuurprogramma AMD driver reageert niet meer en is hersteld.

Nu heb ik dat al eens eerder gehad en heb ik iets ge-update en toen was het verholpen, alleen ik weet niet meer wat ik moest updaten naar de nieuwste versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht al, waarom staat er zo'n rood kringeltje onder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 14:29 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Voor de ICTers onder ons, ik heb even een vraag en ik neem aan dat ICTers hier wel raad mee weten.
Ik krijg als ik een youtubefilmpje/dumpertfilmpje enz enz kijk op een gegeven moment een groen beeld met de melding in een geel driehoekje met een uitroepteken het volgende:

Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Beeldschermstuurprogramma AMD driver reageert niet meer en is hersteld.

Nu heb ik dat al eens eerder gehad en heb ik iets ge-update en toen was het verholpen, alleen ik weet niet meer wat ik moest updaten naar de nieuwste versie.

Nou dan zal ik als ex ict-er jou even helpen. Ik moet U helaas mededelen dat u Videokaart drivers zero positief bent.
Weet je wat voor video kaart je hebt?
Probeer even met internet explorer naar: http://www.nvidia.co.uk/Download/Scan.aspx?lang=en-uk
te gaan...en laat hem even detecten of je updates nodig hebt...(en dus een nvidea kaart hebt)
Heb je een avi...dan moet je even naar die site gaan en automatische laten detecten en dan drivers installeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

NVIDIA Driver Downloads

Product Current
Installed Driver Latest Driver
Update
ATI Radeon HD 5600 Series 0.0 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.

Is dus up-to-date :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 15:18 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
NVIDIA Driver Downloads

Product Current
Installed Driver Latest Driver
Update
ATI Radeon HD 5600 Series 0.0 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.

http://support.amd.com/us/gpudownload/w ... etect.aspx
wss heb je dus AMD nodig...is dus wss mijn fout :P stond idd ook al in je melding.

Ik heb namelijk zelf ook amd processor...ma je hebt dus ook vid van amd...ik heb het niet zo op ATI :P

en anders het moet toch echt iets met de drivers zijn...misschien windows update ff runnen?
kan soms zijn dat je windows die drivers dan niet helemaal goed ondersteunen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Ik ben bezig met downloaden.
Dan heb ik nog even een vraag, hoe kan ik de instelling terugzetten dat Firefox niet altijd op de voorgrond staat, als je een ander programma opent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 15:42 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Ik ben bezig met downloaden.
Dan heb ik nog even een vraag, hoe kan ik de instelling terugzetten dat Firefox niet altijd op de voorgrond staat, als je een ander programma opent?

ik heb geen firefox...maar waarschijnlijk op ALT ofzo drukken in firefox en dan in de balk zoeken naar Altijd op voorgrond...of ff naar opties gaan en ergens een vinkje uitzetten met; Altijd op voorgrond...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Ik kan hier nergens iets voor vinden :/
En voor dat eerste probleem, dat werkt ook niet, want dan loopt de PC vast en start ie opnieuw op en dan is ineens de resolutie volledig anders.
Waar zou je de nieuwe adobe flashplayer kunnen downloaden? Of waar kan je aanzetten dat je automatisch een updatevenster krijgt, want dat gebeurd sinds een geruime tijd ook niet meer. En zo ook bij de windows update. Ik heb nooit ergens aangezeten, aan welke instellingen dan ook -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:29 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Ik kan hier nergens iets voor vinden :/
En voor dat eerste probleem, dat werkt ook niet, want dan loopt de PC vast en start ie opnieuw op en dan is ineens de resolutie volledig anders.
Waar zou je de nieuwe adobe flashplayer kunnen downloaden? Of waar kan je aanzetten dat je automatisch een updatevenster krijgt, want dat gebeurd sinds een geruime tijd ook niet meer. En zo ook bij de windows update. Ik heb nooit ergens aangezeten, aan welke instellingen dan ook -.-

onder het updaten of erna? want dat de resolutie veranderd dat gebeurd nog al is met video drivers updates...die moet je erna gewoon weer goedzetten...je moet gwn iig ff zorgen dat hij die update afmaakt...gwn niks doen terwijl hij bezig is.

op googe intypen; google flashplayer...en dan van de adobe site...is heel simpel
beetje meer google gebruiken...is ook niet de instellingen...is gwn verouderd dan...en dan heeft hij een nieuwe framework.net ofzo nodig om het te ondersteunen...ff bij start en dan windows update doen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:45 

El Mare schreef:
Hoe kan ik de instelling terugzetten dat Firefox niet altijd op de voorgrond staat, als je een ander programma opent?

Dat is geen standaard optie, en staat ook niet standaard aan.
Zover ik weet is die optie ook niet becshikbaar in Firefox.
Verwijder Firefox van je pc en download de laatste versie, en installeer em opnieuw, kijk of het verholpen is.

El Mare schreef:

Zorg dat je eerst alle grafische drivers van je computer af gooit.
Herstart de computer daarna.
Ga dan naar de eerder genoemde pagina, en download en installeer de laatste versie van het programma.

El Mare schreef:

Windows update kan je bereiken via Start > typ: windows update, dan klik je op: Automatische updates in of uitschakelen.
Voila.

