Vanavond Dieka
B-front
B-front
Ja ik wou ook gaan, maar mn zus had andere plannenPiaaa wrote:Vanavond Dieka
B-front
Kzal aan je denken mannetje !ElSalvaje wrote:Ja ik wou ook gaan, maar mn zus had andere plannenPiaaa wrote:Vanavond Dieka
B-front
En aangezien er geen treinen gaan naar Markelo gaat et feestje niet door...
leuk!Piaaa wrote:Kzal aan je denken mannetje !ElSalvaje wrote:Ja ik wou ook gaan, maar mn zus had andere plannenPiaaa wrote:Vanavond Dieka
B-front
En aangezien er geen treinen gaan naar Markelo gaat et feestje niet door...
Ja lekker handige omschrijving, die lui draaien altijd vrolijke ''happydepappy'' nummers.KSwoosh wrote:gister draaide DBSTF ook een supervet nr dat ik nog niet kende
iets vrolijks, en volges mij met vocals van een bestaand nr
ik weet alleen niet meer welke en kon nergens meer filmpjes vinden van de DBSTF gister @ timeout
nee, niet egt, deze was heel andersElSalvaje wrote:Ja lekker handige omschrijving, die lui draaien altijd vrolijke ''happydepappy'' nummers.
Bruut los ? sorry hoor, maar het was alleen maar dagjesvolk...Hoeksemad wrote:Gisteren an dieka geweest.
Ging bruut los daar
Dieka is toch ook gewoon een 'boerendisco'..Piaaa wrote:Bruut los ? sorry hoor, maar het was alleen maar dagjesvolk...Hoeksemad wrote:Gisteren an dieka geweest.
Ging bruut los daar
B-Front opende weer met een meesterlijke set.
De noisecontrollers en The prophet deden volgensmij wedstrijd schuifjesmixen. Er werd gewoon totaal niet gemixt echt erg slecht....
Af en toe een goede plaat maar het meeste spul was commercieel en onlogisch qua volgorde...
Vond ook af en toe de hoge tonen echt veel te hoog staan, wat ruis veroorzaakte ook niet echt lekker ofzo ....
net of boeren geen hardstyle luisteren, en de boerendisco is volgens mij nog altijd een "zuipkeet"Nick wrote:Dieka is toch ook gewoon een 'boerendisco'..Piaaa wrote:Bruut los ? sorry hoor, maar het was alleen maar dagjesvolk...Hoeksemad wrote:Gisteren an dieka geweest.
Ging bruut los daar
B-Front opende weer met een meesterlijke set.
De noisecontrollers en The prophet deden volgensmij wedstrijd schuifjesmixen. Er werd gewoon totaal niet gemixt echt erg slecht....
Af en toe een goede plaat maar het meeste spul was commercieel en onlogisch qua volgorde...
Vond ook af en toe de hoge tonen echt veel te hoog staan, wat ruis veroorzaakte ook niet echt lekker ofzo ....
Je bent ook al vroeg thuisElSalvaje wrote:Ook net terug uit de stad. Was zoals gewoonlijk weer is geen ruk aan hier in Hengelo.
Trusteeeeeeeeeeeeeeeee
Ja was niks aan man.Kepro wrote:Je bent ook al vroeg thuisElSalvaje wrote:Ook net terug uit de stad. Was zoals gewoonlijk weer is geen ruk aan hier in Hengelo.
Trusteeeeeeeeeeeeeeeee