hier regent het ook keihard... das altijd klote als je moet fietsen..Project 141 wrote:Vanavond weer naar Stratum als het niet pokkehard regent!
Active topics in Off-Topic
Moderators
oh gezwellig met regen ja :')Project 141 wrote:En dat moet ik ja... 20 minutenCase Dj wrote:hier regent het ook keihard... das altijd klote als je moet fietsen..Project 141 wrote:Vanavond weer naar Stratum als het niet pokkehard regent!
-
T
Inderdaad, als dat zou was zou ik ook zeker vaker op stratum te vinden zijn.Project 141 wrote:KloptJammer dat er geen nachtbussen rijden.. Dat zou pas een oplossing zijn
maar is bij Radstake frontliner checken dan..
Ja, ik ookkruiwagentje wrote:maar is bij Radstake frontliner checken dan..
-
J
Stratum als het mee zit.
Same here waarschijnlijkDaveytl wrote:Ja, ik ookkruiwagentje wrote:maar is bij Radstake frontliner checken dan..Even meeten??
ik ga een keertje thuis zitten, geen zin om da pokke eind van 3 kwartier te fietsen met dit weer
Kettingzaag wrote:THUIS
Project 141 wrote:Ik ookKettingzaag wrote:THUISKuttentamens
En het was een toffe avond vond ikOlijfboompje wrote:Same here waarschijnlijkDaveytl wrote:Ja, ik ookkruiwagentje wrote:maar is bij Radstake frontliner checken dan..Even meeten??
Vanavond misschien weer eens een keertje Tilburg, Boekanier op donderdag 
Dat was het zeker!Daveytl wrote: En het was een toffe avond vond ik
Dik vermaakt met jou, Jurheinen, Pete, Kruiwagen en de rest van mijn vriendengroep!
Heey slowpoke, jij ook wakkerOlijfboompje wrote:Dat was het zeker!Daveytl wrote: En het was een toffe avond vond ik
Dik vermaakt met jou, Jurheinen, Pete, Kruiwagen en de rest van mijn vriendengroep!
Kruiwagen, was die d'r ook? Was dat die vriend van een vriendin van Iris (zoiets kreeg ik nog mee volgens mij
Kruiwagen was toch een van die mannekes die bij jou stond?
NeeeeeeOlijfboompje wrote:Kruiwagen was toch een van die mannekes die bij jou stond?
Peter, Jurheinen & Janus waren bij mij. Ook allemaal van het forum
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
beursje schijndel!
-
J
Zometeen met paar maten chillen gewoon thuis, fifa, eten bestellen, ouwhoeren, films en alcohol.
Gisteren nog even de kroeg in gedoken met vrienden
En vanavond XXLerator

En vanavond XXLerator
Aaah okeDaveytl wrote:NeeeeeeOlijfboompje wrote:Kruiwagen was toch een van die mannekes die bij jou stond?![]()
Peter, Jurheinen & Janus waren bij mij. Ook allemaal van het forum
-
A
Gisteren keet, vanavond Matrixxxxxxx