Waar woon jij dan?Kepro wrote:Bij ons begint het pas rond 1 uur
Active topics in Off-Topic
Moderators
Amersfoort, ik ga meestal pas rond half 1 ook naar de stad en ben meestal pas om 6 uur thuis.ElSalvaje wrote:Waar woon jij dan?Kepro wrote:Bij ons begint het pas rond 1 uur
-
E
jullie zijn duidelijk van de nachtploeg.Kepro wrote:Amersfoort, ik ga meestal pas rond half 1 ook naar de stad en ben meestal pas om 6 uur thuis.ElSalvaje wrote:Waar woon jij dan?Kepro wrote:Bij ons begint het pas rond 1 uur
ik doe 2 ploegen tegelijk!
avond en nacht!
als ik de stad in ga dan ga ik vaak pas tegen 1 uur half 2 weg om naar after 3 te gaan, enige hardstyle gebeuren in de buurt
(m,aarja daar kan ook verandering in komen aangezien podium failiet is
)
Ik ga meestal tegen een uurtje of 9 naar kameraden toe, lekker achter et huis zitten met een waterpijp en een biertje in de hand.
Daarna tegen uurtje of 12 naar de stad, maar als et niks aan is ben ik dr ook zo weer weg.
Daarna tegen uurtje of 12 naar de stad, maar als et niks aan is ben ik dr ook zo weer weg.
dat is altijd relaxed, wij gingen wel eens in een vakantie aan de vuurkorf zitten tot 3 uur snachts ofzoElSalvaje wrote:Ik ga meestal tegen een uurtje of 9 naar kameraden toe, lekker achter et huis zitten met een waterpijp en een biertje in de hand.
toen waren we 14 ofzo, geniaal was dat allemaal op een eigen kratje Pit bier zitten(of ander goedkoop bier
Tot 3u snachts vind ik ook een beetje overdrevenDj Skitzo wrote:dat is altijd relaxed, wij gingen wel eens in een vakantie aan de vuurkorf zitten tot 3 uur snachts ofzoElSalvaje wrote:Ik ga meestal tegen een uurtje of 9 naar kameraden toe, lekker achter et huis zitten met een waterpijp en een biertje in de hand.
toen waren we 14 ofzo, geniaal was dat allemaal op een eigen kratje Pit bier zitten(of ander goedkoop bier)
we gingen altijd door tot het hout op was, en dat was vaak rond die tijdElSalvaje wrote:Tot 3u snachts vind ik ook een beetje overdrevenDj Skitzo wrote:dat is altijd relaxed, wij gingen wel eens in een vakantie aan de vuurkorf zitten tot 3 uur snachts ofzoElSalvaje wrote:Ik ga meestal tegen een uurtje of 9 naar kameraden toe, lekker achter et huis zitten met een waterpijp en een biertje in de hand.
toen waren we 14 ofzo, geniaal was dat allemaal op een eigen kratje Pit bier zitten(of ander goedkoop bier)
en ik vind het niet echt overdreven ofzo, kom nu vaak pas tegen 6/half 7 thuis
Ik bedoel ook niet naar huis gaan. Ik heb ook wel nachten dat ik pas binnenkom als de rest al aan het ontbijt zit. 
Maar wij gaan eerst gezellig indrinken, en dat doe je niet tot 3u in de nacht
Maar wij gaan eerst gezellig indrinken, en dat doe je niet tot 3u in de nacht
Jullie moeten gewoon een keer naar Amersfoort komen, laten Kepro en ik jullie eens zien wat stappn is XD
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Yeah, ouderwets marokkanenrammen in de rumoursmaarten1410 wrote:Jullie moeten gewoon een keer naar Amersfoort komen, laten Kepro en ik jullie eens zien wat stappn is XD
en daarna zalig vreten bij die ene goede shoarmazaak
Preciesdj-rico01 wrote:Yeah, ouderwets marokkanenrammen in de rumoursmaarten1410 wrote:Jullie moeten gewoon een keer naar Amersfoort komen, laten Kepro en ik jullie eens zien wat stappn is XD
en daarna zalig vreten bij die ene goede shoarmazaak
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
maarten1410 wrote:Preciesdj-rico01 wrote:Yeah, ouderwets marokkanenrammen in de rumoursmaarten1410 wrote:Jullie moeten gewoon een keer naar Amersfoort komen, laten Kepro en ik jullie eens zien wat stappn is XD
en daarna zalig vreten bij die ene goede shoarmazaakideale besteding van de zaterdagavond! Of van 3 hoog in 't Zoldertje (nu Break) kijken hoe de politiede Hof leegruimen
of wiskey drinken in die ene ierse kroeg!
of gewoon niet uitgaan en sparen om naar alle q events te kunnen xD
Of gewoon beide
maar die tijd heb ik wel een beetje gehad haha. Doe mij maar gewoon elke maand een feestje, heerlijk.
q feestjes hoeft van mij niet meer uitgezonderd in qontrol wat wel geweldig is
doe mij maar feesten als: emporium en ground zero
doe mij maar feesten als: emporium en ground zero
Eerste keer Groun Zero was vet. Heb nog nooit zoveel zwartsnot uit me kop gesnoten die zondag erna.
dit jaar weer op de fiets heen, aan de line up kan het niet liggen de beste van alle ground zerosmaarten1410 wrote:Eerste keer Groun Zero was vet. Heb nog nooit zoveel zwartsnot uit me kop gesnoten die zondag erna.
Rico hoe ken jij Amersfoort zo goed?
ik dacht dat je in zwolle? woonde.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
- voor de 4e keerKepro wrote:Rico hoe ken jij Amersfoort zo goed?ik dacht dat je in zwolle? woonde.
- Ik heb in A'foort op school gezeten
- Aantal goede vrienden wonen in A'foort
- A'foort licht centraal dus als we weer eens met onze middelbareschool homies bij elkaar komen doen we dat daar
- Ik ken elke binnenstad die er toe doet
Sorry Ricodj-rico01 wrote:- voor de 4e keerKepro wrote:Rico hoe ken jij Amersfoort zo goed?ik dacht dat je in zwolle? woonde.
in woon in Zeewolde
- Ik heb in A'foort op school gezeten
- Aantal goede vrienden wonen in A'foort
- A'foort licht centraal dus als we weer eens met onze middelbareschool homies bij elkaar komen doen we dat daar
- Ik ken elke binnenstad die er toe doet![]()
Welke school dan? Maar kom maar een keer langs dan we ff een biertje met Maarten erbij.
Gaan we wat engelse of ierse vrouwen versieren in de long john met hun guinnes bier.
Nice! Vrijdag 2 kaarten gewonnen voor een 5 uurs set van Erick E
.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Weer niks door sjaak afhaaks
word er krankzinnig van echt waar.
-
G
@home...
alweer