Voor de flashplayer raad ik hetzelfde aan als eerder: verwijder alle versies van flash player die je hebt, bijvoorbeeld met dit programmatje: http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Download en installeer dan de nieuwe versie hier: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

@livinforthemusic: Als je advies geeft, geef dan duidelijk advies, maar vooral goed advies.
Jouw advies om hem naar de nVidia site te sturen zonder eerst oude grafische drivers te laten verwijderen is nou niet echt slim. Het kan de problemen alleen maar erger maken.
En je posts dragen verder ook niet echt bij aan een oplossing...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:54 

Hardtraxxer

oh sorry hoor meneertje de expert
Ik heb ict gedaan..en oude drivers verwijderen is helemaal niet nodig...
doe ik zelf ook nooit en heb nooit problemen...

maar goed...ik beantwoord alleen nog maar vragen of seks...daar weet ik dan nog wel iets van...

i rest my case
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Hoe kan ik de instelling terugzetten dat Firefox niet altijd op de voorgrond staat, als je een ander programma opent?

Dat is geen standaard optie, en staat ook niet standaard aan.
Zover ik weet is die optie ook niet becshikbaar in Firefox.
Verwijder Firefox van je pc en download de laatste versie, en installeer em opnieuw, kijk of het verholpen is.

El Mare schreef:

Zorg dat je eerst alle grafische drivers van je computer af gooit.
Herstart de computer daarna.
Ga dan naar de eerder genoemde pagina, en download en installeer de laatste versie van het programma.

El Mare schreef:

Windows update kan je bereiken via Start > typ: windows update, dan klik je op: Automatische updates in of uitschakelen.
Voila.

Voor de flashplayer raad ik hetzelfde aan als eerder: verwijder alle versies van flash player die je hebt, bijvoorbeeld met dit programmatje: http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Download en installeer dan de nieuwe versie hier: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

@livinforthemusic: Als je advies geeft, geef dan duidelijk advies, maar vooral goed advies.
Jouw advies om hem naar de nVidia site te sturen zonder eerst oude grafische drivers te laten verwijderen is nou niet echt slim. Het kan de problemen alleen maar erger maken.
En je posts dragen verder ook niet echt bij aan een oplossing...

Waar kun je die drivers de-installeren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:16 

Hardtraxxer

HA! precies wat ik dacht....kijk ik sprak op el mare zn niveau...ik had door dat hij er geen totaal geen zicht in heeft...jij gaat dus in moeilijke termen praten en maakt het die jongen veel te moeilijk.

Is ook een skill in het ICT vak he...op het laagste niveau uit kunnen leggen hoe iemand iets moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

Precies, al snap ik die uitleg van Kasper ook nog net, maar jouw hulp was idd wel wat simpeler, alleen het youtube probleem is nog steeds niet verholpen, maar eerst moet ik dus die drivers allemaal ff af gooien en dan de nieuwste update gebruiken. Alleen hoe gooi ik die drivers eraf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:32 

@livinforthemusic: ik ben geen expert hoor :P
normaal is verwijderen eerst niet nodig idd, maar gezien er nu problemen zijn is het mss wel zo verstandig.

@El Mare:
Verwijderen kan via:
Start >COnfiguratiescherm > Programma's en onderdelen
Daar selecteer je je programma en klik je op verwijdeeren.

Maar iets belangrijkers: sinds wanneer heb je dit probleem en kan je je bedenken of je misschien iets nieuws hebt geinstalleerd of gedaan sinds je dat probleem ehbt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Nee, ik kan me dat niet meer herinneren en op die eerste vraag heb ik antwoord, dat ik daar niks kan vinden over die drivers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

Ik wil graag een nieuw thema op mijn (gerootte) HTC Desire zetten. Heb er echter totaal geen verstand van :P werkt elk thema op elke Android phone? En wat moet ik precies allemaal doen om dat thema te krijgen? Raak ik bestanden kwijt?

PS: Heb Cyanogenmod en Theme Chooser op mijn mobiel zitten, als dat verschil maakt?

Geroot gekocht ja, heb er zelf nul verstand van
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het via deze website gedaan :) http://www.androidworld.nl/24839/howto- ... stalleren/

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=628 Hier staan alle roms, ik raadt Oxygen of MIUI aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

Hij is dus al geroot, het gaat mij er alleen maar om een nieuw thema (voorbeeld) erop te gooien. Gaat mij er meer om hoe ik dát dan doe, en wat ik eventueel verlies. (heb nu zelf Villainrom overigens...en yep, ik heb er de ballen verstand van...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

Oh een thema.. geen idee. Boeit mij niet zoveel ik gooi er alleen andere rom's op. Als je dat doet verlies je trouwens al je apps. Je telefoonnummers ed. worden op je gmail opgeslagen en als het goed is onthoud hij ook welke apps je had, zodat die automatisch weer opnieuw worden gedownloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Wat is nu eigenlijk het voordeel van Firefox? Heb IE en firefox maar merk maar weinig verschil..

Sneller, maar voornamelijk, alle add-ons. Met als baas-addon: ADBLOCK. Maar er zijn er zat ;) Plus het is met de juiste themes mooier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:54 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Wat is nu eigenlijk het voordeel van Firefox? Heb IE en firefox maar merk maar weinig verschil..

je moet ook google chrome gebruiken
Geen laadt tijden (L)
instant openen van paginas
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

Hebben we een track of the day non hardstyle topic? kan het nergens vinden. :P
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic