Dit heb je dan goed weten te verbergen. Ik vond jou altijd de neutrale voetbalfan.Parvuz wrote:Speel bij z.v.v. Blauw-Wit '66 uit Holten.
Voorliefde voor Feyenoord.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Netjes tochoostzaner wrote:Dit heb je dan goed weten te verbergen. Ik vond jou altijd de neutrale voetbalfan.Parvuz wrote:Speel bij z.v.v. Blauw-Wit '66 uit Holten.
-
DHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
FEYENOORD 
Ben niet zo van het andere clubs belachelijk maken.oostzaner wrote:Dit heb je dan goed weten te verbergen. Ik vond jou altijd de neutrale voetbalfan.Parvuz wrote:Speel bij z.v.v. Blauw-Wit '66 uit Holten.
Daarom noem ik het ook voorliefde voor, geen fan van.
Voor Feyenoordfans is er ook niet echt een reden om rond te gaan schreeuwen dat ze voor Feyenoord zijn.
Nah ik voetbal zelf bij VV Assendelft, ben in NL voor Ajax maar m'n overall favo club is toch wel FC Barcelona.
Nah ik voetbal zelf bij VV Assendelft, ben in NL voor Ajax maar m'n overall favo club is toch wel FC Barcelona.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nou behalve vorige week dan zijn ze aardig op weg weerhidde wrote:Voor Feyenoordfans is er ook niet echt een reden om rond te gaan schreeuwen dat ze voor Feyenoord zijn.![]()
Tja de situatie is nu gewoon kut. Maar als ze winnen is het wel mooier nu. 
Jullie hebben trouwens wel een treurig elftal eigenlijk vergeleken met wat het ooit was(Ajax is inmiddels ook wel crap aan t worden mja).
Tijden van Piere en dat soort spelers is wel echt over.
Tijden van Piere en dat soort spelers is wel echt over.
Lange tijd bij fc zoetermeer gevoetbald, maar ik bleef zitten en mn ouders wilden het toen niet meer betalen en ik gaf liever mn geld uit aan bier etc. Fan van fc den haag 
Binnenkort weer een vriendenteam maar dat kan je meer een bierdrink team noemen opzich
Binnenkort weer een vriendenteam maar dat kan je meer een bierdrink team noemen opzich
Huh mol?Mol wrote:Voetbalde voor VV Hulshorst een aantal jaren terug![]()
Geen favo club in het Nederlandse voetbal, dramatisch laag niveau.
Psv toch
Ik ben dus ook voor PSV
Das dichtbijSjaak1 wrote:V.V. Hellendoorn A1
FC Twente
De Zweef Zaterdag 2
FC Twente ofc
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Voetbalde zelf bij Rohda Raalte
en ajax natuurlijk
en ajax natuurlijk
Zelf geen voetbal.
NL: Vitesse Arnhem (Daarnaast tolereer ik twente/fcdh ook nog wel een beetje enigszins)
Buitenland: Celta de Vigo, Chelsea, Lierse SK
NL: Vitesse Arnhem (Daarnaast tolereer ik twente/fcdh ook nog wel een beetje enigszins)
Buitenland: Celta de Vigo, Chelsea, Lierse SK
speel zelf bij SV Spakenburg, sinds dit jaar in een bierteam, voorheen altijd selecties enzo.
eigenlijk is dat ook de enige club waar ik liefde voor heb.
uit de eredivisie ben ik voor Ajax omdat ze toen ik jong was altijd het mooiste voetbal speelde, maar dat valt inmiddels ook tegen
verder heb ik wel een zwak voor Arsenal, Barca & West Ham United (sws voor het engels voetbal).
vroeger was ik ook vollop voor Juventus, vooral vanwege m'n held Del Piero, maar na dat omkoopschandaal is dat natuurlijk een beetje verdwenen
eigenlijk is dat ook de enige club waar ik liefde voor heb.
uit de eredivisie ben ik voor Ajax omdat ze toen ik jong was altijd het mooiste voetbal speelde, maar dat valt inmiddels ook tegen
verder heb ik wel een zwak voor Arsenal, Barca & West Ham United (sws voor het engels voetbal).
vroeger was ik ook vollop voor Juventus, vooral vanwege m'n held Del Piero, maar na dat omkoopschandaal is dat natuurlijk een beetje verdwenen
NL: Heracles Almelo, gewoon de familieclub, ben blij dat ze het zo goed doen.
Maar in het algemeen toch wel neutraal!
Buitenland: Altijd een zwak gehad voor/stiekem fan van Borussia Dortmund, Udinese, Atletico Madrid en Arsenal. Maar ik kan natuurlijk ook genieten van Barca.
Buitenland: Altijd een zwak gehad voor/stiekem fan van Borussia Dortmund, Udinese, Atletico Madrid en Arsenal. Maar ik kan natuurlijk ook genieten van Barca.
Je kunt veel van Vitesse fans zeggen, maar ze zijn geen succes supporters.Mannonymous wrote: NL: Vitesse Arnhem
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
MVV Mestreech.
In de Eredivisie ben ik altijd voor de clubs waar roda en vvv tegen spelen
In de Eredivisie ben ik altijd voor de clubs waar roda en vvv tegen spelen
11 jaar geleden misschienParvuz wrote:Je kunt veel van Vitesse fans zeggen, maar ze zijn geen succes supporters.Mannonymous wrote: NL: Vitesse Arnhem
Ik vind jou een zeer verstandige jongeman!Olijfboompje wrote:Ik prefereer Ajax en Arsenal.