Lekker hossen en bardansen in de Matrixx vanavond.
Waar ga je altijd heen op stratum?Project 141 wrote:Vanavond weer good ol' Stratum
Waar ga je altijd heen op stratum?Project 141 wrote:Vanavond weer good ol' Stratum
Pommer wrote:Nou er gaan zo veel mensen naar de Matrixx vanavond, laat ik dan ook maar gaan.
oostzaner wrote:Ik hoorde dat er iets te doen was in nijmegen. Ik ga daa rmaar even een kijkje nemen.
Zonder twijfel, maar iemand die vanavond gaat? Misschien ben ik er ook, even kijken wie het zoeken om mee te gaanProject 141 wrote:24 maart weer waarschijnlijk
La FuenteProject 141 wrote:Entree prijzen -1JEFSKIII wrote:Bermuda @ Stratum
Rij voor de ingang -1
En als die slet van een La Fuente weer komt draaien: -20
??Zal vast ook niet kunnen draaien of valt dat mee?Project 141 wrote:Die ja, de slet van de muziekindustrie. Kan nergens naartoe zonder dat ie er is. vanavond staat ie ook weer in 013.
lol even een nummer van hem geluisterd... kinkt ook nergens naar.Project 141 wrote:Niks bijzonders. Snap niet waarom ie zo gehypt wordt.mikeee wrote:Zal vast ook niet kunnen draaien of valt dat mee?Project 141 wrote:Die ja, de slet van de muziekindustrie. Kan nergens naartoe zonder dat ie er is. vanavond staat ie ook weer in 013.
Wij hebben hier een Locale Dj van de kroeg waar ik bijna elke week ben die ook voor geen meter kan draaien.Project 141 wrote:Ja maar dus toch is ie retepopulair hier
T is best simpel maar ik vind het wel lekker..mikeee wrote:lol even een nummer van hem geluisterd... kinkt ook nergens naar.
Geen idee, gaan er voor ´t eerst heen...maar volgens hun site niet hoorOxbow wrote:Eten bij de Filemon? Dacht dat het alleen een club was. Kom er namelijk regelmatig.