Gezellig in 't seniorenteam op zaterdag bij ZZVV 4 
En natuurlijk Sc Heerenveen
En natuurlijk Sc Heerenveen
roberttt wrote:En ben voor heerenveen, maar die spelen zo slecht. Dus eigenlijk interesseert het me geen reet meer.
typisch niet ?Parvuz wrote:roberttt wrote:En ben voor heerenveen, maar die spelen zo slecht. Dus eigenlijk interesseert het me geen reet meer.![]()
Wat een held.
Jep, als we uit moeten voetballen ga ik ook wel mee.Mannonymous wrote:Gaan er mensen hier ook regelmatig (uit-)wedstrijden dan?
Gaat een poll met veel keuze's worden? Niet iedereen is van de Nederlandse competitieProject 141 wrote:misschien een idee om een poll neer te zetten, voor welke club je supporterd?
PSV
Hee!! wij moeten over 2 weken tegen SBC B5 of zoMaximize wrote:Voetbal zelf bij SBC A1
Fan van PSV![]()
Buitenlandse club Liverpool (TORRES)
Ik ging vroegah wel eens mee, maar heb er tegenwoordig geen tijd en geld voor. Daarnaast zijn de voorwaarden om mee te mogen naar uitwedstrijden bij Feyenoord een crimeMannonymous wrote:Gaan er mensen hier ook regelmatig (uit-)wedstrijden dan?
Tsja. Modern voetbal he. Pasfoto+buscombi+etc etc is inderdaad wel een drempel. Maar 't blijft leuk, al zeg ik het zelf.dawasiknie wrote:Ik ging vroegah wel eens mee, maar heb er tegenwoordig geen tijd en geld voor. Daarnaast zijn de voorwaarden om mee te mogen naar uitwedstrijden bij Feyenoord een crimeMannonymous wrote:Gaan er mensen hier ook regelmatig (uit-)wedstrijden dan?
Sfeervolste club van de ere!biscuit wrote:VVV-Venlo!
Lijkt erop dat ze zich gaan handhaven in de topklasse, toch knapflevoboys wrote:Op dit moment ben ik aan het revalideren van een kruisbandblessure maar daarvoor speelde ik bij Flevo Boys, wat ik in de toekomst ook weer wil gaan doen.
Ik hoop maar dat ze erin blijven, dan denk ik dat het 2e seizoen wel wat beter gaat dan dit 1e. Is iedereen aan het niveau gewend. En tja het geld zit niet bij Flevo Boys he. Maar bij o.a Spakenburg, IJselmeervolgels, HHC.Pommer wrote:Lijkt erop dat ze zich gaan handhaven in de topklasse, toch knapflevoboys wrote:Op dit moment ben ik aan het revalideren van een kruisbandblessure maar daarvoor speelde ik bij Flevo Boys, wat ik in de toekomst ook weer wil gaan doen.![]()
Maar wij gaan natuurlijk maar voor 1 ding
Jij hebt ook bij Botlek gespeeld tochdawasiknie wrote:Keepert op kneuzenniveau bij spijkenisse.
Fan van Feyenoord. Ontloopt elkaar dus niet veel qua niveau.
Dan heb ik zeker wel een keer in jouw elftal gezetendawasiknie wrote:Tot de B-jeugd idd.