sorry hoor. das t eerst wat ik zag 
kunnen we elkaar de hand schuddebiscuit wrote:sorry hoor. das t eerst wat ik zag
kunnen we elkaar de hand schuddebiscuit wrote:sorry hoor. das t eerst wat ik zag
ik ben er wel goed mee, maar tijd helaas niet echtSkedoedelefloeps wrote:Yo mensen wie kan er hier goed overweg met illustrator, heb een "projectje" dat nogal belangrijk is. Er moet een logo worden gemaakt, details ga ik hier niet plaatsen. Maar als je er goed mee overweg kan, creatief bent en tijd en zin hebt om het idee an te horen PM me even.
Net boven je budget, maar een maat van me heeft gister ook Sennheisers in-ears gekocht, en die heb ik gehoord. Die waren echt ziek, enorm diepe bass. Beter dan de gemiddelde koptelefoon. Had iig nog nooit zoiets gehoord op oordoppen/koptelefoon.patrickjeb wrote:Oordopjes van Sennheiser beginnen al beetje te haperen naar 3/4/5 maanden, iemand aanrader voor nieuwe?
Enigste wat me boeit is:
- Goed geluid natuurlijk, moet wel de kick 'voelen'![]()
- In-ear
- 30 euro max
Protip: geef iets meer uit, en bewaar het bonnetje. Gaat hij kapot, ga je ermee terug, oortjes opsturen doen ze niet aan, mag je nieuwe uitzoeken, waarbij je weer een nieuw bonnetje krijgt (bij de Mediamarkt tenminste). Doe ik nu al 2 jaar, ben aan mijn 5e setje oortjes, en dat allemaal voor €40patrickjeb wrote:Oordopjes van Sennheiser beginnen al beetje te haperen naar 3/4/5 maanden, iemand aanrader voor nieuwe?
Enigste wat me boeit is:
- In-ear
- 30 euro max
welke heb jij dan?Steffnov wrote:Protip: geef iets meer uit, en bewaar het bonnetje. Gaat hij kapot, ga je ermee terug, oortjes opsturen doen ze niet aan, mag je nieuwe uitzoeken, waarbij je weer een nieuw bonnetje krijgt (bij de Mediamarkt tenminste). Doe ik nu al 2 jaar, ben aan mijn 5e setje oortjes, en dat allemaal voor €40patrickjeb wrote:Oordopjes van Sennheiser beginnen al beetje te haperen naar 3/4/5 maanden, iemand aanrader voor nieuwe?
Enigste wat me boeit is:
- In-ear
- 30 euro maxHoeft ook niet eens hetzelfde setje te zijn.
Weet je toevallig welke Sennheisers het zijn?Taxi wrote:Net boven je budget, maar een maat van me heeft gister ook Sennheisers in-ears gekocht, en die heb ik gehoord. Die waren echt ziek, enorm diepe bass. Beter dan de gemiddelde koptelefoon. Had iig nog nooit zoiets gehoord op oordoppen/koptelefoon.
Ik wissel af tussen Sony en Sennheiser, die bevallen mij toch het best. Maar je kunt gewoon blijven switchen zovaak als je wilt, heb zelfs nog nooit gehad dat ze controleerden of de oortjes daadwerkelijk kapot waren?dennis wrote:welke heb jij dan?Steffnov wrote:Protip: geef iets meer uit, en bewaar het bonnetje. Gaat hij kapot, ga je ermee terug, oortjes opsturen doen ze niet aan, mag je nieuwe uitzoeken, waarbij je weer een nieuw bonnetje krijgt (bij de Mediamarkt tenminste). Doe ik nu al 2 jaar, ben aan mijn 5e setje oortjes, en dat allemaal voor €40patrickjeb wrote:Oordopjes van Sennheiser beginnen al beetje te haperen naar 3/4/5 maanden, iemand aanrader voor nieuwe?
Enigste wat me boeit is:
- In-ear
- 30 euro maxHoeft ook niet eens hetzelfde setje te zijn.
Enschedepatrickjeb wrote:Bij welke Mediamarkt ga jij dan
Vrijwillig, hooguit een schouderklopje hahaTaxi wrote:Is het betaald of vrijwillig?
op http://www.deviantart.com staan wel wat wallpapers...Rik wrote:Weet iemand waar je HQ/HD harstyle of muziek gerelateerde wallpapers/logo's/banners enz. kan vinden?
Ik wil namelijk voor op mn kamer een banner laten maken...
EDIT: en waar ik al die Fusion cover arts ook al weer kan zien?
Mij heel groot erop, met wat leuke achtergrond effectjes van coverartsKSwoosh wrote:op http://www.deviantart.com staan wel wat wallpapers...Rik wrote:Weet iemand waar je HQ/HD harstyle of muziek gerelateerde wallpapers/logo's/banners enz. kan vinden?
Ik wil namelijk voor op mn kamer een banner laten maken...
EDIT: en waar ik al die Fusion cover arts ook al weer kan zien?
logos zijn zelden in HQ te vinden ivm copyright [al heb ik er al redelijk wat in vector nagemaakt...]
banners [ik ga er vanuit dat je doeken bedoeld?] bij hardstyle.com en q-dance enzo denkik gewoon
watvoor banner wil je maken dan?
Zullen ze toch wel een uitzondering voor maken?KSwoosh wrote:Wat moet je doen als je met de fiets in een trein zit en dan te horen krijgt dat je tussendoor een bus moet nemen ivm werkzaamheden?
Fiets in de bus? Of wat?