Ik zei gisteren nog tegen Lowrenz: 'jonge, morgen op HT zetten dat je weer scheef ging :') '
Dus bij deze, Lowrenz was gigantisch zat
Dus bij deze, Lowrenz was gigantisch zat
Wat?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:ik was vandaag te vinden bij jungle en kermis met cv denuil![]()
heb een beetje (veeeeeel) te veel gedronken![]()
maar heb geen zin om al te gaan slapen tis nog zo vroeg
in Sittard?hdhessel wrote:gister na boemklatsch geweest was te bruut
neeh guy lambrechtsNixxus wrote:Wat?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:ik was vandaag te vinden bij jungle en kermis met cv denuil![]()
heb een beetje (veeeeeel) te veel gedronken![]()
maar heb geen zin om al te gaan slapen tis nog zo vroeg![]()
Ik ook
Wie ben je?
edit:denk dat ik het weetYannick?
idd +1!hdhessel wrote:gister na boemklatsch geweest was te bruut
Haha jaHARDSTYLE_XD_tbse wrote:neeh guy lambrechts![]()
bedoeld gij yannick lambrechts?
Nou, dat valt best mee hoor!Nixxus wrote:Ik hoor hier dat er elke week wel een goeie Dj in de buurt bij jullie draait. Dat heb ik nou nooit
Kom ik je zo tegenLowrenz wrote:Kermis den duil.
Mja Zalinaz heb ik nog maar 1 keertje geweten dat er een goeie line-up was, met jou toen.. Die hardcore onlangs in zalinaz ben ik niet heen geweest. En ja Euphoria, kan ik mee? Daar wil ik al lang eens heenLowrenz wrote:Nou, dat valt best mee hoor!
In Zalinaz is om de paar weken wel wat te stampen.
Enja, Euphoria enz... is ook maar half uurtje rijden met auto van ons uit.
Maar echt in de buurt moeten ze Lowrenz nog in hun Line-uppen zetten hoor
ik ben de neef van yannickNixxus wrote:Haha jaHARDSTYLE_XD_tbse wrote:neeh guy lambrechts![]()
bedoeld gij yannick lambrechts?
Ken ik u dan? Nick Suy
Haha, me is famousHARDSTYLE_XD_tbse wrote:kheb al wel is van u gehoord maar kweet ni hoe dat ge der uitziet
Nixxus wrote:Haha, me is famousHARDSTYLE_XD_tbse wrote:kheb al wel is van u gehoord maar kweet ni hoe dat ge der uitziet
:O waaroh ?dj-rico01 wrote:vanavond feestje in apeldoorn
feestje van ilona, gaan met zn allen naar een of andere kroeg die vet schijnt te zijn :pdjpatt wrote::O waaroh ?dj-rico01 wrote:vanavond feestje in apeldoorn
uhmm er wonen zo'n 1100 ilonas in apeldoorn, noem de naam van de kroeg en ik geef je mijn eerlijke mening.dj-rico01 wrote:feestje van ilona, gaan met zn allen naar een of andere kroeg die vet schijnt te zijn :pdjpatt wrote::O waaroh ?dj-rico01 wrote:vanavond feestje in apeldoorn
nee, ik ga altijd op zaterdag dan is het een club en 21 jaar en ouder (legitimatie verplicht) ze draaien alles behalve apresski en hardcore hardstyledj-rico01 wrote:We gana naar de Babbel ja![]()
draaien ze daar wel eens boem-boem muziek dan?
zal wel vet zijn dandjpatt wrote:nee, ik ga altijd op zaterdag dan is het een club en 21 jaar en ouder (legitimatie verplicht) ze draaien alles behalve apresski en hardcore hardstyledj-rico01 wrote:We gana naar de Babbel ja![]()
draaien ze daar wel eens boem-boem muziek dan?
meest dikke tent van apeldoorn
djpatt wrote:waar kom je vandaan dan ??, lees dat je wel vaker hier bent