Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Nope, ik kan dat nergens vinden, ik duw op dat zijknopje waar je de oa de keuze hebt om je telefoon uit te schakelen en daarin heb je ook "Dataverbindingstand" die is ingeschakeld, maar ik zie dan geen 3g icoontje komen. Ook bij netwerk zoeken zie ik daar geen 3g netwerk bij staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:17 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Nope, ik kan dat nergens vinden, ik duw op dat zijknopje waar je de oa de keuze hebt om je telefoon uit te schakelen en daarin heb je ook "Dataverbindingstand" die is ingeschakeld, maar ik zie dan geen 3g icoontje komen. Ook bij netwerk zoeken zie ik daar geen 3g netwerk bij staan.

Daar heb ik ook lang mee zitten kutten. Bij draadloze netwerken ==> mobiele netwerken ==> namen toegangspunten zie je welke 3g netwerken je kunt selecteren. Selecteer het juiste netwerk, en zorg dat de instellingen juist zijn. Dan zou het moeten lukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Als het goed is zou die nu moeten werken, heb alle instellingen goed staan... Hoe heb jij je instellingen exact staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

Tja, dat verschilt per provider. Vaak krijg je een sms met de info, die je telefoon dan normaal gesproken zelf overneemt. Soms staat hij alleen op de help pagina van de provider, ergens in de FAQ.

Overigens ook een bekend euvel is dat 2 applicaties elkaar tegen werken, dat bij de één de 3g uit staat en bij de ander aan, heb ik zelf echter niet gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Tja, dat verschilt per provider. Vaak krijg je een sms met de info, die je telefoon dan normaal gesproken zelf overneemt. Soms staat hij alleen op de help pagina van de provider, ergens in de FAQ.

Overigens ook een bekend euvel is dat 2 applicaties elkaar tegen werken, dat bij de één de 3g uit staat en bij de ander aan, heb ik zelf echter niet gehad.

Hmm, die sms heb ik (nog) niet gehad. Kun je die aanvragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Steffnov schreef:

Hmm, die sms heb ik (nog) niet gehad. Kun je die aanvragen?

Normaal krijg je die als je je SIM voor het eerst in je mobiel drukt. Denk dat je dus gewoon even naar de FAQ van je provider moet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het al gevonden, er staat stap voor stap wat er gedaan moet worden, alleen werkt het nog niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

Dan denk ik dat het inderdaad een conflict is tussen 2 applicaties (bijvoorbeeld het slide menu en onder instellingen). Kijk daar anders even, anders weet ik het ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Nee, dat is het volgens mij ook niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

Moet je anders iets met de MMS doen? SOrry voor dubbelpost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

Lijkt mij niet, MMS is normaal SMS met een pic (of bestand in het algemeen? not sure).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt, alleen nu staat het bij internetopties :/ Verder heb ik een mailtje naar T-Mobile gestuurd met de vraag hoe het kan dat ik niet op internet kan en tevens een klacht ingediend bij de klantenservice dat ze me niet fatsoenlijk konden helpen in de T-Mobile winkel, het kan toch niet zo zijn dat mensen in zo'n winkel staan en je niet kunnen helpen of het probleem voor je op kunnen lossen, simpelweg gewoon een schande :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:50 

Hardtraxx Veteran

Speakers op mijn kamer voor mijn laptop een paar dagen geleden gesloopt, wil nog kijken of ik ze vanmiddag kan fixen, zo niet, dan moet ik toch echt aan een nieuw setje. Iemand die een mooi 2.1 setje weet? Richtlijn is ongeveer €100, vereisten zijn, buiten gewoon goed geluid en een goede bass, eigenlijk alleen dat hij ook zonder USB gebruikt kan worden (bijvoorbeeld met mijn iPod via aux-snoertje. Heb er weinig verstand van, dus elk beetje hulp is welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

heeft iemand al ondertiteling voor de roast van charlie sheen?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:48 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Die grappen worden toch altijd kei kut vertaald >.<

ja ok
maar soms gebruiken ze ook weer woorden of zinnen waarvan je denkt waar hebben ze t over en dan is ondertiteling wel handig:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:49 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Snel naar google translate :P

hoe die soms dingen vertalen is ook om te janken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Die grappen worden toch altijd kei kut >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:32 

bad situation:

ik heb solliciaties lopen bij verschillende detacheringsbureaus.
maar 1tje bied aan om mij maandag direct aan het werk te zetten.
met meteen contract en alles erbij. ook bedrijfwagen.
ik heb vrijdag en maandagmiddag nog solli gesprekken lopen maar andere bureau`s die zoeken voor mij ook nog en ik wacht eig liever wie t betere bod heeft qua geld en contract.
wat moet ik doen?
:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
bad situation:

ik heb vrijdag en maandagmiddag nog solli gesprekken lopen maar andere bureau`s die zoeken voor mij ook nog en ik wacht eig liever wie t betere bod heeft qua geld en contract.
wat moet ik doen?

Je taal verbeteren anders neemt niemand van de drie je aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:37 

Dakpan schreef:
biscuit schreef:
bad situation:

wat moet ik doen?

ja sorrry hoor -.-

mn leraar stond ineens achter me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

Bedenktijd vragen? Gewoon zeggen dat je meerdere sollicitaties hebt lopen, alsof dat zo gek, ongebruikelijk en grof is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:04 

Donateur

Ik neem aan dat je zelf wel beetje een idee hebt wat de beste arbeidsvoorwaarden en salarissen binnen jou sector zijn. Is het wat moet je die baan gewoon aannemen. Je hebt toch niet voor niets gesolliciteerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
biscuit schreef:
bad situation:

wat moet ik doen?

Inderdaad, een kind op de basisschool heeft nog betere zinsbouw, grammatica en spelling als jij zeg... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand met verstand van computer/laptops hier even naar kijken, zijn er ook dingen die opvallen, niet goed zijn of andere op en aanmerkingen?

Het gaat om de laptop ASUS K73SV-TY081V

- scherm 17.3''
- processor Intel i7-2630QM,2.0GHz (Turbo up to 2.9)/6M
- 4GB geheugen DDR3 1333
- vaste schijf HDD 500G 5400 RPM
- optische drive super multi 8x met double layer
- videokaart nVIDIA GeForce GT540M, 1Gb DDR5 VRAM
- videogeheugen 1Gb DDR5 VRAM
- besturingssysteem Windows 7 Home Premium 64bit

En voldoet dit systeem voor bijvoorbeeld Battlefield 3?

Bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:05 

Ik heb even gekeken(google). je kunt m met gerust hart laten lopen. Kijk wel naar de koeling van de laptop dat hij genoeg verse lucht krijgt. desnoods aan de achterkant iets eronder leggen dat hij van de tafelblad omhoog komt.

Rik schreef:
Kan iemand met verstand van computer/laptops hier even naar kijken, zijn er ook dingen die opvallen, niet goed zijn of andere op en aanmerkingen?

Het gaat om de laptop ASUS K73SV-TY081V

- scherm 17.3''
- processor Intel i7-2630QM,2.0GHz (Turbo up to 2.9)/6M
- 4GB geheugen DDR3 1333
- vaste schijf HDD 500G 5400 RPM
- optische drive super multi 8x met double layer
- videokaart nVIDIA GeForce GT540M, 1Gb DDR5 VRAM
- videogeheugen 1Gb DDR5 VRAM
- besturingssysteem Windows 7 Home Premium 64bit

En voldoet dit systeem voor bijvoorbeeld Battlefield 3?

Bedankt :)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic