Cafe 
Ik wil godverdomme ook, maar kheb geen vervoer !G1LL wrote:Rijssen @ Lucky
Ik wil godverdomme ook, maar kheb geen vervoer !G1LL wrote:Rijssen @ Lucky
Dat is dichtbij.G1LL wrote:Rijssen @ Lucky
Ik wil ook! Mja niemand wil mee. Ga er niet alleen heen fietsen.G1LL wrote:Rijssen @ Lucky
Ik ga met de auto, ik wil je wel ophalen. Ik spreek daar af met Solutio.. Ik zie dat holten maar 8 km van rijssen is..Parvuz wrote:Ik wil ook! Mja niemand wil mee. Ga er niet alleen heen fietsen.G1LL wrote:Rijssen @ Lucky
Lees ik dit nu..G1LL wrote:Ik ga met de auto, ik wil je wel ophalen. Ik spreek daar af met Solutio.. Ik zie dat holten maar 8 km van rijssen is..Parvuz wrote:Ik wil ook! Mja niemand wil mee. Ga er niet alleen heen fietsen.G1LL wrote:Rijssen @ Lucky
pak nu de trein dan jonge!Chukkels wrote:Kom je mee aan terwijl ik in Amsterdam zit ipv Kampen
Beter als ouwe lullen muziek!Dj Skitzo wrote:op de crazy kermis party van crazy horse
lekker naar commerciele hardstyle shit luisteren.
mijn verwachting, mma, dutchie, attack again, forever az one remix, en nog wel wat
en wederom werd dutchie gedraaid, de rest kan ik me niet meer herinneren, bietje veule dronkenDj Skitzo wrote:op de crazy kermis party van crazy horse
lekker naar commerciele hardstyle shit luisteren.
mijn verwachting, mma, dutchie, attack again, forever az one remix, en nog wel wat