Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 265  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:32 

sorry hoor. das t eerst wat ik zag :$
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:12 

Hardtraxxer

biscuit schreef:
sorry hoor. das t eerst wat ik zag :$

kunnen we elkaar de hand schudde :innocent:
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 09:43 

Artiest

Yo mensen wie kan er hier goed overweg met illustrator, heb een "projectje" dat nogal belangrijk is. Er moet een logo worden gemaakt, details ga ik hier niet plaatsen. Maar als je er goed mee overweg kan, creatief bent en tijd en zin hebt om het idee an te horen PM me even. :D
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 10:06 

Skedoedelefloeps schreef:
Yo mensen wie kan er hier goed overweg met illustrator, heb een "projectje" dat nogal belangrijk is. Er moet een logo worden gemaakt, details ga ik hier niet plaatsen. Maar als je er goed mee overweg kan, creatief bent en tijd en zin hebt om het idee an te horen PM me even. :D

ik ben er wel goed mee, maar tijd helaas niet echt :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 10:10 

Artiest

Ja naja, wie druk is is druk natuurlijk xd Ik weet niet hoeveel tijd erin zit. Het moet wel een professioneel, mooi logo worden. We hebben wel een beetje een idee wat, maar de maker wordt wel redelijk vrij gelaten erin, maar dat kost denk ik ook wel veel tijd dus helaas dan idd. :cry: hehe
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 16:15 

voor watvooriets is het dan?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:19 

Artiest

Een logo voor een artiest. Als je geïnteresseerd bent moet je het maar even zeggen of even PM'en. Dan krijg je wat meer details via de PM, dat lijkt me wat handiger.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:55 

Hardtraxx Addict

Is het betaald of vrijwillig?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

Oordopjes van Sennheiser beginnen al beetje te haperen naar 3/4/5 maanden, iemand aanrader voor nieuwe?

Enigste wat me boeit is:

- Goed geluid natuurlijk, moet wel de kick 'voelen' :innocent:
- In-ear
- 30 euro max
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog wel dopjes voor je in de aanbieding? Van die in-ear bassoordopjes, ze zitten zeer fijn en het geluid wat eruit komt klinkt perfect.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:27 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Oordopjes van Sennheiser beginnen al beetje te haperen naar 3/4/5 maanden, iemand aanrader voor nieuwe?

Enigste wat me boeit is:

- In-ear
- 30 euro max

Net boven je budget, maar een maat van me heeft gister ook Sennheisers in-ears gekocht, en die heb ik gehoord. Die waren echt ziek, enorm diepe bass. Beter dan de gemiddelde koptelefoon. Had iig nog nooit zoiets gehoord op oordoppen/koptelefoon.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

In-ear zijn toch altijd oordoppen?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Enigste wat me boeit is:

- In-ear
- 30 euro max

Protip: geef iets meer uit, en bewaar het bonnetje. Gaat hij kapot, ga je ermee terug, oortjes opsturen doen ze niet aan, mag je nieuwe uitzoeken, waarbij je weer een nieuw bonnetje krijgt (bij de Mediamarkt tenminste). Doe ik nu al 2 jaar, ben aan mijn 5e setje oortjes, en dat allemaal voor €40 ;) Hoeft ook niet eens hetzelfde setje te zijn.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:33 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
patrickjeb schreef:

Enigste wat me boeit is:

- In-ear
- 30 euro max

Protip: geef iets meer uit, en bewaar het bonnetje. Gaat hij kapot, ga je ermee terug, oortjes opsturen doen ze niet aan, mag je nieuwe uitzoeken, waarbij je weer een nieuw bonnetje krijgt (bij de Mediamarkt tenminste). Doe ik nu al 2 jaar, ben aan mijn 5e setje oortjes, en dat allemaal voor €40 ;) Hoeft ook niet eens hetzelfde setje te zijn.

welke heb jij dan?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Heb ze toevallig van de mediamarkt :P
Alsgoedis heb ik het bonnetje ook nog, zal is langsgaan :D

Taxi schreef:
Net boven je budget, maar een maat van me heeft gister ook Sennheisers in-ears gekocht, en die heb ik gehoord. Die waren echt ziek, enorm diepe bass. Beter dan de gemiddelde koptelefoon. Had iig nog nooit zoiets gehoord op oordoppen/koptelefoon.

Weet je toevallig welke Sennheisers het zijn?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Steffnov schreef:
patrickjeb schreef:

Enigste wat me boeit is:

- In-ear
- 30 euro max

welke heb jij dan?

Ik wissel af tussen Sony en Sennheiser, die bevallen mij toch het best. Maar je kunt gewoon blijven switchen zovaak als je wilt, heb zelfs nog nooit gehad dat ze controleerden of de oortjes daadwerkelijk kapot waren?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

Bij welke Mediamarkt ga jij dan :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Bij welke Mediamarkt ga jij dan :lol:

Enschede ;) Ik vind het een mooie deal hoor, €40 = oortjes voor het leven ter waarde van dat bedrag :P
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:48 

Artiest

Taxi schreef:
Is het betaald of vrijwillig?

Vrijwillig, hooguit een schouderklopje haha >.<
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand waar je HQ/HD harstyle of muziek gerelateerde wallpapers/logo's/banners enz. kan vinden?

Ik wil namelijk voor op mn kamer een banner laten maken...

EDIT: en waar ik al die Fusion cover arts ook al weer kan zien?
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 20:23 

Rik schreef:
Weet iemand waar je HQ/HD harstyle of muziek gerelateerde wallpapers/logo's/banners enz. kan vinden?

op http://www.deviantart.com staan wel wat wallpapers...
logos zijn zelden in HQ te vinden ivm copyright [al heb ik er al redelijk wat in vector nagemaakt...]
banners [ik ga er vanuit dat je doeken bedoeld?] bij hardstyle.com en q-dance enzo denkik gewoon

watvoor banner wil je maken dan?
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:15 

Wat moet je doen als je met de fiets in een trein zit en dan te horen krijgt dat je tussendoor een bus moet nemen ivm werkzaamheden?
Fiets in de bus? Of wat?
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:20 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Rik schreef:

op http://www.deviantart.com staan wel wat wallpapers...
logos zijn zelden in HQ te vinden ivm copyright [al heb ik er al redelijk wat in vector nagemaakt...]
banners [ik ga er vanuit dat je doeken bedoeld?] bij hardstyle.com en q-dance enzo denkik gewoon

watvoor banner wil je maken dan?

Mij heel groot erop, met wat leuke achtergrond effectjes van coverarts :)
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Wat moet je doen als je met de fiets in een trein zit en dan te horen krijgt dat je tussendoor een bus moet nemen ivm werkzaamheden?
Fiets in de bus? Of wat?

Zullen ze toch wel een uitzondering voor maken? :P

Sinds zaterdag mag ik ook geloven aan het android syndroom :P
Ik vroeg me af waar jullie je apps vandaan halen en hoe je het 3g netwerk aan kunt zetten bij de instellingen? Ik kan dat nergens vinden, ik heb de Galaxy S Plus i9001.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

Apps uit de Android Market en 3G staat standaard aan als je het hebt toch? BIj mij iig wel.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic