Ik ben vanavond te vinden @ home
Ik heb huisarrest :S
FAIL!ElSalvaje wrote:Ik ben vanavond te vinden @ home![]()
ElSalvaje wrote:Ik ben vanavond te vinden @ home![]()

Bestaat dat nog, huisarrest?!?ElSalvaje wrote:Ik ben vanavond te vinden @ home![]()

kut manElSalvaje wrote:Ik ben vanavond te vinden @ home![]()
helaas, het gaat niet doorDennis Aka Mash wrote:Billabong! Daar heb ik oa mijn blauwe pet van! Erg vet merk. Ik herken je denk ik wel aan je Billabong t-shirt en anders herken jij mij misschien wel.
Nee ik ga niet met eigen vervoer. Er wil niemand rijden. Betekend dus dat ik met de bus vanuit het zuiden kom. Haha
dan bel je toch even vanne, ja pa en ma ik slaap vanavond bij die en die,,,ElSalvaje wrote:idd Fail.
Maarja, moest vorige week 4 uur thuis zijn van papa en mama
Maar we waren met 3 jongens, en 3 meiden, waarvan 1 vroeg of we bij hun bleven slapen.
Wat hadden jullie gedaan dan, bij je meisje gaan slapen of netjes naar huis
Had ik ook gedaan, maar mocht dus niet.dj-rico01 wrote:dan bel je toch even vanne, ja pa en ma ik slaap vanavond bij die en die,,,ElSalvaje wrote:idd Fail.
Maarja, moest vorige week 4 uur thuis zijn van papa en mama
Maar we waren met 3 jongens, en 3 meiden, waarvan 1 vroeg of we bij hun bleven slapen.
Wat hadden jullie gedaan dan, bij je meisje gaan slapen of netjes naar huis
waarom? naja euh papa ik bene en beetje geyl xD
We gaan met een hele groep en hun denken dat er daar een soort van Chuckie draaitDennis Aka Mash wrote:Same here!Kepro wrote:Deepack @ Time Out
Kepro wrote:We gaan met een hele groep en hun denken dat er daar een soort van Chuckie draaitDennis Aka Mash wrote:Same here!Kepro wrote:Deepack @ Time Out, gelukkig houden mijn echte maatjes van hardstyle
remkovzki wrote:Maximize wrote:eehhh, café?
Haha, die negert van Deepack is die Chuckie gewoon! HahaKepro wrote:We gaan met een hele groep en hun denken dat er daar een soort van Chuckie draaitDennis Aka Mash wrote:Same here!Kepro wrote:Deepack @ Time Out, gelukkig houden mijn echte maatjes van hardstyle
Als je samen eens ergens wilt stampen ga ik graag mee omdat het vervoer bij ons nogal een probleem is.maarten1410 wrote:Sinds waarneer lijkt Frank op Chuckie dan
pff, niemand gaat mee nee deepack of noise suppressor, wordt gewoon weer pokeren en bieren in Wijchen vanavond