E
sorry hoor. das t eerst wat ik zag :$
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
biscuit wrote:sorry hoor. das t eerst wat ik zag :$
kunnen we elkaar de hand schudde :innocent:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Yo mensen wie kan er hier goed overweg met illustrator, heb een "projectje" dat nogal belangrijk is. Er moet een logo worden gemaakt, details ga ik hier niet plaatsen. Maar als je er goed mee overweg kan, creatief bent en tijd en zin hebt om het idee an te horen PM me even. :D
G
Skedoedelefloeps wrote:Yo mensen wie kan er hier goed overweg met illustrator, heb een "projectje" dat nogal belangrijk is. Er moet een logo worden gemaakt, details ga ik hier niet plaatsen. Maar als je er goed mee overweg kan, creatief bent en tijd en zin hebt om het idee an te horen PM me even. :D
ik ben er wel goed mee, maar tijd helaas niet echt :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ja naja, wie druk is is druk natuurlijk xd Ik weet niet hoeveel tijd erin zit. Het moet wel een professioneel, mooi logo worden. We hebben wel een beetje een idee wat, maar de maker wordt wel redelijk vrij gelaten erin, maar dat kost denk ik ook wel veel tijd dus helaas dan idd. :cry: hehe
G
voor watvooriets is het dan?
D
Artiest
last seen Apr 2019
Een logo voor een artiest. Als je geïnteresseerd bent moet je het maar even zeggen of even PM'en. Dan krijg je wat meer details via de PM, dat lijkt me wat handiger.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Is het betaald of vrijwillig?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Oordopjes van Sennheiser beginnen al beetje te haperen naar 3/4/5 maanden, iemand aanrader voor nieuwe?

Enigste wat me boeit is:

- Goed geluid natuurlijk, moet wel de kick 'voelen' :innocent:
- In-ear
- 30 euro max
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik heb nog wel dopjes voor je in de aanbieding? Van die in-ear bassoordopjes, ze zitten zeer fijn en het geluid wat eruit komt klinkt perfect.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
patrickjeb wrote:Oordopjes van Sennheiser beginnen al beetje te haperen naar 3/4/5 maanden, iemand aanrader voor nieuwe?

Enigste wat me boeit is:

- In-ear
- 30 euro max
Net boven je budget, maar een maat van me heeft gister ook Sennheisers in-ears gekocht, en die heb ik gehoord. Die waren echt ziek, enorm diepe bass. Beter dan de gemiddelde koptelefoon. Had iig nog nooit zoiets gehoord op oordoppen/koptelefoon.
Hardtraxx Veteran
In-ear zijn toch altijd oordoppen?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
patrickjeb wrote:Oordopjes van Sennheiser beginnen al beetje te haperen naar 3/4/5 maanden, iemand aanrader voor nieuwe?

Enigste wat me boeit is:

- In-ear
- 30 euro max
Protip: geef iets meer uit, en bewaar het bonnetje. Gaat hij kapot, ga je ermee terug, oortjes opsturen doen ze niet aan, mag je nieuwe uitzoeken, waarbij je weer een nieuw bonnetje krijgt (bij de Mediamarkt tenminste). Doe ik nu al 2 jaar, ben aan mijn 5e setje oortjes, en dat allemaal voor €40 ;) Hoeft ook niet eens hetzelfde setje te zijn.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Steffnov wrote:

Enigste wat me boeit is:

- In-ear
- 30 euro max
Protip: geef iets meer uit, en bewaar het bonnetje. Gaat hij kapot, ga je ermee terug, oortjes opsturen doen ze niet aan, mag je nieuwe uitzoeken, waarbij je weer een nieuw bonnetje krijgt (bij de Mediamarkt tenminste). Doe ik nu al 2 jaar, ben aan mijn 5e setje oortjes, en dat allemaal voor €40 ;) Hoeft ook niet eens hetzelfde setje te zijn.
welke heb jij dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Heb ze toevallig van de mediamarkt :P
Alsgoedis heb ik het bonnetje ook nog, zal is langsgaan :D
Taxi wrote:Net boven je budget, maar een maat van me heeft gister ook Sennheisers in-ears gekocht, en die heb ik gehoord. Die waren echt ziek, enorm diepe bass. Beter dan de gemiddelde koptelefoon. Had iig nog nooit zoiets gehoord op oordoppen/koptelefoon.
Weet je toevallig welke Sennheisers het zijn?
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
dennis wrote:
Steffnov wrote:

Enigste wat me boeit is:

- In-ear
- 30 euro max
welke heb jij dan?
Ik wissel af tussen Sony en Sennheiser, die bevallen mij toch het best. Maar je kunt gewoon blijven switchen zovaak als je wilt, heb zelfs nog nooit gehad dat ze controleerden of de oortjes daadwerkelijk kapot waren?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Bij welke Mediamarkt ga jij dan :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
patrickjeb wrote:Bij welke Mediamarkt ga jij dan :lol:
Enschede ;) Ik vind het een mooie deal hoor, €40 = oortjes voor het leven ter waarde van dat bedrag :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Taxi wrote:Is het betaald of vrijwillig?
Vrijwillig, hooguit een schouderklopje haha >.<
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Weet iemand waar je HQ/HD harstyle of muziek gerelateerde wallpapers/logo's/banners enz. kan vinden?

Ik wil namelijk voor op mn kamer een banner laten maken...

EDIT: en waar ik al die Fusion cover arts ook al weer kan zien?
G
Rik wrote:Weet iemand waar je HQ/HD harstyle of muziek gerelateerde wallpapers/logo's/banners enz. kan vinden?

op http://www.deviantart.com staan wel wat wallpapers...
logos zijn zelden in HQ te vinden ivm copyright [al heb ik er al redelijk wat in vector nagemaakt...]
banners [ik ga er vanuit dat je doeken bedoeld?] bij hardstyle.com en q-dance enzo denkik gewoon

watvoor banner wil je maken dan?
G
Wat moet je doen als je met de fiets in een trein zit en dan te horen krijgt dat je tussendoor een bus moet nemen ivm werkzaamheden?
Fiets in de bus? Of wat?
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 23 days ago
KSwoosh wrote:
Rik wrote:Weet iemand waar je HQ/HD harstyle of muziek gerelateerde wallpapers/logo's/banners enz. kan vinden?

op http://www.deviantart.com staan wel wat wallpapers...
logos zijn zelden in HQ te vinden ivm copyright [al heb ik er al redelijk wat in vector nagemaakt...]
banners [ik ga er vanuit dat je doeken bedoeld?] bij hardstyle.com en q-dance enzo denkik gewoon

watvoor banner wil je maken dan?
Mij heel groot erop, met wat leuke achtergrond effectjes van coverarts :)
Hardtraxx Veteran
KSwoosh wrote:Wat moet je doen als je met de fiets in een trein zit en dan te horen krijgt dat je tussendoor een bus moet nemen ivm werkzaamheden?
Fiets in de bus? Of wat?
Zullen ze toch wel een uitzondering voor maken? :P

Sinds zaterdag mag ik ook geloven aan het android syndroom :P
Ik vroeg me af waar jullie je apps vandaan halen en hoe je het 3g netwerk aan kunt zetten bij de instellingen? Ik kan dat nergens vinden, ik heb de Galaxy S Plus i9001.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Apps uit de Android Market en 3G staat standaard aan als je het hebt toch? BIj mij iig wel.