wijchen, vollukkkkk!
Ik vind het best gastKepro wrote: Als je samen eens ergens wilt stampen ga ik graag mee omdat het vervoer bij ons nogal een probleem is.
Saampjes![]()
Ik vind het best gastKepro wrote: Als je samen eens ergens wilt stampen ga ik graag mee omdat het vervoer bij ons nogal een probleem is.
Saampjes![]()
Ja idd, Gemert ligt langs beek en donk, dus is wel de moeite waard!!Dennis Aka Mash wrote:
Je bent er ook redelijk vaak he Freddy?
+1Dj Skitzo wrote:ik zit vanavond gewoon achter me pc en dan in me bed, zondag he
Ook te vinden achter een pc, maar dan wel in Amsterdam tot 2300 uurNoiseHunterZ wrote:+1Dj Skitzo wrote:ik zit vanavond gewoon achter me pc en dan in me bed, zondag he
Nee gister niet, helmond op stap geweest.. wat saai is dat zegDennis Aka Mash wrote:Oke dan. Ik wist dat je uit brabant kwam maar dat je zo dicht bij Gemert woonde wist ik niet.
Maar was je er gister ook dan?
hoe was Deepack eigenlijk?>Dennis Aka Mash wrote:Over een half uurtje ben ik tot een uur of 12 te vinden in het lokale jeugdhuis. Heb bardienst.
Oke dan, ik vond het ook niet echt denderend in de Time Out. Veel te druk..freddyadu8 wrote:Nee gister niet, helmond op stap geweest.. wat saai is dat zegDennis Aka Mash wrote:Oke dan. Ik wist dat je uit brabant kwam maar dat je zo dicht bij Gemert woonde wist ik niet.
Maar was je er gister ook dan?
Ze draaide wel toffe platen maar het was echt te druk en de hele tijd van die iritante mensen die rondliepen waardoor je de hele tijd aan de kant moest of aan de kant geduwd werd..KSwoosh wrote:hoe was Deepack eigenlijk?>Dennis Aka Mash wrote:Over een half uurtje ben ik tot een uur of 12 te vinden in het lokale jeugdhuis. Heb bardienst.
jah, das nooit fijn, maar dan moet je gewoon niet aan de kant gaanDennis Aka Mash wrote:Ze draaide wel toffe platen maar het was echt te druk en de hele tijd van die iritante mensen die rondliepen waardoor je de hele tijd aan de kant moest of aan de kant geduwd werd..
Daar staan ook echt flapdrollen he.. pfft daar kan ik me zo irriterenDennis Aka Mash wrote:
En toen ben ik maar naar de top 40 zaal gegaan waar het op sommige plekken een stuk rustiger was.
WTF?...SoundTunerZ wrote:Gister een traangas granaat bij ons in de discotheek gegooidFokkin ziek wie doet nou zoiets...